بازدید 3628
۱

کشف جسد مرد گمشده در بیابان‌های تهران

بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد از زمان مرگ مقتول تقریباً یک هفته گذشته است و دو هفته قبل ناپدید شدن مرد جوان توسط خانواده‌اش به کلانتری 156 افسریه اعلام شده است.
کد خبر: ۱۲۱۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 19 December 2023

به گزارش تابناک به نقل از روزنامه ایران، تیم جنایی در صحنه جرم با جسد مردی جوان مواجه شدند که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.
 
به‌دنبال کشف جسد مردی در بیابان‌های جنوب تهران، یک سناریوی جنایی پیش‌روی کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.
 
 شامگاه یکشنبه بیست‌و‌ششم آذرماه، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های اطراف کهریزک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
 
 تیم جنایی در صحنه جرم با جسد مردی جوان اهل کشور افغانستان مواجه شدند که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد از زمان مرگ مقتول تقریباً یک هفته گذشته است و دو هفته قبل ناپدید شدن مرد جوان توسط خانواده‌اش به کلانتری 156 افسریه اعلام شده است.
 
 پس از پایان تحقیقات میدانی در محل حادثه، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده قتل ادامه دهند و عاملان جنایت را شناسایی کنند.
 
جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی‌قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
حالا اگر بگوییم افاغنه تو این مملکت هر کاری دلشون می خواد انجام میدن، نژادپرست می شیم یا برانداز؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی