بازدید 2303

مدارس اصفهان و‌ چند شهر استان غیر حضوری شد

تمامی مدارس شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان، ۲۷ آذر غیرحضوری است.
کد خبر: ۱۲۱۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲ 18 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان، با استمرار پایش های کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا و تغییر سطح هشدار سازمان هواشناسی از زرد به نارنجی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غیرحضوری شدن آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان خبر داد.

 منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به تغییر سطح هشدار زرد هواشناسی به نارنجی و اعلام هواشناسی مبنی بر قرار گرفتن شاخص آلاینده‌ها در وضعیت ناسالم برای عموم، روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان، شهرستان لنجان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار و مبارکه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: در مناطق ذکر شده، افرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستند، زنان باردار و مادران شاغلی که فرزند زیر شش سال و مقطع ابتدایی دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از مرخصی استفاده کرده و یا به صورت دورکاری فعالیت کنند.

وی گفت: سایر مفاد مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا منطبق بر اطلاعیه قبلی خواهد بود.

محدودیت فعالیت و تأمین گاز برای صنایع بزرگ استان از مهمترین این مصوبات است.

این محدودیت شامل کارخانه‌های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه می‌شود تا در روزهای آینده با کاهش فعالیت، بخش‌های مختلف مجموعه های خود را وارد مرحله  تعمیرات کنند‌.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در این مدت نیروگاه شهید منتظری با ۳۵ درصد ظرفیت و نیروگاه اصفهان نیز با ۵۵ درصد ظرفیت و با استفاده از سوخت گاز فعالیت می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی