بازدید 2169
افگم:

بدهی انرژی انگلیسی‌ها سر به فلک گذاشت

تنظیم‌کننده بازار انرژی انگلیس فاش کرد، بدهی خانواده‌های انگلیسی به تامین‌کنندگان برق و گاز به رقم بی‌سابقه تقریبا ۳ میلیارد پوند رسیده است.
کد خبر: ۱۲۱۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ 16 December 2023

به گزارش فارس، تامین‌کنندگان انرژی سال جاری میلیاردها پوند سود کسب کرده‌اند، در حالی که میلیون‌ها انگلیسی با خانه‌های مرطوب و سرد دست و پنجه نرم می‌کنند.

سیمون فرانسیس، هماهنگ‌کننده ائتلاف پایان فقر سوخت به روزنامه گاردین گفت، این مالیات ظالمانه بر مصرف‌کنندگان انرژی منصفانه نیست.

تنظیم‌کننده بازارانرژی انگلیس، «افگم» فاش کرد، بدهی خانواده‌های انگلیسی به تامین‌کنندگان برق و گاز به رقم بی‌سابقه تقریبا 3 میلیارد پوند (3.8 میلیارد دلار) رسیده است.

کل بدهی به تامین‌کنندگان انرژی از نیمه ماه اکتبر به علت قیمت بالای انرژی و افزایش فشار هزینه‌های زندگی که به عدم پرداخت قبوض انرژی منجر شده است، به 400 میلیون پوند رسیده است.

فرانسیس می‌گوید، سطوح بی‌سابقه بدهی انرژی، تقصیر مردم تحت فشار نیست، بلکه به دلیل سیستم انرژی ورشکسته بریتانیاست.

افگم به عنوان طرحی برای حمایت از بازار انرژی و مصرف کنندگان در مقابل خطر روبه رشد «بدهی‌های بد»، یک سقف تعدیل یک‌باره 16 پوندی (معادل 1.33 پوند در ماه) اعلام کرده است که در بین آوریل 2024 و مارس 2025 پرداخت خواهد شد.

این سازمان از این اقدام به عنوان یک ضرورت برای انعطاف بخشیدن به تامین‌کنندگان و قادر ساختن آنها برای کمک به مشتریان نیازمند دفاع کرد.

تیم جارویس، مدیر کل بازارها در افگم گفت: «ما می‌دانیم که مردم به شدت تحت فشار هزینه‌های زندگی هستند و این در افزایش بدهی انرژی که به سطوح بی‌سابقه رسیده مشهود است.»

جارویس افزود: «سطح بی‌سابقه بدهی در این سیستم به این معناست که ما باید اقدامی انجام دهیم تا تامین‌کنندگان هزینه‌های معقول خود را بتوانند جبران کنند، از این رو بازار انعطاف‌پذیر می‌ماند و تامین‌کنندگان مشتریان را برای مدیریت بدهی‌هایشان  حمایت می‌کنند.»

با این حال، برنامه‌های افگم انتقاد برخی را برانگیخته است که می‌گویند شرکت‌های انرژی روز به روز ثروتمندتر می‌شوند، در حالی‌که مصرف‌کنندگان با قبوض انرژی خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار