بازدید 18816
۶
حتی یک زنگ نزد که بپرسد چرا رفتی!

حمله خداداد به قلعه‌نویی: مجیزگو و آویزانش نیستم

کد خبر: ۱۲۱۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 21 December 2023

 «خداداد عزیزی» در ویژه برنامه شب یلدا در شبکه دو، روی آنتن زنده درمورد جدایی از تیم ملی اظهارات تندی علیه کادرفنی مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مشاور مستعفی سرمربی تیم ملی گفت: قلعه‌نویی اصلا نپرسید چرا رفتی؛ من هم آویزان کسی نیستم!

چهره سرشناس و پرحاشیه فوتبال ایران اظهار داشت: متأسفانه مردم و خواست‌ آنها درمورد تیم ملی برای یک عده از دوستان مهم نیست. من تصمیم خودم را برای جدایی از تیم ملی گرفته‌ام.

عزیزی در پاسخ به دلیل جدایی و کناره گیری از تیم ملی فوتبال گفت: من با تماس قلعه‌نویی به تیم ملی رفتم؛ زمانی که بعد از سه ماه یکسری اتفاقات شخصی برایم افتاد که دوست ندارم درموردش صحبت کنم، به این نتیجه رسیدم که استعفا بدهم.

 بعد از استعفایم خیلی از بازیکنان و مربیان تیم ملی تماس گرفتند تا دلیل آن را بدانند ولی برایم جالب بود که قلعه‌نویی اصلا نپرسید که چرا رفتی؟! چی شد؟! 

عزیزی که برای نخستین‌بار درباره این جدایی افشاگری می‌کرد، گفت: من که خودم به تیم ملی نیامده بودم. شما زنگ زدید و کمک خواستید که من آمدم. اگر نمی‌توانستم کمک کنم، چرا زنگ زدید که بیایم؟! من در تمام زندگی‌ام آویزان و مجیزگوی کسی نبوده‌ام؛ به کسی هم نیاز ندارم.

خداداد عزیزی در خلال این برنامه بار دیگر با علیرضا بیرانوند درباره اینکه تیم ملی فعلی بهتر است یا نسل طلایی ۹۸، به کل‌کل و شوخی پرداخت اما در بخش هایی از این جملات طنز، خداداد به طور جدی تیم فعلی را در مقایسه با همبازیان خود زیر سوال برد.

او گفت که امکانات رفاهی و تجهیزات بازیکنان فعلی تیم ملی با زمان خودش قابل قیاس نیست؛ " بازیکنان کنونی در آب یخ ریکاوری می‌کنند اما زمان ما آب یخ برای خوردن نداشتیم "

او در این مصاحبه صحبت‌های علی دایی در گفت‌وگو با تابناک را تایید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۶
خداد غریزی نباید از علی کریمی در یک برنامه زنده حرف می زد
خداداد واقعا شیرین میزنه
این خداداد کسی است که آدم هر چقدر می خواهد ولی نمی تواند ازش خوشش بیاد !!!!!!!!!!
ازش خوشم میاد روک و بی پرده حرفشو میزنه..
کارش درسته
همه میدونن الان‌ محبوبیت تیم‌ ملی نسبت به دوران های قبلی کمتره، دلیل اصلیش هم توجه ویژه برای به دست آوردن مادیات بیشتر از تلاش برای موفقیت تیم ملی ست...
اگر ایران در جام ملت ها نتیجه بگیره همه افتخارش برای قلعه نویی اما اگر نگیره قلعه نویی بی تقصیره. ما چی کاشتیم که بخواهیم برداشت کنیم. خداداد که اینقدر مغروره به جز گلی که به استرالیا زد دیگه چه افتخاری داره. من پرسپولیسی هستم اینم گفتم که نگید چون طرفدار استقلالم از قلعه نویی دفاع کردم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست