بازدید 5740

برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در سراسر کشور/قطعنامه پایانی تجمع‌کنندگان: مشارکت پرشور در انتخابات زمینه‌سازِ تحول و عامل اصلی گره‌گشایی مشکلات است

مراسم بزرگداشت ۹ دی ۱۴۰۲ امروز (شنبه) با حضور قشر‌های مختلف مردم در شهر تهران و سراسر کشور برگزار شد. چهاردهمین سال برپایی نهم دی با نام «حماسه ۹ دی، بازخوانی فتنه‌های جدید آمریکایی – صهیونیستی» نامگذاری شده است.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 30 December 2023

تابناک _ مراسم بزرگداشت ۹ دی ۱۴۰۲ امروز (شنبه) با حضور قشر‌های مختلف مردم در شهر تهران و سراسر کشور برگزار شد. چهاردهمین سال برپایی نهم دی با نام «حماسه ۹ دی، بازخوانی فتنه‌های جدید آمریکایی – صهیونیستی» نامگذاری شده است.

در تهران روی پلاکاردهایی که شرکت کنندگان در دست داشتند، نوشته شده بود: «۹ دی روز بصیرت میثاق با ولایت»، «نتیجه بصیرت میثاق با ولایت»، «حمایت از ولایت رمز نجات ملت»، «مطیع امر رهبریم»، «۹ دی حماسه وطن پرستان»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه گر»، «ما ملت امام حسینیم»، «ما تا آخر ایستاده‌ایم»، و ...، سرود «ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش، بهر نبردی بی‌امان آماده باش آماده باش» به همراه برخی دیگر از شعارهای انقلابی از بلندگوهای میدان امام حسین ـ علیه السلام ـ پخش شد. شرکت کنندگان در مراسم ۹ دی پرچم جمهوری اسلامی ایران به همراه پرچم حزب الله لبنان و فلسطین را در دست داشتند.

 

 

قطعنامه پایانی مراسم سراسری یوم الله نهم دی ۱۴۰۲ هم در این مراسم قرائت و در آن تاکید شد: ما ملت مجاهد و مقاوم ایران اسلامی سیاست سرزمین سوخته، کوچ اجباری و غیر قابل سکونت‌سازی نوار غزه را که به نحوی هدفمند و با توحش قصابان غاصب و همراهیِ نظام بی‌اخلاق ماکیاولیستِ جهانی و خطابه‌های دروغینِ حقوق بشر و ذوب شده در حیوانیت اسرائیل در حال اجراست را، فتنه‌ای آمریکایی صهیونیستی می‌دانیم و اعلام می‌کنیم نمایشِ گستاخانه‌یِ این حجم از بی‌رحمی، غیر قابل تحمل است و خواستار اعلام آتش‌بس فوری و توقف جنایت و کودک‌کشی در فلسطین هستیم و هشدار می‌دهیم پیشروی بحران در منطقه غرب آسیا برای تمام جهان خطرناک است و سودای ضمیمه کردن کم‌هزینه‌یِ اراضی سرزمین‌های فلسطین به رژیم صهیونیستی، تجاوز ارضی آشکار و آزمایشی خطرناک و خیال خامی بیش نیست و این اشتباه محاسباتی نه تنها مردم را متقاعد به تسلیم نخواهد کرد بلکه عزم،  پایداری و روحیه مقاومت را در آنان تقویت می‌نماید.

قطعنامه پایانی مراسم سراسری نهم دی ۱۴۰۲

متن قطعنامه پایانی مراسم سراسری نهم دی ۱۴۰۲ به‌ این شرح است: «بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیم. حماسه ماندگار یوم‌الله ۹ دی، درخشش، تداوم و استمرار انقلاب و پاسداشتِ همت، بصیرت و اراده بزرگ یک ملت در انهدام توطئه‌های ریشه‌دار و روز دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و تجلیِ پیوندِ ناگسستنیِ امت و امام است. اینک در چهاردهمین سالگرد این حماسه ماندگار با حمد و سپاس پروردگار منّان و با بانگ رسا و دشمن‌شکنِ«الله اکبر -خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌داریم:

۹ دی ماه، پاسداشت آزمون‌های بزرگ یک ملّت، یادآور درخشش تاریخی و عنصر معجزه‌گر ایمان دینیِ حاکم بر دل‌های مردم و نمایشِ عزم و اراده و بصیرت مثال‌زدنیِ این ملت و نقطه‌یِ کانونی بسیج یکپارچه‌یِ توده‌های عظیم مردم در سراسر کشور بود. لذا ما ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی، راز ماندگاریِ این انقلاب و تحقق آرمانهای الهی را، اتکای به ایمان مردم و اراده‌ی الهی دانسته و با آگاهی از فتنه‌های ترکیبی و پیچیده دشمن، پیروزی در میدان عمل و جبهه‌ی مبارزه را، در گرو بصیرت و پیوند ناگسستنی امت با ولایت می‌دانیم و تاکید می‌کنیم تا پای جان بر سر فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

ما ملت مجاهد و مقاوم ایران اسلامی سیاست سرزمین سوخته، کوچ اجباری و غیر قابل سکونت‌سازی نوار غزه را که به نحوی هدفمند و با توحش قصابان غاصب و همراهیِ نظام بی‌اخلاق ماکیاولیستِ جهانی و خطابه‌های دروغینِ حقوق بشر و ذوب شده در حیوانیت اسرائیل در حال اجراست را، فتنه‌ای آمریکایی صهیونیستی می‌دانیم و اعلام می‌کنیم نمایشِ گستاخانه‌یِ این حجم از بی‌رحمی، غیر قابل تحمل است و خواستار اعلام آتش‌بس فوری و توقف جنایت و کودک‌کشی در فلسطین هستیم و هشدار می‌دهیم پیشروی بحران در منطقه غرب آسیا برای تمام جهان خطرناک است و سودای ضمیمه کردن کم‌هزینه‌یِ اراضی سرزمین‌های فلسطین به رژیم صهیونیستی، تجاوز ارضی آشکار و آزمایشی خطرناک و خیال خامی بیش نیست و این اشتباه محاسباتی نه تنها مردم را متقاعد به تسلیم نخواهد کرد، بلکه عزم، پایداری و روحیه مقاومت را در آنان تقویت می‌نماید.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آزمون و صحنه دیگری از درخشش بصیرت و هشیاری ملت بزرگ ایران است. بی‌تردید مشارکت قوی و پرشور، زمینه‌سازِ تحول و عامل اصلی گره‌گشایی مشکلات، تأمین نیازها و پشتوانه محکمی برای گام‌های رو به جلو و تصمیم‌گیری نظام در عرصه‌های مهم کشور و در نگاه راهبردی امامین انقلاب انتخابات «فریضه تعطیل‌ناپذیر» و «قداستی خدشه‌ناپذیر» است. ما شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ مردمی از تمامی کارگزاران و حکمرانان امور می‌خواهیم بستر مشارکت قشرها و سلایق مختلف در صحنه انتخابات و اسباب و ملزومات نهادی، حقوقی، سیاسی، رسانه‌ای و انگیزشی این امر را مهیا ساخته و هر گونه کنش و واکنشی که منجر به تردید افکنی و تضعیف پایه‌های اعتماد و علایق عمومی به مشارکت در انتخابات می‌شوند را بالاترین گناه و سیئه سیاسی و خیانت به جامعه و انقلاب می دانیم و از همه گروه‌ها و سلایق گوناگون سیاسی میخواهیم با رقابتی سالم و در چهارچوب قوانین کشور زمینه ساز حضور و مشارکت باشکوه  مردم باشند.

نقض صریح تمامیت ارضی، قوانین و عرف بین‌المللی، تجاوز آشکار و اقدام تروریستی و از سرِ استیصالِ رژیم دیوسیرت صهیونیستی به حومه دمشق و به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام «سید رضی موسوی»، یار دیرینِ شهید قدس حاج قاسم سلیمانی، از باسابقه‌ترین مستشارهای نظامی ایران در سوریه که در مقابله با تکفیری‌ها و تامین امنیت ایران، منطقه و شامات و نیز حمایت از ملت و مقاومت و آرمان فلسطین سرآمد  بود، حاکی از دکترینِ جنایتکارانه‌ی رژیم متجاوز و آپارتاید در منطقه و جهان است. بی‌تردید خون شهیدان بن‌بست تاریخ معاصر را خواهد شکست و سرنوشتی جز نابودی برای دشمنان انسانیت متصور نیست؛ ما ضمن محکومیت شدید این جنایت خواهان انتقام قاطع از رژیم جعلی صهیونیستی بوده و می‌خواهیم تا عاملان این حمله وحشیانه به شدت مجازات شوند.

 در پایان از حضور گسترده مردم کشورمان در حماسه ماندگار ۹دی تشکر نموده توفیق همگان را از خداوند متعال مسالت می‌نماییم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی . شنبه ۹ دی ماه سال  ۱۴۰۲. مصادف با ۱۶ جمادی‌الثانی ۱۴۴۵ و ۳۰ دسامبر ۲۰۲۳.»

