بازدید 3506
۳
سرپرست جدید منع قانونی دارد؟

پذیرش فوری استعفای ساکت؛ نیکفر جانشین موقت

گفته می‌شود نیکفر مدتی ساکت کانادا بوده و مشخص نیست آیا او شامل قانون منع تصدی مشاغل حساس برای مدیرانی که تابعیت کشورهای دیگر را دارند، می‌شود یا خیر؟
کد خبر: ۱۲۰۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 07 December 2023

پذیرش فوری استعفای ساکت؛ نیکفر جانشین موقت

به دنبال استعفای محمدرضا ساکت از مدیرعاملی باشگاه سپاهان، صبح امروز هیأت مدیره این باشگاه اصفهانی، پس از تشکیل جلسه، منوچهر نیکفر را به سمت سرپرستی باشگاه سپاهان منصوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، درپی استعفای محمدرضا ساکت از مدیرعاملی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هیأت مدیره باشگاه صبح امروز تشکیل جلسه داد و ضمن بررسی دلایل استعفا و در نظر گرفتن جمیع جوانب و با توجه به منع قانونی به‌کارگماری بازنشستگان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات محمدرضا ساکت با استعفای وی موافقت و منوچهرنیکفر را به سمت سرپرستی باشگاه سپاهان منصوب کرد.

حالا مشخص نیست دستمزدهای فوق نجومی و قرارداد های عجیب امضا شده توسط ساکت را چه کسی پرداخت می‌کند؟

منوچهرنیکفر دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع بوده و از سال 1393 تا 1399 به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه و در سال های 98 و 99 به عنوان سرپرست باشگاه سپاهان در این باشگاه حضور داشته است.

در دوره قبلی حضور وی در باشگاه،  قهرمانی تیم سپاهان در فصل 94-93 ، دو نایب قهرمانی تیم در فصل های 98-97 و 1400-99 به دست آمده است.

گفته می‌شود نیکفر مدتی ساکت کانادا بوده و مشخص نیست آیا او شامل قانون منع تصدی مشاغل حساس برای مدیرانی که تابعیت کشورهای دیگر را دارند، می‌شود یا خیر؟

 همچنین طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت به سمت مشاور مدیرعامل در حوزه توسعه زیر ساخت‌ها و اماکن ورزشی منصوب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هرکی غرامتهای نجومی لنگ را داد پول سپاهان را میده. تابناک چای دبش و .... را ول کردی به سپاهان گیرمید. چرا تاج مشمول بازنشستگی نمیشه؟
وقای میگن ما رو دور ننداز بدردت میخوریم حکایت اقای ساکته که سریع یک پست دیگه بهش میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
اگر خوبه چرا تغییر پست اگر بده چرا پست جدید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی