بازدید 2898

گزارش ۲ مرگ خودخواسته در پایتخت

کد خبر: ۱۲۰۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ 19 November 2023

همزمان با مرگ مشکوک مرد جوانی در خانه اش و کشف جسد دختری در یکی از هتل‌های پایتخت، دو پرونده جداگانه، روی میز بازپرس ویژه قتل قرار گرفت.

به گزارش ایران، ساعت 7 عصر جمعه 26 آبان، مرگ مرد 35 ساله ای از سوی مأموران کلانتری 150 تهرانسر به بازپرس امیر حسین علیمردان اعلام شد. با گزارش این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

در بررسی های اولیه همسر مرد جوان گفت: شوهرم از مدتی قبل تحت فشار مالی شدید بود. چند ماه حقوقش را پرداخت نکرده بودند، مدام ابراز شرمندگی می کرد و می گفت از اینکه پول ندارد و نمی تواند خرج و مخارج زندگی و اجاره خانه را بدهد حالش بد است اما کاری از دستش برنمی آید. روز حادثه به همراه فرزندم از خانه بیرون رفتیم و زمانی که برگشتیم با جسد حلق آویز او مواجه شدیم.

به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با علت اصلی مرگ مرد جوان ادامه دارد.

مرگ در هتل

ساعت 11 صبح شنبه 27 آبان، مدیر هتلی معروف در مرکز پایتخت با پلیس تماس گرفت و گفت : سه روز قبل دختر جوانی، در هتل ما اتاق گرفت. اما از وقتی وارد اتاق شد دیگر بیرون نیامد و پاسخ پرسنل را هم نمی داد. به همین دلیل نگران شده و با ورود به اتاق با جسد دختر جوان مواجه شدیم.

به دنبال این تماس موضوع از سوی مأموران کلانتری 105 سنایی به بازپرس محمد مهدی براعه اعلام شد و بازپرس جنایی دستور تحقیقات صادر کرد. با حضور تیم جنایی در محل آنها با جسد دختر 31 ساله در حالی مواجه شدند که در کنار او بطری آب  و چندین پوکه خالی قرص به چشم می خورد.

همچنین دست نوشته ای در کنار جسد پیدا شد  که داخل آن نوشته بود: دنبال جای آرامی بودم تا برای همیشه بخوابم.

در ادامه تحقیقات مشخص شد دختر جوان ساکن یکی از شهرهای شمالی است و از مدتی قبل  همراه برادرش به تهران آمده و  زندگی می کردند. اما سه روز قبل با این بهانه که قصد دارد با دوستانش به سفر برود خانه را ترک کرده و دیگر از او خبری نشده بود.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و ادامه تحقیقات را صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست