بازدید 2829

مرگ عجیب ۲ مرد در شامگاه پایتخت

کد خبر: ۱۲۱۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ 20 December 2023

قتل مرد ناشناس با 16 ضربه چاقو و برق گرفتگی مرد میانسال در خواب دو پرونده‌ای بود که روی میز بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

به گزارش ایران، ساعت 8 شب دوشنبه 27 آذر، رهگذری در حال عبور از شهرک ولیعصر بود که با جسد مردی در کنار خیابان مواجه شد. کشف جسد بلافاصله به بازپرس محمد مهدی براعه اعلام شد و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند و جسد مرد جوانی را که با 16 ضربه چاقو به قتل رسیده بود مشاهده کردند. مرد جوان لباس بیرون به تن داشت، ساعتی به دست و هندزفری به گوش داشت. اما مدارک هویتی همراه او نبود.

جسد به دستور بازپرس جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی هویت وی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت ادامه دارد.

مرگ عجیب در اتاق خواب 

دومین گزارش ساعاتی بعد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. گزارش مربوط به مرگ مشکوک مردی 53 ساله در خانه‌اش بود که همزمان با اعلام خبر تیم بررسی صحنه جرم راهی خانه وی شدند. با حضور در محل آنها با جسد مرد میانسال در کنار تختخواب در حالی مواجه شدند که روی صورتش آثار زخمی تازه دیده می‌شد.

برادر مرد میانسال که موضوع را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات گفت: با برادرم در بازار کار می‌کنیم. امشب من برای استراحت به اتاقم رفتم و برادرم هم به اتاقش رفت. برادرم خیلی بد خواب بود و از روی تخت پایین می‌افتاد به همین دلیل تا صبح چند بار به او سر می‌زدم. امشب وقتی به او سر زدم ناگهان با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم برادرم از تختخواب روی زمین افتاده بود و لیوان آبی که در کنار تختش بود شکسته و صورتش را زخمی کرده بود اما ظاهراً ریختن آب روی سیم برق که کنار تختش بود باعث خیس شدن آن و برق گرفتگی برادرم شده است.

بدنبال اظهارات مرد میانسال، پزشکی قانونی علت مرگ را برق گرفتگی اعلام کرد و تحقیقات به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در این پرونده ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی