بازدید 4623

درگیری مرگبار در خیابان سپهسالار تهران

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در خیابان باغ سپهسالار خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ 14 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ نثاری گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و در تحقیقات اولیه مشخص شد جوان ۲۸ ساله‌ای به علت اصابت ضربه جسم تیز به سینه و شدت جراحت وارده فوت نموده است در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که درگیری مابین مقتول و دو نفر مذکر بنام‌های فریبرز و سعید رخ داده که منجر به قتل جوان ۲۸ ساله شده است. 

وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه فریبرز یکی از ضاربان، تنها با گذشت چند ساعت از زمان وقوع جنایت دستگیر و به مقر پلیس دلالت داده شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ یکی از متهمان در همان تحقیقات اولیه به مشارکت در درگیری منجر به جنایت اعتراف و گفت: من و سعید در حال قدم زدن در خیابان بودیم که مشاجره لفظی پیش آمد و مقتول با دست ضربه‌ای به صورت من زد و در همین زمان سعید به هواخواهی از من با چاقو یک ضربه به او زد و بلافاصله دو نفری از محل متواری شدیم.

سرهنگ نثاری گفت: با شناسایی عامل اصلی جنایت، اقدامات جهت دستگیری متهم متواری پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و دیگر متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت صادره از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی در اختیار این اداره قرار داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست