بازدید 3844

مدیریت بحران استان تهران به حالت آماده‌باش درآمد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار ناپایداری جوی و وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: با ابلاغ اخطاریه به واحدهای هشدار سریع، مدیریت بحران در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۱۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 04 January 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حامد یزدی‌مهر از صدور هشدار ناپایداری جوی و وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: با ابلاغ این اخطاریه به واحدهای هشدار سریع، مدیریت بحران استان تهران در حالت آماده‌‌باش کامل قرار گرفته است.

یزدی‌مهر در ادامه با بیان اینکه طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی بروز ناپداری از عصر فردا جمعه 15 دی ماه آغاز و تا صبح یکشنبه 17 دی ماه ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به منطقه اثر مخاطره که برای کل استان و مناطق غربی و جنوبی پیش‌بینی شده به ساکنان نواحی مذکور توصیه می‌شود نسبت به استحکام سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند.

 

وی بر لزوم عدم تردد و پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال تاکید کرد و افزود: شهروندان به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وقوع رگبار پراکنده، مه و کاهش دید و لغزندگی در جاده‌های کوهستانی طی مدت یاد شده نیز هشدار داد و تاکید کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی احتمال سیلابی شدن مسیل ها نیز وجود دارد لذا از مردم می خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

یزدی‌مهر در خصوص آماده‌باش عوامل ستادی، اجرایی و ماشین‌آلات راهداری به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی و گردنه‌ها تاکید کرد و افزود: تاکید موکد مدیریت بحران همچنان توجه به پاک‌سازی و لایروبی مسیل‌ها و دهانه پل‌ها است که از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی