سوت

زن ترکیه‌ای که کاربران ایرانی دنبالش هستند!

کد خبر: ۱۲۰۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 22 November 2023
تعداد بازدید : 3954
بازدید 19042
پس از آنکه شهربانو منصوریان، بازیکن تیم ملی ووشوی ایران، به تقلید از استایل سلن اردم، مربی بسکتبال سوپرلیگ ترکیه با کت و شلوار و کراوات ست کرده و از خود فیلمی منتشر کرد، گروهی از کاربران سراغ شخص اصلی رفتند و سلن اردم در وب فارسی مورد توجه قرار گرفت! سرمربی تیم بانوان بسکتبال بلتیا اسپور متولد سال 1988 در آنتالیاست و با بیش از 18 سال سابقه مربیگری، تنها سرمربی زن ترکیه ای سوپرلیگ بسکتبال زنان ING است که به فاتح تریم زن مشهور است. حضور او با کفش پاشنه بلند در کنار زمین بسکتبال و در عین حال ری اکشن‌های غیرمنطعفش او را در معرض توجه قرار داده و برخی او را زن آلفا خوانده‌اند! تصاویری از او را حین هدایت تیمش در یکی از مسابقات بسکتبال لیگ ترکیه می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
واقعا متاسفم برای این مملکت و موسسات خبری و مطابوعاتی که به جای آنکه به دردهای مردم بپردازند از جمله حرکت بیشرمانه اخیر دولت و مجلس در افرایش سنوات بازنشستگی . لباس بازیگر و ورزشگار براشون شده همه چیز !!!!!!!!!!!!! واقعا متاسفم!!!!!!!!!!!!! امیدوارم در آینده فرصت مهاجرت به خارج از کشور برایم فراهم شود چون در این مملکت این مردم بدبخت هیچ پناهی ندارند .
پاسخ ها
سعید
| Netherlands |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
کاش پول بودهمین فردامیرفتم
حالااین همه پرداختن بکجارسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابناک ممنون بابت انتشار نظرات مردم


لطفا روی معیشت و مشکلات مردم هم خبرهایی برید تا شاید مسئولان دلشون به رحم بیاد ....
این جماعت دولتی هاکاری برای مردم خودش نمیکنه چراملت این نمیفهمن
این مطلب ارزش خبری نداره
تابناک عزیز - خودت خوب می دونی بسیاری از خبرهای شما با نوع تیترش برای کلیک شدن توسط بازدید کننده ِ ---- توسط شما درج می شه و دلیلی جزء افزایش درامد نیست پس بانی هم اینها خودتان هستید -؟؟؟
سلام
از تابناک سپاسگزاریم که یک مربی زن به ما معرفی کرد که زنان نیز می توانند مانند مردان برترین ها باشند
خانم منصوریان ،برای ما عزیز بوده وهست ،آنچه انسان‌ها را از هم متمایز می کند توانایی های آنهاست نه شکل ‌و قیافه ، خانم منصوریان را خداوند بخاطر خدمت به پدرومادرش عزیز کرده و خداوند همسرو ‌فرزندش را نگه دارد و درود به همسر خانم‌منصوریان همراه همیشگی او
ای چقد خوب شد؟
کفش های ساق بلند تو میدون ورزشی چی میگه
چه خبر از مصوبه افزايش سن و سنوات بازنشستگي؟!