بازدید 1725
رئیس گروه مالی گردشگری در بازدید از مرکز توانبخشی جیرفت تاکید کرد:

تجهیز کارگاه ارتوپدی معلولان جنوب استان کرمان

مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، همزمان با روز جهانی معلولان از بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) جیرفت در جنوب استان کرمان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۲۰۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 04 December 2023

تجهیز کارگاه ارتوپدی معلولان جنوب استان کرمان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، هم‌زمان با 12 آذر که به عنوان روز جهانی معلولان نامگذاری شده، مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، به همراه مسئولان این گروه از مرکز بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) جیرفت بازدید کردند.

بازدید مسئولان گروه مالی گردشگری از محل نگهداری مددجویان بخش اصلی این برنامه بود و در ادامه آنان از نزدیک در جریان وضعیت تغذیه، بهداشت، توانبخشی و کلیه نیازهایی که در جهت ارتقا سلامت مددجویان موثر است، قرار گرفتند.
در جریان این برنامه، مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، توصیه‌های لازم برای حفظ روحیه و نشاط مددجویان و همکاران که عمدتا زنان سرپرست خانواده هستند، را بیان کرد و خواستار انجام اقدامات فوری برای تکمیل خانه مددجویان نوپا یا خانه مستقل شد. 
جهانگیری و هیات همراه در بخش دیگری از این برنامه، از کارگاه ارتوپدفنی بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) جیرفت که مسئولیت ارتز و پروتز معلولان 8 شهر جنوبی استان کرمان را بر عهده دارد، بازدید و برای خرید بعضی از دستگاه‌های این کارگاه از خارج از کشور که امکان تامین آنها در داخل کشور وجود ندارد، تاکید کرد. 
جهانگیری در پایان این بازدید با اشاره به این مساله که کارگاه ارتوپدفنی این بنیاد باید در شان مردم جنوب کرمان راه‌اندازی شود، با حضور در جمع 50 نفر از همکاران این مرکز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات آنها، به هر یک پاداشی اهدا کرد.
بر اساس این گزارش، هم‌اکنون تعداد 90 مددجو در این مرکز که یکی از بهترین مراکز نگهداری از مددجویان در ایران است، نگهداری می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست