بازدید 2484
معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

پذیرش در رشته‌های پزشکی تنها از طریق کنکور سراسری است؛ فریب نخورید!

ارزشیابی مدارک دانشجویان ایرانی خارج از کشور در رشته‌های علوم پزشکی فقط در اختیار معاونت آموزشی وزارت متبوع بوده و به هیچ شرکت، سازمان و دانشگاهی تفویض نشده است.
کد خبر: ۱۲۱۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 09 January 2024

هموطنان فربیب تبلیغات غیر واقعی در خصوص اخذ مجوز از وزارت بهداشت، برای فروش صندلی در رشته‌های پزشکی را نخورند و با افراد یا شرکت‌های زودجو در این زمینه از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

به گزارش «تابناک»، روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد پذیرش در رشته‌های پزشکی تنها از طریق کنکور سراسری است و مردم باید مراقب سودجویان باشند و فریب تبلیغات غیرواقعی را نخورند.

متن این اطلاعیه بدین شرج است:

هموطنان و والدین عزیز، فریب تبلیغات موهوم و غیر واقعی در خصوص فروش صندلی رشته‌های پزشکی را نخورند و موارد مرتبط را به مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گزارش کنند.

پذیرش در رشته‌های علوم پزشکی داخل کشور فقط از طریق کنکور سراسری امکانپذیر بوده و هیچ دانشگاه دولتی یا خصوصی مجوز پذیرش از طرق دیگر را ندارد.

عده‌ای سودجو با عنوان شرکت و دانشگاه خصوصی داخلی و یا خارجی مدعی اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جذب دانشجو خارج از مسیر کنکور سراسری و اخذ شهریه میباشند که صحت نداشته و تحت پیگرد حقوقی و قانونی قرار گرفته اند.

ضمنا ارزشیابی مدارک دانشجویان ایرانی خارج از کشور در رشته‌های علوم پزشکی فقط در اختیار معاونت آموزشی وزارت متبوع بوده و به هیچ شرکت، سازمان و دانشگاهی تفویض نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی