بازدید 1982

محبوبیت صدراعظم آلمان به پایین‌ترین حد خود رسید

بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده توسط اتحادیه شبکه‌های تلویزیونی آلمان (ARD)، محبوبیت اولاف شولتس صدر اعظم آلمان به پائین‌ترین حد خود رسیده است.
کد خبر: ۱۲۱۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 07 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از نشریه آلمانی بیلد، نتایج این نظرسنجی مشخص کرد که محبوبیت صدر اعظم آلمان در میان شهروندان این کشور به سطح بی‌سابقه‌ای کاهش یافته است و تنها ۱۹ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از وی اظهار رضایت کردند.

نتایج این نظرسنجی نه‌تنها از کاهش بی‌سابقه محبوبیت شولتس پرده برداشت، بلکه مشخص کرد وی از این نظر یک رکوردشکنی نیز انجام داده است چرا که کمترین میزان محبوبیت یک صدر اعظم آلمانی در میان شهروندان این کشور را در طول بیش از دو دهه گذشته (از سال ۱۹۹۷ میلادی) کسب کرده است.

این نظرسنجی همچنین مشخص کرد که رابرت هابک که به‌صورت هم‌زمان به عنوان وزیر اقتصاد و معاون صدر اعظم آلمان در دولت شولتس مسئولیت دارد نیز با ۶ درصد سقوط نسبت به ماه دسامبر، تنها توانسته است رضایت ۲۴ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی را به خود اختصاص دهد.

این در حالی است که میزان محبوبیت کریستین لیندنر وزیر دارایی شولتز نیز ۴ درصد نسبت به نظرسنجی ماه دسامبر کاهش یافته و به ۲۳ درصد رسیده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، در کل تنها ۱۷ درصد از شهروندان آلمانی شرکت‌کننده در آن، از دولت این کشور ابراز رضایت کرده و ۸۳ درصد آنها از شولتس و دولت وی ناراضی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست