آستان قدس رضوی سهامدار چه نمادهایی است؟

جلسات معارفه مربوط به شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان در نماد "نخریس" راس ساعت ۱۰:۳۰ روز‌های دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۴۰۲.۰۸.۲۹ و ۱۴۰۲.۰۸.۳۰ برگزار خواهد شد و به نظر می رسد که نخریس عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه است. با توجه به اینکه سهامدار عمده این سهم آستان قدس رضوی می باشد، پرسش این است که آستان قدس سهامدار چه نمادهای دیگری است؟
کد خبر: ۱۲۰۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 18 November 2023

به گزارش  بورس تابناک  به نقل از نبض بورس، جلسات معارفه مربوط به شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان در نماد "نخریس" راس ساعت ۱۰:۳۰ روز‌های دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۴۰۲.۰۸.۲۹ و ۱۴۰۲.۰۸.۳۰ برگزار خواهد شد و به نظر می رسد که نخریس عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه است.

معرفی شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان | آستان قدس سهامدار اصلی

شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان سال ۱۳۱۳ با بیش از ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی، ۱۰ هزار و ۸۶۴ دوک ریسندگی و ۱۵۴ دستگاه بافندگی تاسیس و فعالیت را آغاز کرد. با پیروزی انقلاب و قرار گرفتن این مجموعه در ذیل آستان قدس رضوی، طرح بازسازی و تحول اساسی این شرکت در سال ۱۳۶۵ در زمینی به مساحت ۴۰۰ هزار متر مربع در محل فعلی کارخانه واقع در کیلومتر ۱۷ جاده نیشابور به مشهد آغاز شد.

کارخانه با زیربنای ۵۰ هزار متر مربع شامل سالن های ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و انبارهای متعدد و برخورداری از پیشرفته ترین فناوری و تجهیزات تولید منسوجات سال ۸۳ بطور رسمی افتتاح و شهریور همان سال و در مرحله اول سالن ریسندگی با تولیداتی متنوع از نخ با جنس و نمره های مختلف و با ظرفیت کامل آغاز به کار کرد.

سال ۹۴ با خرید دستگاه های چند لا کنی و تابندگی امکان تولید نخ های چندلا فراهم و سبد محصولات نیز کامل تر شد. به منظور افزایش تنوع محصولات و توسعه خطوط تولید پارچه سال ۹۶ تعداد ۱۲ دستگاه ماشین بافندگی data-x-ITEMA خریداری، نصب و به بهره برداری رسید که طی آن سقف تولید اسمی شرکت به بیش از ۱۲ میلیون متر مربع در سال افزایش پیدا کرد و تولید پارچه های چند رنگ نیاز به توانمندی های این مجموعه اضافه شد. | بورس پرس

مالکیت ۸۵ درصد سهام نخریس به آستان قدس رضوی، ۱۳ درصد سهام به سرمایه گذاری ملی و ۲ درصد به سایر سهامداران تعلق دارد.

آستان قدس رضوی سهامدار عمده چه نمادهایی است؟

حالا به بهانه عرضه اولیه نخریس بد نیست به این پرسش پاسخ دهیم که آستان قدس سهامدار اصلی چه نمادهایی است؟

بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر آستان قدس رضوی سهامدار اصلی سه نماد تکمبا، قتربت و غمایه است.

آستان قدس رضوی در نماد تکمبا مالک ۶۵.۹۴ درصد از کل سهام می‌باشد. همچنین این آستان، ۹۰.۳۶ درصد از سهام قتربت را در اختیار دارد. در نماد غمایه نیز که در سال جاری عرضه اولیه شد آستان قدس رضوی مالک ۲۱.۹۳ درصد از کل سهام می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست