بازدید 2405

پایان یک آدم ربایی نافرجام در قائمشهر

کد خبر: ۱۲۱۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ 08 January 2024

فرمانده انتظامی مازندران از رهایی یک گروگان از چنگال آدم ربایان در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: آدم ربایان به دلیل اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده بودند.

به گزارش ایسنا، سردار" حسن مفخمی شهرستانی" در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های شهرستان قائمشهر، بلافاصله ماموران موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد ۲ نفر با صورت‌های پوشیده، فردی را با تهدید سلاح سوار یک دستگاه خودرو کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه ماموران، حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده‌اند، تصریح کرد: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته در کمتر از ۲ساعت، گروگان‌گیر را در مسیر جاده شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگان‌گیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

سردار مفخمی در پایان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اینکه فردی را به زور سوار خودرو می کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کشف ۵ کیلومواد مخدر تریاک در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۵ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"عبدالله حسن زاده" در بیان این خبر، گفت: در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری۱۱ ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل، ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی همچنین با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی تاکید کرد.

سرهنگ حسن‌زاده در خاتمه از شهروندان خواست: با اطلاع‌رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست