بازدید 2659

برگزاری مراسم قرعه کشی «جشنواره یک حساب،چند رویا» در بانک ملی ایران

مراسم قرعه کشی «جشنواره یک حساب،چند رویا» ویژه مشتریان زیر 18 سال بانک ملی ایران برگزار شد و ۱۱۴ برنده خوش شانس این جشنواره معرفی شدند.
کد خبر: ۱۲۰۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ 19 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،بهرام واقفی رئیس اداره کل بانکداری تجاری در این مراسم با تاکید بر اهمیت مشتریان کودک و نوجوان و منابع مشتریان در این بخش،گفت:همانگونه که مدیریت عالی بانک بارها بر اهمیت بانکداری خرد و جذب منابع مشتریان در این بخش تاکید کرده اند،باید مطابق با نیازهای مشتریان کودک و نوجوان نیز محصولات و خدمات مناسب ارائه کنیم.

وی افزود: برگزاری موفق این جشنواره نشان داد که با کار خوب و مبتنی بر شناخت دقیق مشتریان،نتایج خوبی به دست می آید و امیدوارم این جشنواره ها با برنامه و امکانات قوی تری تداوم یابد.

حسن ترکتاز رئیس اداره کل بانکداری خرد و کسب و کارهای کوچک نیز در این مراسم گفت: این جشنواره بسیار خوب و مهمی بوده است که با موفقیت به اجرا در آمد.وی افزود:این جشنواره با دو هدف آشنایی کودکان و دانش آموزان با امور بانکی و جذب آنها به عنوان مشتریان بانک ملی ایران و همچنین جوانگرایی و جذب جوانان برگزار شد.

وی با اشاره به ترکیب سنی مشتریان بانک ملی ایران،بیان کرد: قشر جوان انتظار دارد تا بانک،خدمات به روزی به آنها ارائه کند؛ بر همین اساس باید برای جذب آنها به خصوص قشر دانشجو، بر رفع به نیازهای آنها متمرکز شویم.

گفتنی است در طول اجرای این جشنواره که از 10 تیرماه تا پایان شهریور ماه امسال برگزار شد، تعداد 749 هزار و 843 نفر از مشتریان زیر 18 سال، با افتتاح یا افزایش موجودی حساب پس انداز و کوتاه مدت خود در این جشنواره شرکت کرده اند.

با انجام قرعه کشی «جشنواره یک حساب، چند رویا» بانک ملی ایران،114 نفر برنده خوش شانس کمک هزینه خرید کنسول بازی(PS4)، دوچرخه، ساعت هوشمند، دوربین عکاسی چاپ فوری، اسکیت برد، اسپیکر بلوتوثی، ایرپاد و صدها جایزه نقدی شدند که مبالغ جایزه برای برندگان جوایز نقدی به حساب آنها واریز خواهد شد.


اسامی برندگان جشنواره یک حساب،چند رویا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست