بازدید 3026

خریدار پرسپولیس منصرف شد؟

یقینا بزودی در شبکه‌های اجتماعی موج اعتراض جدیدی از سوی هواداران پرسپولیس راه خواهد افتاد که تبعیض در انتخاب خریدار دو باشگاه از بین شرکت های توانمند دولتی رخ داده است.
کد خبر: ۱۲۱۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ 11 January 2024

در حالی که شنیده می‌شود مالکیت استقلال به پتروشیمی خلیج فارس واگذار خواهد شد، زمزمه هایی مبنی بر انصراف شرکا دولتی خریدار پرسپولیس شنیده می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ فقط ۵ روز تا عرضه بلوک عمده سهام سرخابی‌ها فرصت باقی است و شنیده شده که شستا از خرید پرسپولیس منصرف شده است.

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی یا همان شستا پیش از این با ارسال نامه‌ای، ابهام‌هایی را درباره تملک ۵۱ درصد سهام پرسپولیس منتشر کرد که به مالکیت همزمان بخشی از سهام کارخانه ذوب‌آهن اصفهان و تیم فوتبال این باشگاه اشاره داشت.

با اعلام فرابورس قرار است سهام پرسپولیس و استقلال ۲۶ دی‌ واگذار شود تا متقاضیان خرید بخش عمده سهام این دو باشگاه بتوانند برای در اختیار گرفتن آن با یکدیگر رقابت کنند.

اصلی‌ترین متقاضی خرید سهام پرسپولیس ، شرکت شستا بود که پیش از این گفته می‌شد برای در اختیار گرفتن سهام عمده ابراز تمایل کرده اما مطابق شنیده‌ها گویا از حضور در فرایند واگذاری سهام پشیمان شده و قصد خرید سهام پرسپولیس را ندارد.

گویا عارف نوروزی مدير عامل جدید این ابر هلدینگ که دهها شرکت بزرگ ایران را هدایت می‌کند، مقابل اینکار مقاومت و مخالفت کرده است‌ ولی حتی اگر نظرش تغییر کند هم برای تزریق بودجه در آینده، به نفع پرسپولیس نخواهد بود.

یقینا بزودی در شبکه‌های اجتماعی موج اعتراض جدیدی از سوی هواداران پرسپولیس راه خواهد افتاد که تبعیض در انتخاب خریدار دو باشگاه از بین شرکت های توانمند دولتی رخ داده است.

پیش از این قرار بود ۱۲ دی‌ این واگذاری صورت بگیرد که دو هفته به تعویق افتاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی