نبض خبر

لحظات بازسازی قتل وحشیانه باند خفاش سیاه

کد خبر: ۱۲۱۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 14 January 2024
تعداد بازدید : 1267
بازدید 8719
پس از درگیری خونین شامگاه 3 دی ماه در پارک نهج البلاغه تهران، متهمان با اقدامات فنی و پلیسی انجام شده در کمتر از 24 ساعت متهمین شناسایی و 5 نفر از این باند زورگیر خشن را در مخفیگاه شان شناسایی و بازداشت شدند. سردار ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در صحنه بازسازی قتل گفت: «در هیچ‌کدام از پرونده‌های اخیر سرقت در تهران موضوع تجاوز مطرح نبوده است و متاسفانه در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها خبری را منتشر کرده‌اند مبنی بر این که تعدادی از متهمان این پرونده ضمن سرقت از منزل شهروندان، اقدام به تجاوز عنف هم انجام داده اند که باید همینجا بگویم این خبر کاملا کذب بوده و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که اعضای این باند فقط دزدان خیابانی هستند و موضوع فقط سرقت و زورگیری خیابانی و گاهی با خشونت همراه بوده است.» لحظات بازسازی صحنه جرم این باند را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
سردار توی خبرهای سایتها اومده که دزدان میگفتند تجاوز کار اون دو تا همدستشون بوده که فرار کردن.الان شما دقیقا داری چیو و برای چی پنهان میکنی؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
وضعیت جرم و جنایت از دست پلیس در رفته
اعدام کنید به خدا هم خودشان از این زندگی جهنمی خلاص می شوند هم ملتی نفس می کشند.
این ها را قطعا آزاد می کنند و در کمتر ا یک سال به شکل وحشی تر بر می گردند. به خدا مرگ 4 نفر بهتر از مرگ چند بی گناه در سال های آینده است!.
وقتی دعوا و کینه میندازن خارج نشین ها بین افغان و ایرانی همین میشه دیگه کینه از همدیگه از اون زمان پروژه دشمن درگیری و جنایت بین ایران و افغانی صد برابر شده
دلیل این فجایع مهاجرت کنترل نشده به تهران است .‌ پیک موتور و مسافرکشی شغل نیست لطفاً این را از طریق رسانه تان اعلاک کنید تا برخی اشخاص به هوای این شغل های کاذب وارد تهران نشوند تا سرخوردگی بعدی موجب دزدی و قاچاق فروشی و اینجور چیزها بشه
اگه دزدان سابقه دار حبس ابد میگرفتند و آزاد نمیشدن، این جوان بیگناه کشته نمیشد.
آیا امنیت مردم برای دستگاه قضایی مهم نیست؟
قتل یا خفت گیری؟
بگو فلان فلان شده .چرا چاقو زدی به زن بی دفاع .عوضی
پدرشونو در بیارین .دزدی هم میخوای بکنی لااقل مرد باش عوضی بی ارزش
کدوم قتل؟!!!!
اسامی رییس باند دزدگیرانرابرای حفظ آبروشون حتما سانسور کنید. بلاخره اونا شخصیت دارند . نباید آبرویی مومنی هیچ وقت نباید بریزه.
سرهنگ یا سردار؟ درجه روی دوش که سرتیپ دومی است
در خبرهای قبلی گفته شده بود شش نفر افغانی. چرا سریعتر فکری به حال این ناامنی ها نمی شه. چقدر باید دولت و ملت بابت این نا امنیها باید هزینه پرداخت کنن. اینها دارن به باندهای مخوف تبدیل می شن همین چند وقت قبل فیلم جا سازی ماهرانه قاچاق موبایلهای دزدی به افغانستان گذاشته بودید.
حالا یه وثیقه بزار برو بیرون، که میدونم دیگه برنمی گردی…!!
امنیت مردم خط قرمز ماست…خب دقیقا امنیت کدوم مردم…!!؟؟