نبض خبر

ویدیوی رامبد جوان بابت اتهاماتی که به او زده شد

کد خبر: ۱۲۰۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ 30 November 2023
تعداد بازدید : 1766
بازدید 11600
رامبد جوان که متهم به سفیدنمایی با برنامه خندوانه و ارائه تصویر کاذب از وضعیت ایرانی‌ها و زندگی ایده آل به همراه خانواده‌اش در کانادا با استفاده از درآمد همین سفیدنمایی شده، با بازنشر این ویدیو به اظهارات مجید حسینی در گفت‌وگوی اخیرش واکنش نشان داد و نوشت: «هیچ وقت نه وقت و نه حوصله‌ی کل‌کل با کسایی رو دارم که از سر ناآگاهی و عصبانیت به خندوانه تاختن و انتقادهای غلط کردند؛ هیچ وقت هم از شنیدن نقد درست طفره نرفتم چون همیشه به کیفیت و پیشرفت خودم و فرهنگم و آثارم و گروه بزرگی که با من همکاری می‌کنن، اهمیت می‌دم؛ این توضیحات مربوط به اوایل سال ۱۴۰۱ می‌شود. آقایی از سر دلخوری‌های شخصی‌اش روزی به سفر ما و تصمیم خانوادگی‌مان تاخت و من مثل بیشتر اوقات از او هم گذشتم. ولی طفلک گرفتار نقد خودش شد و….با انتشار این ویدیو قصد ندارم همچنان پاسخ شخص مشخصی رو بدهم، ولی بد نیست آنهایی که بدون اطلاع و آگاهی و تماشای دقیق و درست خندوانه، تحلیل‌های غلط و تعابیر اشتباهی را ابراز می‌کنند، این توضیحات مختصر را ببینند و برای عصبانیت‌هایشان دلایل درست و منطقی و به‌جایی پیدا کنند. خندوانه هم که دیگر خبری ازش نیست و احتمالا نخواهد بود. ارادتمند شمای عزیز. رامبد جوان. ۸ آذر ۱۴۰۲. آرزوی سلامتی و برکت و امنیت و آرامش برای همه دارم.» این ویدیو و دفاعیه ویدیویی رامبد جوان را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
مردم از برنامه های شاد شما ناراحت نیستند مردم از نفاق و دورویی چیزی که زیاد دیدن از همه اصناف بیزارند! بخصوص اگر از صنف هنرمند دیده بشه!
چه دلیلی دارد که سخنان یک سال پیش تر این سلبریتی را باز پخش می کنند
چرا اینقدر تلاش می کنند این سلبریتی ها را بزرگ کنند
من هنوز عکس زنش و خودش تو کانادا دارم
وقتب زنش حتمله بود
لازم میشه وقتی شربت شهادتی ها زیاد حرف زدن بگیری جلوشون و بگی اینو چی میگی؛)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
عقبی داداش. بچه دومش رو آمریکا بدنیا آورد. مردم ایران ما شما رو دوست داریم خییییلی
در رفته بود پولاش تموم‌شد صداش در امد خخخ
رانبد برو رامبد فقط برو
بدون هیچ غرضی،واقعا برنامه بسیار بی مزه ای بود، و واقعا حتی اگر کانالهای دیگه هیچی نداشت نمیزدم خندوانه، چون خیلی تصنعی و دلگیر کننده بود
تو راباید بگیرند بندازنت زندان و تمام پولهای مفتی راکه هم گرفتی بابت این دلقک بازی هایت وطبیعی جلوه دادنت ونمک روی زخم مردم ریختن هایت ازت بگیرند واقامتت راهم باطل کنند که به ریش مردمی که ماهی یک کیلو گوشت نمیتونن بخرند ،نخندی!
من از روز اول گفتم این بابا استاد هذیان و جفنگیاته . ببینید صدا و سیما چقدر فشله که این مغز معیوبو چند سال بولد کرد
اکثر سلبریتی ها دنبال شهرت هستن تا بتونن باهاش پول در بیارن.
و برای کسب شهرت هر کاری می کنند. چیز عجیبی نیس
مزخرفترین برنامه طنز بود ،خندوانه