بازدید 3168
۲
اختلاف آبی‌ها با پرسپولیس به شش امتیاز رسید

استقلال ۴ - نساجی صفر: جواب جذاب به سپاهان

کد خبر: ۱۲۱۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 19 December 2023

 استقلال با نمایشی درخشان مقابل تیم ازهم پاشیده نساجی، قدرت‌نمایی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف نساجی رفت و به برتری چهار بر صفر دست یافت. آرمین سهرابیان (43)، مهرداد محمدی (62)، آرمان رمضانی (64) و ابوالفضل جلالی (67) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی 28 امتیازی شدند و صدر جدول را از سپاهان پس گرفتند. شاگردان سیدمهدی رحمتی نیز با 9 امتیاز در ادامه روند ناکامی‌های خود به جایگاه پانزدهم سقوط کردند. این نتیجه در حالی رقم خورد که استقلال کمتر از یک هفته پیش در دربی تهران به میدان رفت و در مصاف با پرسپولیس به تساوی یک - یک بسنده کرد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس (46 - سعید مهری)، ابوالفضل جلالی (73 - جعفر سلمانی)، کوین یامگا (83 - سامان تورانیان)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاوو بلانکو (58 - آرمان رمضانی) و پیمان بابایی (46 - مهرداد محمدی).

ترکیب نساجی: رشید مظاهری، وحید محمدزاده (44 - امیرمهدی جانملکی)، امیرمحمد هوشمند، سیداحسان حسینی، مرصاد سیفی، صابر حردانی (71 - آریا برزگر)، اسماعیل بابایی (71 - محمدرضا ترابی)، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، نونو دلگادو (57 - حسین زامهران) و محمدرضا آزادی.

داور: بیژن حیدری

شرح گل ها

استقلال یک – نساجی صفر (دقیقه 43: آرمین سهرابیان): استقلال از سمت چپ حمله‌ای را ترتیب داد که ارسال ابوالفضل جلالی روی نقطه پنالتی به آرمین سهرابیان رسید که ضربه سر این بازیکن به گوشه دروازه رفت و به گل نخست بازی تبدیل شد.

استقلال ۲ – نساجی صفر (دقیقه 62: امیرمهدی جان ملکی): پاس رضاوند روی قوس محوطه جریمه به رمضانی رسید و او با پاس پشت پا، توپ را برای محمدی کاشت که شوت این بازیکن ابتدا به پای احسان حسینی و سپس امیرمهدی جانملکی برخورد کرد و وارد دروازه شد.

استقلال ۳ – نساجی صفر (دقیقه 64: آرمان رمضانی): استقلال یک ضدحمله سریع را ترتیب داد. پاس مهری به محمدی رسید و او نیز رمضانی را در سمت چپ صاحب توپ کرد که این مهاجم در مصاف تک به تک با مظاهری، موفق شد توپ را وارد دروازه حریف کند.

استقلال ۴ – نساجی صفر (دقیقه 68: ابوالفضل جلالی): جلالی از سمت چپ حرکت کرد و سپس به عرض زد که شوت محکم و روی پای این بازیکن پس از برخورد به یکی از مدافعان ارتفاع گرفت و از بالای سر مظاهری رد شد و به گل چهارم آبی پوشان تبدیل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
تابناک اگر تیم نساجی از هم پاشیده که چهار گل زدن به این تیم هنر نیست که نوشتی جواب به سپاهان. حالا تیم سوگلی کاری نگرد دست به دامن استقلال شدی که سپاهان را زیر سوال ببری؟
چه جواب جذابی داد واقعا سپاهان با ۴ امتیاز کسر شدن ازش اگه بازی عقب افتاده شو ببره با ۲ امتیاز اختلاف میاد صدر جدول واقعا جوابتون جذاب بود یعنی در اصل ۶ امتیاز اختلاف با صدر جدول باید داشته باشید هر مربیه عاقلی بود با تساوی جلو پرسپولیس باید گریه میکرد نه اینکه عربی برقصه چون صدر جدول و تحویل سپاهان داد بعدم خیلی لذت بخشه از تیمت امتیاز کسر بشه ولی تیم خاص بازم نتونه قهرمان بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل