نبض خبر

حمایت علی ضیا از صادق بوقی روی پاراگلایدر

کد خبر: ۱۲۰۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 13 December 2023
تعداد بازدید : 14609
بازدید 56338
۵
علی ضیا، مجری صداوسیما در ویدیویی که از فراز آسمان حین پرواز با پاراگلایدر منتشر کرده، آهنگ آو آو صادق بوقی را خوانده و از او حمایت کرده است. این ویدیوی کوتاه و بامزه را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۵
این کی هست که از کسی حمایت کنه!!! این خودش نیاز به حمایت داره :)
اولا علی ضیاء مجری سابق بوده دوما این خودش احتیاح به حمایت داره
متاسفانه تو مملکت ما یه جوری شده بعضی ها به لج مقابله با حکومت حتی اگه حکومت یه قاتل زنجیری رو هم بخاد محاکمه کنه این جماعت کور از اون قاتل حمایت میکنن.البته من به آقای صادق بوقی جسارت نمیکنم.ایشون انسان محترمی هستند.ولی میخام بدونم بهتر نیست از معروفیتتون برای حمایت چیزهای باارزشتری استفاده کنید.
صادق آقا هم فردی هست از متن همین مردم، درود بر او و شادی آفرینی هاش، مردم از وضعیت بسیار بد اداره ی کشور و مخصوصاً وضعیت سخت معیشتی ناراحت، افسرده و معترضن، درود بر او که تو این احوال و اوضاع، شادی و لبخند رو به مردم هدیه میده، اون ها که مسبب شرایط بد مملکتن این کار انسانی و مفید رو هم بر نمی تابن. بین کار مفید و مضر فرق هست، کاش منطقی باشه ذره ای درک کنه.
موضوع حکومت میتونه نباشه. این یک جریان بشدت در اقلیتی هست که فعلا در بیشتر جاها حاکم شده آمد و از ابزار قدرت خود استفاده میکنند تا تفکر خود را به اکثریت مطلق جامعه بزور دیکته کند. آیا می توانند ؟