همچنین مراسم بزرگداشت حماسه مردمی ۹ دی، همزمان با تهران در سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴۰
چندتا عکس و فیلم هوایی هم می گذاشتید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
رای بی رای !
من اصلا خبر نداشتم این چه وضع اطلاع رسانیه؟ فکر کردم امروز ۸ دی هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
غربگداها چرا مثبت دادید؟ من ارزشی هستم و کاملا جدی گفتم نمیدونم کجای راهو اشتباه رفتم که بهم مثب دادید
غربگداهای بی چاره ما غزه نمیریم مستقیم میریم اسرائیل چرا بریم غزه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
معطل نکن
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
اتفاقا مسله اصلی حمایت از فلسطین است کاش نمایندگانی هم از حماس کاندید شوند
ناشناس
| Austria |
۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
یکم دیر شده دیگه . ایشالا دفعه بعد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
یعنی طبق معمل قراره با منفعت طلبی صبر کنید اسرائیل سقوط کنه بعد برید اونجا؟ بدون جنگ و تلفات؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
برو عزیزم کسی جلوتو نگرفته
فقط وقتی صدای تیر شنیدی نگی اگه خون زرده من زخمی شدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
خوب برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
باچاره بفرما ،راه بازهست ،کسی هم جلوتو نگرفته ،میتونی بری سوریه، از اونجا هم یه سره تشریفت رو ببری اسرائیل ،ما هم اینجا برات آش پشت پا می پزیم که انشالله هرچه زودتر اونجا شربت شهادت رو نوش جان کنی
خداییش عکسها خود گویای همه چیز هست !
کاش همه اقشار با همه طرز تفکرها مثل اوایل انقلاب حق برگزاری چنین تجمعاتی را داشتند...
از طرف خودم میگم و نماینده کسی هم نیستم و اینکه بخدا قسم اگر خودم رای بدهم و اگر اجازه بدم یکی از خانواده ام رای بدهد . هیهات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
من هم رای نمیدم
ولی اونا از خداشون هست مردم رای ندن و مشارکت بشه یک درصد مهم نیست
راه و چاره کار چیز دیگه و جای دیگه اس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
هر کی خودش می دونه چی کار کنه ولی من یکی که رای بی رای !
فرض کنید دو شهاب سنگ یگی بسیار بزرگ و دیگری کوچکتر، یکی به آمریکای شمالی برخورد و این قاره را پودر کند و دیگری به تل آویو اصابت نموده و کل نسل صهیونیست را منقرض کند آیا فردای چنین روزی کیهان و جوان و دوستان دیگر تعطیل می شوند؟؟؟
پاسخ ها
هژبر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
تعطیل نمیشن میرن سراغ فرانسه و آلمان وانگلیس و استرالیا
اره دیگه این انتخابات شرکت کنید همه چیز گل و بلبل میشه...
مثل انتخابات گذشته که گره مشکلات را باز کردند
خیلی بودن که . پنج شش میلیونی بودن
خوش به حالمون!
هیچ تحولی رخ نخواهد داد.
سال‌های قبل رخ داد؟؟؟؟
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
نوچه مصی قمی
خدایا شکر شما جماعت درد بی پولی و بیکاری ندارید و فرزندانتان در بهترین مناصب رزق و روزی میخوردن
ریش و قیچی دست خودتونه انتخاب مردم چه اهمیتی داره؟!
تاریخ نشان داد که کسانی که بی محابا از احمدی نژاد حمایت می کردند اشتباه کردند
رای بی رای
توانایی مدیریت اقتصادی کشور را ندارید
وای چقدر باشکوه....
جناب تابناک یه خورده کمترعکس میزاشتی با این قیمت اینترنت ! بصیرتمون پرشده ، فقط کامنت هارو می خواستم بخونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
دقیقا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
با اپراتور ها قرارداد داره
عجب دمکراسی و آزادی وجود داره!!!!تابی جون چی بهت بگم دیگه بعضی وقتها نمیشه بهت گفت دوستت دارم.فقط تا این حد هم به نسب بقیه دمت گرم.چیکار کنیم. بازم بد نیست که هستی.
نهم دی مگه چه خبره؟
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم

*****
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
*****

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم
از سایت وزین تابناک تشکر میکنیم که با قراردادن این عکسها موجب پر شدن بصیرت دان ما شدند.
چرا نظرات در مورد این خبر مهم و بصیرت افزا و این حماسه باشکوه اینقدر کم است؟ تابناک نترس نظرات را منتشرکن.
الان این بنرای خوشگل و رنگی رو هر کس خودش چاپ کرده؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست