بازدید 2298

هشدار نارنجی کولاک و برف در ارتفاعات تهران

کد خبر: ۱۲۰۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹ 20 November 2023

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران از برف و یخبندان در ارتفاعات شمال تهران و باد و باران در مناطق مرکزی و جنوبی تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سعید بشیری در این باره گفت: از عصر دوشنبه ۲۹ آبان تا چهارشنبه اول آذر در مناطق شمالی تهران از جمله ارتفاعات وردیج و واریش و امام زاده داود (ع)، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، کاهش محسوس دما، در مناطق مستعد بارش تگرگ، مناطق سردسیر و ارتفاعات مه، بارش برف، کولاک، اختلال در تردد در جاده های کوهستانی، امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی و یخ زدگی معابر، خطر صاعقه، خسارت به محصولات کشاورزی و... پیش بینی شده است.

وی افزود: علاوه بر ارتفاعات وردیج و واریش و امام زاده داود (ع)، در مناطق جنوبی تهران در بازه های زمانی مختلف بارش باران پیش بینی شده که کاهش شدید دما بویژه در روز چهارشنبه و همچنین باد شدید و خیلی شدید هم پیش بینی شده است، لذا از شهروندان تهرانی درخواست می‌شود با توجه به اختلال تردد در جاده های کوهستان و نقاط سردسیر از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها از جمله رودخانه های پهنه شمالی تهران و رودخانه کن و همچنین از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تأکید بر ضرورت حفظ آمادگی دستگاههای اجرایی و امداد رسان، به شهروندان تهرانی نیز توصیه کرد که ضمن اطمینان از استحکام سازه های موقت در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط کافی را داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی