افزایش سرمایه شتران و خرید شاراک توسط این نماد

کنفرانس پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران شرکت پالایش نفت تهران در تاریخ ۱۴۰۲/۹/۷ برگزار شد. گزارش نبض بورس از این نشست را بخوانید.
کد خبر: ۱۲۰۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 02 December 2023

به گزارش  بورس تابناک به نقل از نبض بورس، کنفرانس پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران شرکت پالایش نفت تهران در تاریخ ۱۴۰۲/۹/۷ برگزار شد.سوالات مهم مطرح شده در این نشست بدین صورت بود:

آیا شرکت برنامه ای برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین ها دارد؟ در صورت تعیین تکلیف اسناد مالکیت زمین های شرکت برنامه تجدید ارزیابی از این محل به سرعت پیگیری و انجام می گردد.

مدت زمان بهره برداری از نیروگاه خورشیدی چه مقدار است؟ دوره ساخت یک ساله است.

پیش بینی مدیریت شرکت از قیمت جهانی نفت و فرآورده‌ها برای یکسال آینده را بیان کنید؟ شرکت برای یکسال آینده قیمت نفت خام را در محدوده‌ی ۷۵ تا ۸۵ پیش بینی می‌نماید.

آیا شرکت برنامه‌ای در خصوص منابع مازاد شرکت دارد؟ با توجه به تورم بالای کشور آیا باز هم شرکت قصد سپرده نمودن منابع نزد بانک و دریافت سود دارد؟ سرمایه گذاران در حوزه‌های مربوط به زنجیره ارزش برابر با ماموریت تعیین شده در اساسنامه و سند توسعه استراتژیک شرکت صورت خواهد پذیرفت. 
در همین راستا سرمایه گذاری برای احداث واحد CCR، احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی خورشیدی، احداث واحد‌های ارتقا نفت کوره شرکت و واحد‌های سازه‌های آبی و هگزان در اولویت قرار داشته و سایر سرمایه گذاری‌ها بر اساس نیاز شرکت در کمیته سرمایه گذاری مصوب و صورت خواهد پذیرفت.
 
 آیا شرکت برنامه ای جهت خرید سهام پتروشیمی شازند اراک (شاراک) دارد؟ موضوع در کمیته سرمایه گذاری شرکت در حال بررسی می باشد. 
 
 برنامه شرکت برای افزایش سرمایه در حال حاضر در چه مرحله‌ای می‌باشد؟ با توجه به تکلیف مجمع سالیانه ۱۴۰۱ شرکت و الزام به افزایش سرمایه از محل اندوخته طرح به مبلغ ۱۱۵,۰۰۰ میلیارد ریال نموده که گزارش مذکور به همراه گزارش بازرس قانونی شرکت در سامانه کدال منتشر گردیده و در حال حاضر بیانیه ثبت جهت بررسی و تایید در اختیار بورس قرار داده شده و درخواست موافقت و صدور مجوز به سازمان خصوصی سازی ارسال شده است.
نسخه کامل این نشست را در فایل زیر مطالعه نمایید:
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست