بازدید 2454

باران و باد شدید در تهران

کد خبر: ۱۲۰۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 28 November 2023

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران و وزش باد شدید خبر داد و اعلام کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه تا روز شنبه (۸ تا ۱۱ آذر) به‌تدریج با استقرار جوی در مناطق پرتردد شهری، روند افزایش غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

به‌ گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران امروز ( ۷ آذر) آسمانی نیمه ابری تا ابری تا بعد از ظهر در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می‌شود که از بعد از ظهر امروز تا صبح فردا (۷ و ۸ آذر) به‌ویژه در نیمه جنوبی استان گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

از بعد از ظهر چهارشنبه تا روز شنبه (۸ تا ۱۱ آذر) به‌تدریج با استقرار جوی نسبتا پایدار وضعیت جوی آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در مناطق پرتردد شهری روند افزایش غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

امروز و فردا کاهش محسوس دما و از روز پنجشنبه تا شنبه روند افزایش تدریجی دما پیش‌بینی‌می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، «سنجش آلودگی فیروزکوه» با کمینه دمای ۲-  درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۸ آذر) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۹ آذر) صاف، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی