۴ وزیر به کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌روند

کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در این هفته تشکیل جلسه خواهند داد و بررسی طرح‌ها و لوایح همراه با سوال از برخی وزرای دولت در دستور کار نمایندگان در کمیسیون‌های مجلس است.
کد خبر: ۱۲۱۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 16 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در این هفته از روز دوشنبه تا چهارشنبه تشکیل جلسه خواهند داد و بررسی طرح‌ها و لوایح همراه با سوال از برخی وزرای دولت در دستور کار نمایندگان در کمیسیون‌های مجلس است.

جلسه کمیسیون اصل نود با حضور وزیر صمت، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رئیس کل بانک مرکزی درخصوص بررسی تکمیل سامانه جامع تجارت و اجرای تکالیف قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار خواهد شد.

در ضمن جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی و بازدید از نمایشگاه روایت تحول، دستاوردهای علمی، فرهنگی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با دعوت از سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، دیوان محاسبات کشور، شورای نگهبان، هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون اجتماعی نیز برگزار می شود.

در این هفته جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی آخرین تحولات منطقه و چگونگی کنشگری جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نشست مشترک با هیأتی از مسئولان کشوری و لشکری عمان،بررسی فرسودگی و آلایندگی ناوگان حمل و نقل درون شهری با حضور کارشناس مرکز پژوهشها و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط در کمیسیون امور داخلی و شوراها نیز برگزار می شود.

همچنین بررسی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزیر نیرو در کمیسیون‌های انرژی و کشاورزی،نشست مشترک اعضاء کمیسیون بهداشت و درمان با معاون اول رئیس جمهور، ارائه گزارش وزیر صمت درباره تامین و تجهیز ناوگان حمل و نقل به کمیسیون عمران، پاسخ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به تعدادی از نمایندگان در کمیسیون فرهنگی، ادامه بررسی طرح "تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها" با حضور وزارت اموراقتصادی و دارایی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی از دیگر برنامه های کمییسیون ها است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست