بازدید 3596
پیکان و عنایتی تازه ترین قربانی شاگردان نکونام

استقلال در آزادی ردخور ندارد؛ شیرهای خانگی در صدر

نکونام برای چهارمین بار در تقابل با مربیان استقلالی موفق به کسب برتری شد. او پیش از این تیم‌های مس رفسنجان با هدایت ساکت الهامی، هوادار با محمود فکری و نساجی با مهدی رحمتی را شکست داده بود.
کد خبر: ۱۲۱۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ 30 December 2023

استقلال در آزادی ردخور ندارد؛ شیرهای خانگی

استقلال دست از صدر جدول برنمی دارد و حتی به صورت موقت هم شده، این عنوان را از سپاهان پس گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم استقلال از ساعت 16:30 امروز (شنبه) در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم پیکان بود و با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت. آرمین سهرابیان (61) و پیمان بابایی (72) برای استقلال گلزنی کردند و تنها گل پیکان توسط امیر شهیم در دقیقه 4+90 به ثمر رسید.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، جعفر سلمانی (3+90 - سامان تورانیان)، زبیر نیک‌نفس (46 - امید حامدی‌فر)، مهدی مهدی‌پور (89 - مهدی مهدی‌پور)، آرش رضاوند، مهرداد محمدی (46 - پیمان بابایی) و آرمان رمضانی (74 - گوستاوو بلانکو).

ترکیب پیکان: محمد ناصری، امیرحسین صدقی، علی‌اکبر رنجبر (90 - مهرداد بایرامی)، امیر طاهر(41 - ایمان اکبری)، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی، منصور باقری، سامان نریمان جهان (73 - امیر شهیم) و حامد پاکدل (74 - ابراهیم صالحی).

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی علاوه بر ثبت صد درصد پیروزی در بازی‌های خانگی، 32 امتیاز شدند و موقتاً به صدر جدول رده‌بندی بازگشتند و باید منتظر نتیجه بازی سپاهان با شمس آذر قزوین باشند. شاگردان رضا عنایتی نیز با 11 امتیاز در جایگاه سیزدهم ایستادند.

بعداز بازی کسل کننده نیمه اول، استقلال از همه فرصت‌های خود در نیمه دوم استفاده صددرصدی کرد و تیم دونده عنایتی را وادار به تسلیم نمود. دو گل برتری آبی‌ها چندان به جریان بازی سازگار نبود اما تیم نکونام با تجربه بازی می‌کند و به بردهای خانگی عادت کرده است.

پیکان در دقایق پایانی مسابقه دو فرصت فوق العاده متوالی را از دست داد. ابتدا شوت فلاح را حسینی با پا برگشت داد و در ادامه ضربه سر شهیم را دوباره حسینی دفع کرد تا کاپیتان به ناجی تیمش تبدیل شود. خودروسازان بالاخره در آخرین ثانیه‌های بازی موفق به گلزنی شدند. پاس تند بایرامی در دهانه دروازه با قطع توپ امیر شهیم وارد دروازه آبی‌ها شد تا اختلاف کاهش یابد.

استقلال در آزادی ردخور ندارد؛ شیرهای خانگی

شرح گل

استقلال یک – پیکان صفر (دقیقه 61: آرمین سهرابیان): ارسال کرنر مهدی مهدی پور به آرمین سهرابیان رسید و او با یک ضربه سر محکم و پر قدرت موفق شد دروازه ناصری را باز کند.

استقلال 2 – پیکان صفر (دقیقه 72: پیمان بابایی): روی اشتباه نریمان جهان و توپ گیری عالی امید حامدی فر در میانه میدان، پیمان بابایی صاحب توپ شد و او توانست با عبور از میان مدافعان پیکان، ضربه‌اش را به زیبایی وارد دروازه کند و اختلاف را افزایش دهد.

استقلال 2 – پیکان یک (دقیقه 90+4: امیر شهیم): ارسال تند و تیز بایرامی به دهانه دروازه با اثرگذاری امیر شهیم وارد دروازه شد تا اختلاف به عدد یک کاهش یابد.

 

استقلال با ۹ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در نیم‌فصل اول به نام خود ثبت کرده است، البته پرسپولیس هم همین تعداد گل را خورده، اما هنوز بازی هفته پانزدهم این تیم برگزار نشده است. همچنین نکونام برای چهارمین بار در تقابل با مربیان استقلالی موفق به کسب برتری شد. او پیش از این تیم‌های مس رفسنجان با هدایت ساکت الهامی، هوادار با محمود فکری و نساجی مازندران با مهدی رحمتی را شکست داده بود.

استقلال تا پیش از رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در صدر جدول حضور داشت، اما با بازگشت امتیاز سپاهان به رده دوم سقوط کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست