بازدید 1606

امدادرسانی به مادر باردار در منطقه سخت گذر دزفول

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از امدادرسانی به مادر بارداری ۲۵ ساله در یکی از مناطق سخت گذر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶ 16 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رضا معمارزاده گفت:  صبح دیروز گزارشی مبنی بر شروع درد زایمان مادر بارداری ۲۵ ساله در روستای پای کوه ملاح از توابع بخش سردشت دزفول به مرکز عملیات بحران اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان اعلام شد.

وی به عدم امکان پرواز بالگرد در آن شرایط جوی اشاره کرد و افزود: باتوجه به شرایط جوی و ابری بودن هوا، پرواز بالگرد در آن زمان امکان پذیر نبود لذا هماهنگی‌های لازم جهت امدادرسانی از طریق راه زمینی انجام شد.

معمارزاده با اشاره به در اختیار قرار دادن یک دستگاه خودرو پیکاپ از سوی مرکز بهداشت دزفول، ادامه داد: با توجه به اینکه حدود دو ساعت از مسیر منتهی به روستای پای کوه ملاح کوهستانی و سخت گذرتر از سایر مسیر بود، انتقال مادر باردار تا قسمتی از مسیر توسط خودرو مرکز بهداشت این شهرستان انجام و سپس در ادامه مسیر تحویل آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داده شد.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول بیان کرد: این عملیات امدادی حدود هفت ساعت به طول انجامید و مادر باردار در پایان جهت تکمیل فرایند درمانی به مرکز درمانی حضرت زینب (س) منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست