بازدید 16474
۵
مهاجم مغضوب یحیی برای بازگشت پیام داده

عیسی آل‌کثیر ؛ رانده از سپاهان، مانده از پرسپولیس!

او می‌خواهد اعاده حیثیت کند و قهرمانی احتمالی را از تیم اصفهانی بگیرد. پرسپولیس هم به مهاجم نیاز دارد و مانع بزرگ بازگشت یعنی یحیی گل‌محمدی هم رفته است. باید دید قرمزها دلخوری از آل‌کثیر را فراموش کرده و دوباره به او فرصت می‌دهند یا نه‌.
کد خبر: ۱۲۱۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ 06 January 2024

بازگشت عیسی به پرسپولیس؛ الزامی و انتقامی

جنجالی‌ترین نقل و انتقالات لیگ فوتبال ایران در تابستان از پرسپولیس راهی سپاهان شد؛ اما حالا خواهان بازگشت است چون مورایس او را نمی‌خواهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آل‌کثیر با وجود پرداخت رقمی نجومی از سوی سپاهان برای انتقال، در نیم فصل اول عملکرد خوبی در ترکیب سپاهان نداشت. او فقط ۹ بار برای سپاهان بازی کرد که پنج حضور ثابت و چهار حضور تعویضی به نام او ثبت شده است. در لیگ قهرمانان آسیا هم او که فقط در مسابقه اول شانس بازی پیدا نکرد، دو گل مقابل آلمالیق در جریان پیروزی ۹ بر صفر به ثمر رساند.

 پس از پایان خریدهای سپاهان که بیشتر آنها در بخش تهاجمی بود، در حالی که شهریار مغانلو هم مهره‌ای بدون جانشین در خط آتش طلایی‌پوشان به نظر می‌آمد، مشخص بود که عیسی آل‌کثیر کار سختی در اردوی طلایی‌پوشان در پیش دارد.

او با پیراهن سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان دبل کرد. همه چیز رویایی به نظر می‌رسید تا اینکه روزهای سخت نیز فرا رسید و پس از اینکه عیسی عملکرد خوبی مقابل نساجی و سپس ملوان نداشت، مورایس او را در مصاف با پرسپولیس نیمکت‌نشین کرد و این تصمیمی بود که عیسی نمی‌توانست مقابل دوستان قدیمی‌اش هضم کند.

پس از این مسابقه بود که ژوزه مورایس به دلیل اعتراض دو هفته عیسی را از تمرین اخراج کرد و سرانجام او پس از بازی برگشت مقابل نیروی هوایی به ترکیب تمرین سپاهان بازگشت، اما دو مسابقه طول کشید که بتواند دوباره به ترکیب اصلی برسد.

رابطه مورایس و عیسی در روزهای پایانی نیم فصل آرام بود و مهاجم جنوبی سپاهان در بازی عقب افتاده نیم فصل اول سپاهان مقابل گل‌گهر از ابتدا کار را آغاز کرد، ولی با بازگشت رضا شکاری و رضا اسدی بار دیگر به نیمکت منتقل شد.

حالا مورایس عیسی را در لیست خروجی خود قرار بدهد تا این بازیکن از همین حالا مذاکرات خود را برای انتخاب تیمش در نیمه دوم مسابقات آغاز کند.

احسان پهلوان، کاوه رضایی، هادی محمدی و سیاوش یزدانی چهار خروجی دیگر سپاهان هستند و مورایس قصد دارد در زمستان سه بازیکن نیز در پست‌های مدافع میانی، هافبک و وینگر جذب کند.

خبرها حاکی از ارسال پیام عیسی به پرسپولیس توسط واسطه هاست. او می‌خواهد اعاده حیثیت کند و قهرمانی احتمالی را از تیم اصفهانی بگیرد. پرسپولیس هم به مهاجم نیاز دارد و مانع بزرگ بازگشت یعنی یحیی گل‌محمدی هم رفته است. باید دید قرمزها دلخوری از آل‌کثیر را فراموش کرده و دوباره به او فرصت می‌دهند یا نه‌.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵
آقای درویش حالا که سپاهانی ها آل کثیر را اخراج کرده اند از لج آنها هم که شده با دو تا سه برابر سپاهانی ها با آل کثیر قرارداد ببندید تا نشان بدهید یک مدیرعامل سوپر حرفه ای هستید !
عیسی آل کثیر خائنه ، قدر نشناسه ، به خاطر پول پرسپولیس رو فروخت ، مثل خیلیای دیگه
عیسی آل کثیر همون 6 ماهه اولی که اومد پرسپولیس "جوگیر" بود و میدرخشید ، خداییش چندان حرفه ای هم نیست
امیدوارم به پرسپولیس برگرده، او از بهترین مهاجمان ایران است.
دوندگی او در حمله به خطوط میانه و دفاع پرسپولیس کمک می‌کند.
این عاقبت طمعکاری و خیانت به پرسپولیس است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست