بازدید 3081
۲
فدراسیون تعارف را با متخلف کنار می‌گذارد؟

بهانه‌های یک جعل؛ هیات‌رئیسه و تاج در خواب؟

عجله یا اهمال احتمالی دبیرکل یا هر فرد دیگری در فدراسیون، دلیل و مجوزی برای نامه‌نگاری روی سربرگ فدراسیون و جعل عنوان به شمار نمی‌رود
کد خبر: ۱۲۱۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 19 December 2023

با وجود گذشت دو روز از ادعای جعل در باشگاه استقلال، هم مسئولان فدراسیون و هم مدیران استقلال سکوت کرده و واکنش رسمی به این موضوع نشان نداده‌اند.

سربرگ فدراسیون فوتبال چگونه و از چه طریقی در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و اصولاً چرا باید سربرگ فدراسیون در اختیار یک باشگاه باشد؟ اگر باشگاهی قصد مکاتبه با فیفا را دارد می‌تواند روی سربرگ خودش یا حتی روی یک کاغذ A4 نامه‌نگاری کرده و آن را در اختیار فدراسیون قرار دهد. اهمال احتمالی دبیرکل یا هر فرد دیگری در فدراسیون دلیل و مجوزی برای نامه‌نگاری روی سربرگ فدراسیون به شمار نمی‌رود.

حتی اگر بپذیریم که چنین موضوعی تا به‌ این حد وجود نداشته اما حتماً نفس کار دچار اشکال است و تخلف محسوب می‌شود. آنچه بیش از چگونگی انتشار نامه اهمیت دارد، این است که با مسببان چنین اتفاقی چه برخوردی می‌شود. در این میان هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نقشی مهم و تأثیرگذار دارد. اعضای هیئت رئیسه باید این مطالبه را داشته باشند که با عاملان این ماجرا برخورد شود چرا که در غیر این صورت ممکن است اتفاقات بدتری رخ دهد. از هیئت رئیسه فدراسیون انتظار می‌رود تماشاگر این ماجرا نباشد و به آن ورود کند.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز نقشی تعیین‌کننده دارد. بارها تأکید شده رکن قضایی فدراسیون (کمیته‌های انضباطی، استیناف و اخلاق) مستقل هستند و تحت تأثیر فرد یا مسئولی قرار نمی‌گیرند. اتفاق اخیر، آزمون مهم کمیته اخلاق، هیئت رئیسه و در مجموع فدراسیونِ تحت مدیریت مهدی تاج است، کما اینکه این حرف در مورد تخلف عضو هیئت رئیسه فدراسیون نیز صدق می‌کند.

اگر بنا باشد فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق در این موارد منفعل عمل کنند دیگر چه انتظاری می‌توان داشت؟ مگر نه اینکه فدراسیون فوتبال حرف از برخورد با متخلفان زده و حتی در ماجرای سقف بودجه صحبت از برخورد با دلالان و تخطی‌کنندگان از قوانین شد و اتفاقاً فدراسیون نشان داد که عزم برخورد دارد؛ پس اگر قرار به برخورد باشد قطعاً باید این اتفاق در مورد ادعای جعل نامه و البته عضو متخلف هیئت رئیسه هم رخ دهد.

منبع: تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
وقتی همه جا تاریک است و افراد در نهان و پنهان هر کار غیر قانونی را به مصلحت خود و باند و جریان خود می بینند انجام می دهند و کسی با ایشان کاری ندارد وضع همین می شود. از چای بگیر تا دکل و ارز و سیگار و مورز و شکر و کاغذ و طلا و وام و اختلاس و فساد ........
چون پای یک تیم خاص در میان هست مثل همیشه سیاست سکوت و ماست مالی را در پیش گرفتند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی