بازدید 2987
۲

قرارداد بهترین بازیکن پینگ‌پنگ ایران؛ زیر میلیارد!

کد خبر: ۱۲۱۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 23 December 2023

تبعیض در درآمدهای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی در ایران بیداد می‌کند و به نظر می‌رسد قهرمانان ملی‌پوش به جز چند رشته معدود مثل فوتبال و والیبال، عایدی ناچیزی دارند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سی و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور از فردا آغاز می‌شود و بعداز کسب مدال تاریخی در بازی‌های آسیایی هانگژو توسط ملی‌پوشان پینگ پنگ ایران، انتظار می‌رفت که حقوق و دستمزد آنها در لیگ تفاوت اساسی با دوره های قبل داشته باشد اما حالا گفته می‌شود رقم قرارداد نوشاد عالمیان کاپیتان تیم ملی در لیگ برتر تنیس روی میز ایران به یک میلیارد تومان هم نمی‌رسد!

این در حالی است که عادی ترین فوتبالیست لیگ برتر فوتبال ایران در تیم‌های پایین جدول ، چند میلیارد تومان قرارداد دارد.

رامین حدادگر دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که بیشترین رقم قرارداد در مسابقات این دوره مربوط به چه کسی است؟ گفت: نوشاد عالمیان بیشترین مبلغ قرارداد در لیگ برتر را دارد و فکر می‌کنم نزدیک به 850 میلیون تومان باشد.

واقعا جای سوال است که یک بازیکن حرفه‌ای چگونه می‌خواهد با این اعداد و ارقام در اوج بماند و فرم ایده آل خود را با تمرینات فشرده حفظ کند.

نوشاد عالمیان شاید در سال‌های پایانی دوران قهرمانی خود باشد و این دستمزدها در سال‌های آتی به پایان خواهد رسید و نگرانی بابت سال‌های پس از دوران قهرمانی و سال‌های بازنشستگی به سراغ این قهرمان خواهد آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
مگر چند نفر بازی اینها را نگاه میکنند؟!
چاره ای نیست. فوتبال یکصد هزار نفر تماشاچی در استادیوم و میلیون ها نفر بیینده و دنبال کننده بیرون استادیوم دارد و درآمد ناشی از حجم انبوهی از تبلیغات و .....
با کمتر ورزشی قابل مقایسه است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی