مشکل کاربران امروز شنبه ۲۵ آذر حل خواهد شد

یکشنبه ۱۹ آذرماه بود که نبض بورس طی مطلبی با عنوان صدای سهامدار از مشکلات پیش آمده برای کاربران کارگزاری اطمینان سهم نوشت. امروز شنبه ۲۵ آذرماه محسن صارمی مدیرعامل اطمینان سهم در گفتگو با نبض بورس مشکل پیش آمده را تشریح کرد و از رفع آن در روز جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ 16 December 2023

به گزارش  بورس تابناک به نقل از نبض بورس، یکشنبه ۱۹ آذرماه بود که نبض بورس طی مطلبی با عنوان صدای سهامدار از مشکلات پیش آمده برای کاربران کارگزاری اطمینان سهم نوشت. (این مطلب را از اینجا بخوانید).

امروز شنبه ۲۵ آذرماه محسن صارمی مدیرعامل اطمینان سهم در گفتگو با نبض بورس مشکل پیش آمده را تشریح کرد و از رفع آن در روز جاری خبر داد.

محسن صارمی؛ مدیرعامل کارگزاری اطمینان سهم در پاسخ به مطلب منتشر شده در سایت نبض بورس گفت: ماجرا به یک عرضه اولیه باز می‌گردد. با توجه به اینکه سیستم‌های ما برای رایان هم افزا می‌باشد، متاسفانه در بعد از این عرضه اولیه، سیستم ۱۳۶۱ نفر از کاربران را به میزان مبالغ ناچیزی بدهکار کرده است. کل مبلغ بدهکاری در مجموع هم ۵ میلیون تومان بوده است.

او ادامه داد: ما در جریان این موضوع نبودیم و بعد از اینکه متوجه شدیم با بخش مالی این مسئله را چک کردیم که ببینیم دلیل این بدهکاری چیست و آیا اعتباری پرداخت شده است یا خیر؟  

صارمی افزود: متوجه شدیم که هیچگونه اعتباری پرداخت نشده است و به همین منظور با رایان هم افزا وارد مذاکره شدیم که دلیل این موضوع چیست؟  
آن‌ها پس از بررسی‌ها اعلام کردند که بدونی که در جریان باشند، در زمان خرید عرضه اولیه گویا یک مسئله‌ای پیش آمده است که برخی کاربران را بدهکار کرده است.  

مدیرعامل کارگزاری اطمینان سهم گفت: با پیگیری‌های انجام شده، انشاالله امروز شنبه ۲۵ آذرماه این مشکل رفع خواهد شد و کاربران می‌توانند به راحتی خرید و فروش‌های خود را انجام دهند و یا در صورت نیاز تغییر کارگزاری دهند.

محسن صارمی در انتها باز هم به این مسئله تاکید داشت که در این بین واقعا کارگزاری و سازمان بی تقصیر بوده اند و این مشکل نرم افزاری باعث بروز این مشکل شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی