بازدید 1572

اعلام ۳ پرواز فوق‌العاده به نجف اشرف

سخنگوی ایران ایر گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای بهره‌مندی از فیوضات ایام پر برکت ماه رجب در راستای پاسخ‌گویی به تقاضای مسافران عتبات، سه پرواز فوق‌العاده را در مسیر تهران به نجف و بالعکس برقرار کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ 14 January 2024

 

به گزارش  تابناک، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از برقرار شدن پروازهای فوق العاده هما به فرودگاه نجف خبر داد.

به گزارش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، «حسام قربانعلی» با اشاره به ماه‌های پُرفضیلت پیش‌روی رجب وشعبان و درخواست هموطنان برای حضور در عتبات عالیات گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای بهره‌مندی از فیوضات این ایام پر برکت در راستای پاسخگویی به تقاضای مسافران عتبات، این پروازها را در مسیر تهران به نجف وبرعکس برقرار کرد.

وی افزود: این پروازها برای روزهای سه شنبه ۲۶، پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده است؛ پروازها با شماره ۶۷۱ در روزهای یاد شده از فرودگاه حضرت امام (ره) به مقصد نجف اشرف انجام خواهد شد و با شماره پرواز ۶۷۰ از فرودگاه نجف اشرف به مقصد تهران مراجعت می کند.

قربانعلی خاطرنشان‌کرد: برنامه ریزی برای افزایش پروازهای این مسیر در دست اقدام است.

وی درباره تهیه بلیت این پروازها بیان‌ داشت: بلیت این پروازها درحال حاضر در سایت هما به نشانی www.iranair.com عرضه شده است. علاوه بر این هموطنان برای خرید بلیت این پروازها می‌توانند به دفاتر فروش هما مراجعه یا با شماره تلفنی ۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی هما تماس حاصل کنند.

سخنگوی هما درباره تدوام این پروازها، گفت: هدف هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران کسب رضایت مسافران در شبکه پروازی هما است و با توجه به ماه‌های معظم، در صورت استقبال تعداد پروازها افزایش خواهد داشت.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست