گزارش ماهانه عجیب و غریب مداران

مداران در حالی میزان فروش خود را در آبان ماه را بر روی کدال قرار داد که این گزارش ماهانه خبر از یک فروش عجیب و غریب در مداران می داد! فروشی که گویا به درستی افشا نشده است! افشای این فروش کجاست؟
کد خبر: ۱۲۰۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 02 December 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، گزارش‌های ماهانه نماد‌ها در آبان ماه بر روی کدال قرار گرفت و تقریبا بیش از ۹۵ درصد از نماد‌ها گزارش‌های خود را روانه کدال کرده اند.

در این بین میزان فروش برخی از نماد‌ها در آبان‌ها بسیار خوب بود و حتی برخی از نماد‌ها از جمله مداران با یک فروش فوق العاده رو به رو بودند!

در حالی که مداران در یک سال گذشته میانگین فروشی حوالی ۷۶.۴ میلیارد تومان داشت، به یک باره در آبان ماه از فروش ۴۰۸.۳ میلیارد تومانی خبر داد! رقم فروشی که هر کسی را شگفت زده می‌کند. جالب است بدانید که این میزان فروش در آبان ماه در مقایسه با مهرماه رشد ۲۱۸۱ درصدی را نشان می‌دهد.

رشد ۲۱۸۱ درصدی فروش مداران به دلیل انعقاد یک قرارداد | افشای این قرارداد کجاست؟!  

این رشد فروش مداران از کدام محل محقق شد؟

بررسی‌ها نبض بورس نشان می‌دهد که عمده این فروش از محل تجهیزات سخت افزاری بوده است. مداران در آبان ماه از محل تجهیزات سخت افزاری ۳۸۰ میلیارد تومان درآمد داشته است و این در  حالی است که از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان مهرماه میزان فروش تجهیزات سخت افزاری مداران تنها ۱۰۷ میلیارد تومان بوده است. مقایسه این دو رقم خود بیانگر این است که مداران در آبان ماه از این محل بیش از سه برابر کل هفت ماه درآمد داشته است!

در توضیحات ذکر شده است:

درآمد ایجاد شده در سرفصل فروش تجهیزات مربوط به انجام قرارداد فروش تجهیزات به یکی از بانک‌های کشور بوده که در مهرماه ۱۴۰۲ منعقد گردیده است! لازم به ذکر است که مبلغ این درآمد در پیش بینی سال ۱۴۰۲ لحاظ گردیده بود!

 

رشد ۲۱۸۱ درصدی فروش مداران | افشای این فروش سنگین کجاست؟!  پس تا اینجا، مداران از انعقاد یک قرارداد مهم خبر می دهد که در مهرماه اتفاق افتاده است و همین امر موجب رشد درآمدهای وحشتناک این نماد در آبان ماه شده است!
پس باید این قرارداد به این مهمی که بسیار روی فروش مداران تاثیرگذار بوده است در کدال این نماد، در مهرماه افشا می شد. اما بررسی کدال مداران در مهرماه نشان داد که این قرارداد افشا نشده است! تصویر زیر تمام اطلاعیه هایی است که در کدال مداران در مهرماه قرار گرفته است.
رشد ۲۱۸۱ درصدی فروش مداران | افشای این فروش سنگین و انعقاد قرارداد کجاست؟!

 اما در ادامه توضیحات ارائه شده در گزارش ماهانه مداران در آبان ماه اعلام شده است:
لازم به ذکر است که مبلغ این درآمد در پیش بینی سال ۱۴۰۲ لحاظ گردیده بود!

این پیش بینی، اما کجاست و آیا اشاره به این موضوع و قرارداد شده بود؟
پس از جستجوی فراوان پی بردیم که پیش بینی بیان شده از سوی مداران، احتمالا در گزارش تفسیری مدیریت این شرکت در پایان سال گذشته بوده است؛ بنابراین این گزارش را مورد بررسی قرار دادیم و به نتیجه زیر رسیدیم!

 
رشد ۲۱۸۱ درصدی فروش مداران | افشای این فروش سنگین و انعقاد قرارداد کجاست؟!  

تنها در قرارداد‌های مداران که طرف او، یک بانک بوده است، این موضوع در توضیحات قرارداد با بانک ملت ذکر شده بود اما جزئیات آن اعلام نشده بود.

حالا پرسش از سازمان بورس این است که آیا این میزان افشای اطلاعات آن هم برای این قرارداد به این مهمی کفایت می‌کند؟ قراردادی که موجب جهش ۲۱۸۱ درصدی فروش مداران شده است!

البته نبض بورس، منتظر جوابیه مداران برای این موضوع خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل