افزایش سرمایه جذاب ۲۵ نماد

امروز و روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
کد خبر: ۱۲۱۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 26 December 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. روز گذشته نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه  ۳۵ درصدی فولاد

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت فولاد مبارکه اصفهان از مبلغ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز جهت تکمیل طرح توسعه نورد گرم ۲، جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده بابت تکمیل سایر پروژه‌های (داراییهای) در جریان تکمیل، همچنین جبران مخارج انجام شده بابت خرید سهام شرکت‌های سرمایه پذیر و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

صدور مجوز افزایش سرمایه ۴۳۸ درصدی شدوص

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت دوده صنعتی پارس  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۴,۶۴۳,۵۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۴,۶۴۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۴,۶۴۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالا‌های ایرانی مصوب ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۷۶ درصدی فاذر

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه  شرکت صنایع آذرآب از مبلغ ۱۸,۱۲۶,۴۷۵,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۱,۷۲۱,۳۳۱,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور بهسازی و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولید، اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز پروژه‌های در دست اجرا، استفاده از حداکثر ظرفیت تولید شرکت و طرح اصلاح ساختار نیروی انسانی که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

صدور مجوز افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی امیران

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت گروه سرمایه گذاری امیر  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۸,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۸,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۶,۵۹۶,۱۶۹,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته،۱,۹۰۳,۸۳۱,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سایر اندوخته‌ها.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۰ درصدی وسالت

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بانک قرض الحسنه رسالت  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۷,۴۸۳,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۴,۵۱۶,۹۷۳,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۴,۵۱۶,۹۷۳,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۴,۵۱۶,۹۷۳,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی و رعایت مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تامین حداقل نسبت کفایت سرمایه

صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۳۵۹ درصدی ولراز

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت لیزینگ رازی  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۶۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱,۴۳۹,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱,۴۳۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱,۴۳۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی و رعایت مقررات بانک مرکزی درخصوص حداقل سرمایه

صدور مجوز افزایش سرمایه ۹۳ درصدی  ولکار

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت لیزینگ کار آفرین  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی،۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی، حفظ نقدینگی و اعطای تسهیلات به مشتریان

صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی عالیس

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بهار رز عالیس چناران  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۳,۰۰۰,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۶,۰۰۰,۲۴۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۶,۰۰۰,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۶,۰۰۰,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۵ درصدی وجامی

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سرمایه گذاری جامی  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و حفظ پرتفوی سرمایه گذاری


صدور مجوز افزایش سرمایه ۹۴ درصدی واعتبار

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی و حفظ پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها

صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۸ درصدی وسبحان

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سرمایه گذاری سبحان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۷,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی و حفظ پرتفوی سرمایه گذاری‌ها

صدور مجوز افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی سصف‌ها

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سیمان اصفهان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۰۸ درصدی  کنور

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱۲,۷۷۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۲۶,۵۲۸,۹۷۸,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۲۶,۵۲۸,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۲۱,۵۲۸,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های توسعه، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر و جبران مخارج انجام شده بابت تحصیل سرمایه گذاری‌های صورت گرفته


پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۲۴ درصدی فلوله

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت لوله وماشین سازی ایران از مبلغ ۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

ثبت افزایش سرمایه ۴۴ درصدی اتکای

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲  افزایش سرمایۀ شرکت بیمه اتکایی ایرانیان از مبلغ ۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۳۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده گکیش

پیرو افزایش سرمایه شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران- کیش  از مبلغ ۲۰۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۰۹,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.

افزایش سرمایه جذاب 25 نماد | افزایش سرمایه نمادهای پرتراکنش  

آگهی ثبت افزایش سرمایه صبا

افزایش سرمایۀ شرکت گروه مالی صبا تامین  از مبلغ ۹۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲۲۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

ثبت افزایش سرمایه ختراک

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰  افزایش سرمایۀ شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران  از مبلغ ۱,۸۲۶,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۳۳۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۴۵۰۴۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۷۵ درصدی ولصنم

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه  شرکت لیزینگ صنعت و معدن از مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور استفاده از معافیت مالیاتی پیش بینی شده در قانون بودجه، به کارگیری بهینه منابع داخلی شرکت جهت افزایش سهم بازار و ارتقاء ظرفیت و توان بالقوه شرکت بمنظور استفاده از اهرم مالی، اصلاح ساختار مالی و توسعه عملیات لیزینگ شرکت که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.


اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۸۰ درصدی پلاست

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت کارخانجات تولیدی پلاستی ران از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده از مشوق‌های مالیاتی ارائه گردید.

 ثبت افزایش سرمایه خموتور

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰  افزایش سرمایۀ شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران  از مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


ثبت افزایش سرمایه فسازان

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸  افزایش سرمایۀ شرکت غلتک سازان سپاهان  از مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


ثبت افزایش سرمایه نیرو

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۱  افزایش سرمایۀ  شرکت نیرو سرمایه  از مبلغ ۱۳۶,۱۴۵ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ ۱۶۳,۸۵۵ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۲۸ درصدی حآفرین

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت ریل پرداز نو آفرین از مبلغ ۷,۴۲۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور بهبود ساختار مالی شرکت و استفاده از معافیت مالیاتی ارائه  گردید.

ثبت افزایش سرمایه ۸۹ درصدی واتی

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲  افزایش سرمایۀ شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند  از مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۸,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی