بازدید 2567

مسافران مترو طعمه خواهران جیب‌بُر

کد خبر: ۱۲۱۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 02 January 2024

2 خواهر جیب‌بر که از مسافران مترو و اتوبوس سرقت می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان به روش جیب‌بری در بی‌آر‌تی، مترو و فروشگاه‌ها، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی‌زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی‌های میدانی دریافتند، ۲ زن جوان به شیوه تنه زدن به دیگران اموال باارزش مسافران و افراد حاضر در مکان‌های شلوغ را سرقت کرده و به‌سرعت از محل متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی‌در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهمان را در جنوب شهر تهران شناسایی کنند و پس از هماهنگی‌های قضایی، هر دو متهم را که خواهر بودند در یک عملیات پلیسی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: از مخفیگاه متهمان، ۹ دستگاه گوشی لمسی، ۵ قطعه سیمکارت، ۵۷ حلقه انگشتر زنانه و مردانه، ۳۹ رشته گردنبند و دستبند، ۲۴ عدد گوشواره، یک عدد افشانه گاز اشک‌آور، ۱۳ فقره کارت مترو، ۱۸ عدد رم گوشی و تعدادی کارت و مدارک شناسایی متعلق به افراد مختلف کشف شد. متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۳۵ فقره جیب‌بری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: هر دو متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، برای کشف دیگر جرائم و شناسایی مالباختگان در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست