بازدید 2087

عملکرد 8 ماهه بانک پارسیان در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه / وام ازدواج صدرنشین تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی پارسیان

بانک پارسیان طی 8‌ ماهه سال جاری، بیش از 49 هزار میلیاردریال تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های؛ ازدواج، فرزند آوری، اشتغال‌زایی، خودرو بنیاد شهید و امور ایثارگری، مسکن و درمان به متقاضیان از طریق صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان پرداخت کرده است که 96 درصد آن تسهیلات تکلیفی بوده است.
کد خبر: ۱۲۰۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 09 December 2023

عملکرد 8 ماهه بانک پارسیان در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه / وام ازدواج صدرنشین تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی پارسیان

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، این بانک از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه 1402، به‌منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تعداد 11،135 فقره وام فرزند آوری به مبلغ 6،360 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن و تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت 20،253 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج، بیش از 10،169 جوان ایرانی را به خانه بخت فرستاد و توانست فراتر از تکلیف قانونی اهداف بودجه این بخش را تحقق بخشد.

همچنین با توجه به اهمیت توسعه اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری در روستاها و مناطق کم برخوردار و ایجاد اشتغال پایدار در بخش روستایی و عشایری در مدت یادشده این بانک بالغ‌بر16،528 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت به مبلغ 17،990 میلیارد ریال به مشمولان طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت ارائه داده است.

بانک پارسیان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این مدت، تعداد 1،890 وام قرض‌الحسنه اشتغال بالغ‌بر 2،428 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.

همچنین این بانک در راستای حمایت از خانواده معزز شهدا و ایثارگران، 117 فقره وام خودرو به مبلغ 293 میلیاردریال پرداخت کرده است.

تأمین نیازهای تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری، تعمیر/ودیعه مسکن و درمان نیازمندان نیز در دستور کار صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان بوده است که در مدت یادشده، تعداد 4000 فقره تسهیلات به مبلغ 1736 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت‌شده است.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با کمک به اقشار آسیب‌پذیر و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار به‌ویژه در مناطق محروم و روستایی، نقش‌آفرینی مؤثری در راستای توسعه عدالت اجتماعی، ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه داشته است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی