بازدید 2038
گرگان و ذوب‌آهن، مسی ها را شکست دادند

طبیعت، برنده دربی خوشمزه لیگ بسکتبال!

شهرداری گرگان صدرنشین لیگ برتر به لطف برتری 30 بر 14 در کوارتر چهارم مقابل مس کرمان پیروز شد و در صدر جدول باقی ماند. ویل چری 20 امتیاز و ارسلان کاظمی 15 امتیاز و 15 ریباند برای شهرداری داشتند
کد خبر: ۱۲۱۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ 14 January 2024

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری گرگان، فولاد هرمزگان، طبیعت، لیموندیس و آورتا در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال ایران، امروز (یکشنبه 24 دی) در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری گرگان، فولاد هرمزگان، طبیعت، لیموندیس و آورتا مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تیم فولاد هرمزگان با 19 امتیاز مارکو پروویچ و 16 امتیاز محمدامین دهقان‌زاده در یک بازی برتر،‌ مقابل رعد پدافند هوایی به پیروزی رسید. پدارم فخفوری هم 23 امتیاز برای پدافند به دست آورد.

امروز همچنین شهرداری گرگان صدرنشین لیگ برتر به لطف برتری 30 بر 14 در کوارتر چهارم مقابل صنعت مس کرمان پیروز شد و در صدر جدول باقی ماند. ویل چری 20 امتیاز و ارسلان کاظمی 15 امتیاز و 15 ریباند برای شهرداری داشتند. سیدمحمد حسینی هم 20 امتیاز برای کرمانی‌ها به دست آورد.

لیموندیس شیراز نیز با 29 امتیاز و شش پاس گل جیلن بردلی از سد کاله آمل گذشت. آرش ثابتی 20 امتیاز و هفت ریباند دیگر برای لیموندیس داشت. متین آقاجان‌پور نیز در طرف مقابل 25 امتیاز برای کاله به دست آورد.

آورتای ساری هم با 24 امتیاز و هشت ریباند دریک فریمن و 23 امتیاز مجید رحیمیان بر میهمان خود نفت آبادان غلبه کرد. احسان دلیرزهان در غیاب حامد حدادی، 19 امتیاز و هشت ریباند برای نفت به ثبت رساند.

این نتایج در حالی رقم خورد که ذوب‌آهن اصفهان تیم دوم جدول شکست سختی را در رفسنجان به تیم صنعت مس این شهر تحمیل کرد. مهران حاتمی سرمربی ذوب‌آهن در این دیدار از تمام بازیکنان خود استفاده کرد و همه آنها به جز روزبه ارغوان،‌ موفق به کسب امتیاز شدند.

مهرام هم با وجودی که پری پتی 27 و محمد جمشیدی 19 امتیاز برای این تیم کسب کردند با اختلاف سه امتیاز مغلوب طبیعت شد. جردن استیونس 32 امتیاز برای طبیعت در این دیدار کسب کرد.

نتایج بازی‌های امروز به شرح زیر است:

 

مس رفسنجان 52 - ذوب‌آهن اصفهان 81

شهرداری گرگان 94 - مس کرمان 74

فولاد هرمزگان 77 - رعد پدافند هوایی مشهد 54

لیموندیس شیراز 88 - کاله آمل 83

آورتا ساری 76 - پالایش نفت آبادان 71

طبیعت 79 - مهرام تهران 76

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست