بازدید 3312
۱

بدشانس‌ترین دروازه‌بان در دنیا اینجاست

روز گذشته مارکا ادعا کرد که کارلو آنچلوتی تصمیم گرفته آندری لونین گلر اول رئال باشد و کپا باید در ادامه فصل روی نیمکت قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۲۱۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ 02 January 2024

 به گزارش تانباک،  به نظر می‌رسد کپا و رئال مادرید در پایان فصل راهشان را از هم جدا خواهند کرد. گلر باسکی در ژانویه ۲۰۱۸ در آستانه پیوستن به رئال بود، اما زیدان با انتقال او مخالفت کرد و در نهایت او با رقمی بالا از بیلبائو به چلسی رفت. کپا رویای بازی برای رئال را داشت، ولی در آن مقطع به هدف خود نرسید.

پنج سال بعد او دوباره شانس پیوستن به رئال را پیدا کرد. این دروازه‌بان توسط رئال مادرید به عنوان جانشین تیبو کورتوای مصدوم انتخاب شد و تا پایان فصل به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفته شد.

کپا خیلی زود دروازه‌بان اصلی رئال شد و جای لونین را گرفت. هیچ شکی برای کادر مربیگری در مورد کپا و لونین وجود نداشت: شروع کننده گلر باسکی بود. با این حال، اکنون همه چیز تغییر کرده است.

کپا در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل براگا در ۸ نوامبر مصدوم شد. زمان لونین رسیده بود و گلر اوکراینی فرصت خود را هدر نداد تا جایی که آنچلوتی را برای انتخاب گلر اول دچار تردید کرد.

لونین اعتماد به نفس قابل توجهی از خودش نشان داده است و این باعث شد تا آنچلوتی تصمیم بگیرد که از این پس تا بازگشت کورتوا او دروازه‌بان اصلی رئال مادرید باشد. قرار شده او فردا برابر مایورکا بازی کند و اگر این اتفاق رخ بدهد، تا پایان فصل نیز احتمالا جایگاهش را از دست نخواهد داد.  

به این ترتیب کپا باید در پایان فصل به چلسی برگردد و تجربه حضور در باشگاه رویاهایش بیش از یک سال نخواهد بود. او همچنین شانس بازگشت به تیم ملی اسپانیا برای یورو ۲۰۲۴ را نیز از دست خواهد داد.

 

ورزش سه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عدم توفیق الهی بفرمایید نه شانس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار