بازدید 2209

۹ زخمی و ۱ کشته در حوادث رانندگی کرمانشاه

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع ۲ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی قصرشیرین - گیلانغرب و روانسر - کرمانشاه خبر داد و گفت: بر اثر این حوادث ۹ نفر زخمی و یک نفر هم کشته شدند.
کد خبر: ۱۲۰۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ 23 November 2023

به گزارش تابناک، عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با  ایمنا اظهار داشت: در حادثه نخست پس از اطلاع مأموران پلیس راه از وقوع حادثه رانندگی منجر به جرح در محور قصرشیرین - گیلانغرب میان ۲ دستگاه خودرو سواری پژوپارس و ال نود، تیمی از کارشناسان به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان پلیس راه در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو ال نود از مسیر گیلانغرب به سمت قصرشیرین و یک دستگاه خودرو پژو پارس در مسیر بالعکس در حال تردد بوده‌اند که با هم برخورد کرده‌اند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اثر این حادثه راننده خودرو ال نود به همراه راننده و ۵ سرنشین خودرو پژو پارس که عضو یک خانواده بوده‌اند مصدوم شده‌اند، از انتقال مصدومان به مراکز درمانی خبر داد و گفت: تحقیق در خصوص چگونگی علت وقوع این حادثه از سوی پلیس ادامه دارد.

 زارع در ادامه از وقوع یک مورد حادثه رانندگی منجر به فوت در محور کرمانشاه - روانسر نیز خبر داد و گفت: این حادثه بین ۲ دستگاه خودرو پراید و سمند رخ داد.

وی تصریح کرد: حادثه رانندگی در حوالی روستای تپه رش واقع در محور روانسر - کرمانشاه رخ داد که یک دستگاه خودرو پراید ۱۳۱ با یک دستگاه سمند به صورت رخ به رخ باهم برخورد کردند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه یادآور شد: در این حادثه راننده خودرو پراید در دم فوت کرد و راننده و سرنشین خودرو سمند که پدر و دختر هستند، زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست