بازدید 2190

بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور از فردا

کد خبر: ۱۲۱۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ 27 December 2023

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور از فردا (۷ دی) و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۶ دی) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است. پنجشنبه (۷ دی) در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال و شرق خراسان رضوی بارش باران گاهی با رعدوبرق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت تا بعد از ظهر جمعه(۸ دی) در این مناطق ادامه دارد.

وی افزود: پنجشنبه در مناطقی از ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس و ارتفاعات غربی اصفهان نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شنبه(۹ دی) در شمال خراسان رضوی بارش به شکل پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور تا یکشنبه(۱۰ دی) جوی پایدار حاکم خواهد بود.

وی افزود: انتظار می‌رود طی این مدت غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی تهران، کرج، تبریز، اراک و اصفهان افزایش یابد.

ضیاییان گفت: دمای هوا از پنج‌شنبه تا شنبه در نیمه‌شمالی کشور به‌ویژه سواحل دریای خزر به‌طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

وی افزود: امروز خلیج فارس و از بعد از ظهر پنجشنبه و طی روز جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا(۷ دی) قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش ابر و افزایش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و در ‌روز جمعه (۸ دی) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد و کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۴- و ۳- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی