بازدید 2689
۸

خطیر: VAR نگذاشت حق استقلال خورده شود!

خوشبختانه VAR بود و حق ما خورده نشد، چون به طور یقین در صورت نبودن این سیستم، برای ما پنالتی گرفته نمی‌شد. فدراسیون باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا برای تمام بازی‌های لیگ، VAR داشته باشیم
کد خبر: ۱۲۱۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ 14 December 2023

مدیرعامل استقلال بعداز دربی ۱۰۲ پایتخت که با تساوی دقایق پایانی تیمش به اتمام رسید، گفت: بازی بسیار خوبی بود و بچه‌های ما عملکرد هوشمندانه و با تمرکزی داشتند و با کیفیت بازی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ علی خطیر افزود: تیم برتر میدان بودیم و در زمینه خلق موقعیت‌های گلزنی و حفظ توپ، بهتر از حریف بازی کردیم.

خطیر عنوان کرد: روی یک اشتباه و بدشانسی گل خوردیم ولی خوشبختانه توانستیم خیلی خوب جبران کنیم. در رختکن همه بازیکنان ما ناراحت بودند، چون باید برنده می‌شدیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه VAR بود و حق ما خورده نشد، چون به طور یقین در صورت نبودن این سیستم، برای ما پنالتی گرفته نمی‌شد. فدراسیون باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا برای تمام بازی‌های لیگ، VAR داشته باشیم چراکه فرقش را امروز دیدیم.

مدیرعامل استقلال در مورد اعتراض‌های مداوم نیمکت استقلال که به نظر می‌رسد روی تصمیمات داور تاثیرگذار بود، عنوان کرد: این حرف‌ها درست نیست و من چیزی ندیدم.

وی درباره اقدامات عمرانی باشگاه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی، بیان کرد: این کمپ را تجهیز و باشگاه سلامت استقلال را در این محل احداث خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
خخخخخخخخخ
حرکات سرمربی استقلال بعد از اعلام پنالتی را ببینید
چقدر بالا وپایین پرید وخوشحالی کرد که با تیم اول پایتخت مساوی کرد البته با کمک داور !
باید از دقیقه ۶۰ بازیکنتان با دریافت کارت مستقیم قرمز اخراج میشدکه به ناحق نشد
اگر این اتفاق می افتاد حداقل دو یا سه گل دیگه هم نوش جان میکردید !
VAR کاره ای نیود. زد و بند پشت پرده و دستور به داور بود که یک نمایش فیک بازیکن استقلال را پنالتی اعلام کرد.
کی این اشتباهات بچگانه بازیکنانتون تموم خواهد شد.!؟ بازی رو براحتی میتونستید ببرید چون اصلا پرسپولیس خوب بازی نکرد..فکر نمیکنم دیگر فرصت طلایی گیر بیارین برای شکست دادن پرسپولیس..شیش ساله نتونستید ببرین چون در هر بازی یکی از بازیکنانتان حداقل یک اشتباهه منجر به گل داشت..!!
بابا از این خطیر شارلاتان تر تو کل فوتبال ایران پیدا نمی کنی. بابا داور براتون مساوی کشید بیرون نه VAR. به 10 تا داور بی طرف صحنه رو نشون بدی هیچ کدومشون پنالتی نمیگرفتن. نکونام نشون داد که مساوی با پرسپولیس براش افتخاره
VAR به الاستقلال لطف کرد ولی حق پرسپولیس رو خورد. مافیای فوتبال ایران مثل خطیر و تاج و کمیته انضباطی فوتبال ایران رو به لجن کشیدن. داور و گزارشگر هم که احتمالا از اعضای افتخاری باشگاه الاستقلال هستند.
البته که حق شما خورده نشد،تازه شما حق انها را خوردید.البته چند بار دیگه قل میخوردید حتما برده بودید.
داداش چی زدی بر عکس یک بازی بی کیفیت و جالبه پنالتی هم نبود !!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل