بازدید 3103

واکنش کرباسچی به نمایش خودرو ضدگلوله‌اش

غلامحسین کرباسچی ادعای نمایشگاه شهر آفتاب در خصوص استفاده از ماشین ضد گلوله در دوران سمت شهرداری تهران را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۲۰۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 01 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از هم میهن، نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب یک خودرو ضد گلوله جیپ را به‌نمایش گذاشته و مدعی شده که این خودرو متعلق به غلامحسین کرباسچی نهمین شهردار تهران است. 

«هم میهن» این مسئله را با غلامحسین کرباسچی درمیان گذاشت و او در پاسخ به این اقدام نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: من هیچ وقت از خودرو ضد گلوله در شهرداری تهران استفاده نکردم. بنابر این نمی‌دانم مسئولان نمایشگاه شهرآفتاب بر چه اساسی این خودرو را به من منتسب کرده‌اند.

کرباسچی افزود: در ابتدای دوران زنده یاد حسن‌حبیبی که شاهد ترورهای فراوان بودیم، خودرو‌های ضد گلوله در اختیار مسئولان قرار می‌گرفت. این خودروها متعلق به اشخاص نبود، بلکه از طریق نیروهای حفاظت در اختیار مسئولان قرار می‌گرفت. در واقع خودروهایی تشکیلاتی بود نه این‌که متعلق به شخص باشد. بنابر‌این حتی آن مسئولانی که خودرو ضد گلوله داشتند هم به توصیه حفاظت سپاه پاسداران از این خودروها استفاده می‌کردند. درواقع بسیاری از شخصیت‌های دهه ۶۰ از خودرو ضد گلوله استفاده می‌کردند.

شهردار اسبق تهران تصریح کرد: من اما هیچ وقت در دوران مسئولیتم در شهرداری تهران از  خودرو ضد گلوله استفاده نکردم. همان زمانی که شهردار بودم گاهی با خودرو پژو متعلق به خودم و گاهی با خودرو پیکان شهرداری تردد می‌کردم. این مسئله کاملا مشخص است و می‌توانید از همه کسانی که با من کار کرده‌اند سوال کنید. بپرسید با چه خودروهایی سر پروژه‌های شهری می‌رفتم.

همچنین سعید فرجی یکی از اعضای قدیمی دفتر شهردار تهران نیز با رد این خبر نمایشگاه شهر آفتاب می‌گوید: من طی سال‌هایی که از دهه شصت در دفتر آقای کرباسچی بودم، هیچ وقت به یاد ندارم ایشان با خودرو ضد گلوله رفت و آمد کرده باشد. یک خودرو  ضد گلوله از زمان آقای حبیبی در پارکینگ شهرداری خاک می‌خورد که آن را تحویل وزارت کشور دادیم. این خبر نمایشگاه شهر آفتاب دروغ محض است
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست