بازدید 2402

پایان سرقت های سریالی مرد زن نما از رانندگان

کد خبر: ۱۲۰۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 22 November 2023

سارقی که با لباس زنانه شب‌ها کنار خیابان سوار خودروها می‌شد و از رانندگان سرقت می‌کرد در عملیات ویژه پلیس پایتخت دستگیر شد.

به گزارش ایران، سردار کارآگاه علی ولی‌پور‌گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از رانندگان در سطح شهر تهران از سوی یک مرد زن‌نما، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند مردی با ظاهر زنانه در سطح شهر تهران به‌عنوان مسافر درخواست خودرو دربستی می‌کرده اما بین راه، راننده را فریب داده و با استفاده از چاقو اموال باارزش و پول نقد او را به سرقت می‌برده و از ماشین پیاده و متواری می‌شده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش‌های میدانی موفق شدند مسیر‌های تردد متهم را شناسایی کرده و پس از مراقبت‌های شبانه‌روزی از وی، در نهایت موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند و به اداره پنجم پلیس آگاهی انتقال دهند. از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی در بازجویی‌ها گفت که شب‌ها با تغییر چهره به شکل زن گریم کرده و در خیابان‌های مختلف شهر تهران به‌عنوان مسافر سوار ماشین رانندگان شده و بعد با استفاده از شیوه و شگردهای خاص خود راننده را فریب داده و سپس با استفاده از چاقو راننده را به دام می‌انداخته و تمام اموال با ارزشش را به سرقت می‌برده است.

سردار ولی‌پورگودرزی در پایان با بیان اینکه متهم تاکنون به 4 فقره سرقت اعتراف کرده و یکی از رانندگان نیز او را حضوری شناسایی کرده است، گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی برای شناسایی سایر شاکی‌ها و دیگر جرائم در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی