بازدید 2345

بازداشت پدری که دختر یکساله اش را ربود

کد خبر: ۱۲۰۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷ 28 November 2023

مرد جوان که پس از طلاق همسرش دختر 13 ماهه شان را از خانه او ربوده بود با ردیابی پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش ایران، چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و از ربوده شدن دخترش خبر داد و گفت: از همسرم جدا شدم و دادگاه به دلیل اینکه او مشکلات روحی و روانی دارد حضانت دختر 13 ماهه‌ام را به من داده است اما همسر سابقم به‌طور ناگهانی فرزندم را از خانه دزدید و متواری شد.
 

سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت: بنابرحساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان وارد عمل شده و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین متوجه شدند که متهم با نقشه قبلی مرتکب جرم شده و چند روزی می‌شود که به محل کار خود مراجعه نکرده است.

کارآگاهان در مرحله بعدی با استفاده از اقدامات اطلاعاتی پی بردند، متهم پس از ربودن دختر 13 ماهه راهی ورامین شده و درخانه‌ای سکونت دارد بنابراین راهی ورامین شدند و متهم را با کسب مجوز‌های قضایی دستگیر و دختر 13 ماهه را پیدا کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در همان بازجویی‌های‌ اولیه به جرم خود با همکاری برادرش اعتراف کرد. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرایم احتمالی و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان قرارگرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی