بازدید 2503
۱

اقدام عجیب مدیررسانه‌ای استقلال در اینستاگرام

مدیر رسانه‌ای استقلال با انتشار چند استوری به شکایت پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۱۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 16 December 2023

به گزارش تابناک به نقل از خبر ورزشی، تیم استقلال روز گذشته به کمک سیستم کمک‌داور ویدیویی از یک شکست حتمی مقابل پرسپولیس فرار کرد تا اولین حضور VAR در شهرآورد و مسابقات لیگ برتر حسابی آبی‌ها را سر کیف بیاورد.

بعد از پایان دربی پرسپولیسی‌ها به برخی از صحنه‌ها که به VAR نرفت معترض شدند تا جنجال‌ها بعد از این مسابقه همچنان ادامه داشته باشد.

اکنون سعید اکبری مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال با انتشار چند استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش درخصوص آمدن VAR و اشتباهات داوری کنایه‌های سنگینی به پرسپولیسی‌ها زده است.

اکبری در ابتدا یک استوری با این مضمون منتشر کرد: «خداحافظ امتیاز مفت!» و مخاطب خود را مشخص نکرد، اما در استوری بعدی‌اش کاملا مخاطب اکبری لو رفت و مشخص شد که مدیر رسانه‌های استقلال باشگاه پرسپولیس را هدف قرار گرفته است. اکبری در استوری دوم با یادآوری چند اشتباه داوری به سود پرسپولیس نوشت: «به جای شکایت صبح تا شب دعا کنید VAR نیاید».

بعد از انتشار این ۲ اکبری از صفحه اصلی اینستاگرامش اسکرین‌شات گرفته و با اشاره به تعداد فالورهایش نوشت: «۴ میلیون واقعی».

مسلما استفاده از کلمه واقعی باز هم در جهت کنایه ازسوی این مدیراستقلالی بکار برده شده است.

البته ازسوی دیگر شاید اشاره به تعداد فالور‌ها خیلی هر یک از مسئولان دو تیم خیلی حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد از این جهت که ممکن است فرد مورد نظر با شائبه جذب فالور از سوی هواداران متهم/ شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
خخخخخخخخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست