بازدید 2999

دستگیری خواستگار قلابی به اتهام سرقت و تجاوز

کد خبر: ۱۲۱۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ 20 December 2023

مرد شیاد که به بهانه ازدواج با زنی ثروتمند خودروی شاسی بلند و طلاهای او را سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، عبدالرحیم دهقان، فرمانده انتظامی بستک در تشریح این خبر گفت: با شکایت زن جوانی مبنی بر سرقت طلاها و خودرواش از سوی مردی که خود را خواستگار معرفی کرده بود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

در تحقیقات میدانی مشخص شد سارق اهل یکی از استان‌های شمالی کشور است که از طریق شبکه مجازی با طرح دوستی و جلب اعتماد شاکی به بهانه ازدواج با وی، با حضور در منزل شاکی در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت یک کیلو و نیم کیلو طلا به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال کرده و با سرقت خودروی شاسی بلند شاکی از محل متواری شده است.

با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد خودرو در شهر لارستان در گوشه‌ای از خیابان بلاصاحب رها شده است. در ادامه متهم در طول مسیر در حال فرار به شمال کشور دستگیر شد و طلاهای مسروقه را نیز که به صورت کاملاً حرفه‌ای از طریق مرسوله پستی در لابه‌لای لباس مخفی و به شهر محل سکونتش ارسال کرده بود کشف و ضبط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک با بیان اینکه سارق دارای سوابق متعدد اغفال و تجاوز بود، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست