بازدید 8211

رئیسی : دولت سیزدهم نسبت به معیشت و سفره مردم دغدغه دارد / دستاوردهای دومین سفر رئیس جمهور به بام ایران

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم نسبت به معیشت و سفره مردم دغدغه دارد، اظهار داشت: تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و مهار تورم از مواردی است که مورد تاکید و توجه دولت بوده به خصوص در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است.
کد خبر: ۱۲۰۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ 17 November 2023

رئیسی: دولت سیزدهم نسبت به معیشت و سفره مردم دغدغه دارد/دستاوردهای دومین سفر رئیس جمهور به بام ایران

 

تابناک _ رییس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم نسبت به معیشت و سفره مردم دغدغه دارد،گفت: تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و مهار تورم از مواردی است که مورد تاکید و توجه دولت است.

سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری به عنوان آخرین برنامه کاری وی در این استان افزود: از حضور، همراهی و وفاداری مردم استان چهارمحال و بختیاری قدردانی می کنم و اگرچه تصمیم داشتم به برخی از شهرستان‌های این استان از جمله لردگان سفر کنم و ضمن دیدار با مردم از طرح‌های این مناطق بازدید کنم اما به دلایل متعددی این کار به تعویق افتاد اما آن را به زمان دیگر موکول می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم نسبت به معیشت و سفره مردم دغدغه دارد، اظهار داشت: تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و مهار تورم از مواردی است که مورد تاکید و توجه دولت بوده به خصوص در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است.

رییس جمهور به عوامل تورم‌زا اشاره کرد و گفت: رشد نقدینگی یکی از این عوامل است که دولت درصدد است تا آن را کنترل کند و در این خصوص هم موفق بوده بطوریکه رشد نقدینگی را از ۳۲ درصد به ۲۶.۵ درصد کاهش داده اشت.

آیت‌الله رئیسی کسری بودجه را دومین عامل تورم‌زا در اقتصادی عنوان کرد و افزود: دولت سیزدهم برای این موضوع نیز برنامه دارد بطور مثال از سال ۱۴۰۰ کسری بودجه مهار شده و درصددیم با تولید و ایجاد درآمد این کسری را جبران کنیم و منابع و مصارف ما هم‌خوانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: اضافه برداشت بانک‌ها از بانک مرکزی دیگر علت تورم‌زا است که در این خصوص کنترل‌های لازم انجام شده و از ابتدای امسال وضعیت بسیاری از بانک‌ها روشن شده است.

رییس جمهور با بیان اینکه نرخ تورم در کشور روند کاهش به خود گرفته است، تاکید کرد: اگر این وضعیت کنترل نشود همچنان با رشد تورم روبرو خواهیم شد و از سوی دیگر باید رشد تولید را هم مدنظر قرار دهیم.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به آخرین آمار بانک مرکزی در خصوص رشد اقتصادی کشور، افزود: آمارها حاکی از آنست که رشد اقتصادی و تولید چه در بخش نفت، کشاورزی و صنعت با دوران قبل متفاوت شده که باید این روند رو به رشد ثبات و پایداری داشته باشد.

وی تاکید کرد: دنبال این هستیم امسال رشد اقتصادی قابل توجهی داشته باشیم.

رییس جمهور در ادامه اجرای طرح کالابرگ برای دهک‌های جامعه را اقدامی در راستای ثابت نگه داشتن کالاهای اساسی و جلوگیری از ایجاد چالش در سفره مردم عنوان کرد و گفت: در طرح کالابرگ قیمت ۱۲ قلم کالا ثابت است و هر چقدر قیمت ارز جابجا شد تغییری در قیمت این محصولات شکل نمی‌گیرد.

رئیسی در پاسخ به خبرنگار دیگر مبنی بر راهکارهای دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: واگذاری زمین و رونق مسکن‌سازی، کاهش نرخ بیکاری، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد شغل برای جوانان تحصیلکرده از جمله راهکارهای دولت برای توسعه‌یافتگی این استان و رفع محرومیت از آن است.

وی یادآور شد: اگرچه در مرکز استان ها از جمله شهرکرد با کمبود زمین روبرو هستیم اما در دیگر شهرستان‌ها کمبودی در این خصوص وجود ندارد و برنامه ساخت مسکن را با قوت در کشور و این استان دنبال می‌کنیم.

رئیسی با بیان اینکه نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری کاهشی شده است، افزود: فعال کردن واحدهای راکد و حمایت از دانش‌بنیان‌ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال در استان داشته است.

وی اظهار داشت: در کنار این موارد وجود امید در دل جوانان و کار جهادی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و چالش‌ها باشد.

وی در پاسخ به خبرنگار دیگر در خصوص مدیریت منابع آب، اظهار داشت: ما در کشور با کمبود آب برو نیستیم بلکه مشکل نحوه مدیریت آب است و باید برای صنعت از پساب استفاده کرد و آب شیرین را به موارد ضروری اختصاص داد.

رییس دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه مدیریت آب اقتضا می کند تا عدالت اجرا شود و همه به آن تن دهند، تصریح کرد: راه عادلانه نیاز به مطالعات و نظرات کارشناسی دارد و این دولت عدالت‌محور است و بنای آن را دارد که در این خصوص کوتاه نیاید و از میزان ظرفیت‌های آبی به نحوی استفاده کنیم که به صورت عادلانه به همه مردم برسد.

وی افزود: امید می‌رود با اقدامی که در سد باباحیدر انجام گرفت و کارهای دیگری که در دست اقدام است مردم منطقه از منافع این طرح‌ها منتفع شوند.

طرح‌های مهمی برای حل مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری انجام شد

رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: همزمان با دومین دور سفرهای استانی دولت به چهارمحال و بختیاری، طرح‌های خوب و مهمی برای حل مشکلات مردم این استان بویژه در حوزه آب انجام شد.

سپهر خلجی شامگاه پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز شهرکرد افزود: عزم دولت سیزدهم برای گره‌گشایی از حوزه آب در چهارمحال و بختیاری، جدی است.

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری سرچشمه بسیاری از رودخانه‌های پُرآب کشور است و یکی از منابع آب کشور به شمار می‌رود.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: باورپذیر نیست در استانی مانند چهارمحال و بختیاری آب نباشد و آب آشامیدنی مورد نیاز مردم این استان با تانکر تامین شود.

خلجی اضافه کرد: امروز با همت دولت سیزدهم مشکل تامین آب ۱۱۷ روستای استان برطرف شد و این رقم تا مدتی دیگر به ۲۰۰ روستا افزایش می‌یابد.

وی با تاکید براینکه مردم قدرشناس خدمات دولت هستند، ادامه داد: استقبال پُرشوری که از سوی مردم شهرکر از رییس جمهور صورت گرفت، نشان داد مردم این استان قدرشناس خدمات صورت گرفته هستند.

دستاوردهای دومین سفر رئیسی به بام ایران

رئیس‌جمهور روز پنجشنبه در نهمین مقصد دور دوم سفرهای استانی برای دومین مرتبه به چهارمحال و بختیاری رفت و بهره‌برداری از ۵۰ کیلومتر بزرگراه، افتتاح ۴ هزار واحد مسکن شهری و روستایی، آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی و واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین و آماده‌سازی ۲۰۰ هکتار زمین در قالب طرح جوانی جمعیت، از جمله برنامه‌های وی در این سفر بود.

شهرکرد، مرکز چهارمحال و بختیاری، نهمین مقصد دور دوم سفرهای استانی آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و دولتمردانش بود؛ استانی به وسعت بام ایران که در نخستین دور سفرهای استانی بیش از ۲۲۲۰ مصوبه را از آن خود کرد؛ مصوباتی که قرار بود سه ساله تحقق پیدا کند اما در همان سال نخست، یعنی ۱۴۰۱، ۷۶ درصد آنها محقق شد.

۱۹ خرداد ۱۴۰۱ از یاد مردم منطقه لِبِد چهارمحال و بختیاری نمی‌رود؛ مردمی که باورشان نمی‌شد روزی یک مقام عالی‌رتبه دولتی را از نزدیک ببینند، حالا در جریان سفر رئیس‌جمهور به استانشان او را در یکی از محروم‌ترین مناطق این استان می‌دیدند که برای رفع محرومیت‌های این بخش به مسئولان امر دستورات لازم را صادر می‌کرد. و حالا، بعد از گذشت کمتر از یک‌سال، رئیس‌جمهور دوباره به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

در مراسم استقبال از آیت‌الله رئیسی، یک مهمان ویژه هم حضور داشت؛ «بی‌بی‌گل»، همان پیرزن ساده‌دل روستایی که در سفر استانی سال گذشته رئیس‌جمهور به این استان، در جاده‌ای خاکی جلوی خودروی حامل رئیس‌جمهور را گرفت تا به او نامه بدهد؛ رنج‌نامه‌ای که نه‌تنها پاسخ سریع رئیس‌جمهور و حل مشکل سرپناه او و ۴۳ خانوار دیگر را به‌دنبال داشت، که منشاء تحولات زیادی در عرصه آبادانی این منطقه شد و «بی‌بی‌گل»، این بار در فرودگاه شهرکرد به استقبال رئیس‌جمهور رفت تا از او به‌صورت ویژه قدردانی کند.

بهره‌برداری از ۵۰ کیلومتر بزرگراه، افتتاح چهار هزار واحد مسکن شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی، آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۲ هزار واحد مسکونی و واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و آماده‌سازی ۲۰۰ هکتار زمین، افتتاح طرح توسعه چادر مشکی حجاب در شهرکرد، توسعه صنایع فولاد، بهره‌برداری از ۲ هزار هکتار آبیاری نوین، اجرای ۶ طرح آب‌رسانی به زمین‌های کشاورزی و تعریض و ایمن‌سازی ۳۰۰ کیلومتر جاده ارتباطی در زمُره دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان چهارمحال و بختیاری بود.

همچنین افتتاح ساختمان پارک علم و فناوری و بهره‌برداری از ۱۱۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری شهری و ۴۳۰ کیلومتر فیبرنوری روستایی، سخنرانی در مُصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، دیدار با سران طوایف، دیدار با اقشار مردمی و نشست با مسئولان آب و فاضلاب و بنیاد نُخبگان، حضور در شورای اداری و نشست مطبوعاتی از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به این استان بود.

رئیس‌جمهور در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری در فرودگاه بین‌المللی شهرکرد با اشاره به هدف خود از سفر به این استان اظهار داشت: مردم این استان چه لُرها (بختیاری‌ها) و چه تُرک‌ها و فارس‌های استان همه مردمانی پُرتلاش، باصفا و وفادار به انقلاب اسلامی هستند.

رئیس‌جمهور با در ادامه استفاده بهینه از ظرفیت‌های طبیعی استان از جمله زمین‌های حاصلخیز، مراتع و معادن را موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات چهارمحال بختیاری عنوان کرد و افزود: با طرح‌هایی که در زمینه آب‌رسانی در دو سال گذشته اجرایی شده، نیمی از مشکل آب‌رسانی استان حل می‌شود که باید از همه دست‌اندرکاران تشکر کنم.

آیت‌الله رئیسی ابراز امیداوری کرد با پیگیری‌های دولت و تلاش مسئولان استانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان، مشکل محرومیت و بیکاری در چهارمحال و بختیاری مرتفع شود.

افتتاح ۱۵ طرح آبی و برقیِ ۲۷ هزار میلیاردی

رئیس‌جمهور در اولین بخش از برنامه‌های نهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، طرح عظیم تأمین آب شرب بهداشتی استان چهارمحال و بختیاری، شامل آبگیری سد غدیر باباحیدر و شبکه انتقال و توزیع آب این سد را افتتاح کرد.

درصد پیشرفت فیزیکی سد غدیر باباحیدر در ابتدای دولت مردمی ۶۰ درصد و طرح تأمین آب شرب چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد بود که با توجه به اهمیت طرح در راستای رفع تنش‌های آبی و برنامه دولت مردمی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، در اولویت اقدام قرار گرفت و همزمان با دومین سفر دولت مردمی و با حضور رئیس‌جمهور به شکل رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین با افتتاح طرح‌های انتقال و توزیع آب سد غدیر باباحیدر، جهاد آب‌رسانی به ۱۱۷ روستای استان، ارتقای سیستم آب‌رسانی شهری و خدمات پایدار به مشترکین و احداث یک تصفیه‌خانه فاضلاب در شهر فرادنبه چهارمحال و بختیاری که شامل همه بخش‌های تأمین، انتقال، توزیع و بازتولید آب می‌شود، ۶۵ درصد از آب شرب بهداشتی و سالم مورد نیاز استان به شکل پایدار تأمین و به این ترتیب تنش آبی استان پس از ۱۶ سال برطرف خواهد شد.

۹ طرح توسعه و تقویت شبکه توزیع برق نیز همزمان و به شکل ویدئوکنفرانس در مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شدند.

اجرای طرح‌های آب‌رسانی در چهارمحال و بختیاری ۱۳ برابر شده است

رئیس‌جمهور در مراسم بهره‌برداری از ۱۵ پروژه آب‌رسانی و برق‌رسانی استان چهارمحال و بختیاری با ابراز خرسندی از به ثمر نشستن بخش قابل توجهی از وعده‌های دولت به مردم استان در دور اول سفرهای استانی در بخش آب‌رسانی، بر اهمیت مدیریت منایع آبی تأکید کرد و گفت: اگر بتوانیم آب را به درستی در چهارمحال و بختیاری مدیریت کنیم، آب شرب و صنعت در این استان تأمین خواهد شد.

افتخار دو سال خدمت

رئیس‌جمهور در اجتماع باشکوه مردم شهرکرد با بیان اینکه این روزها همه شما و ما و جامعه بشری غصه‌دار غزه هستیم، اظهار داشت: امروز همه بشریت با تمام وجود از نظام رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌اش در نظام سلطه ابراز تنفر و انزجار کرده و از فلسطینیان مظلوم و مقتدر حمایت می‌کنند.

رئیسی، صف‌آرایی امروز شکل گرفته در جهان امروز را تقابل حق و باطل و شرافت و شرارت توصیف و تصریح کرد: در کنار این رنج و غم باید نویدی خدمت شما بدهم که یقین بدانید همین کودک‌کشی رژیم صهیونیستی باعث بیرون آمدن دست انتقام الهی شده و به عمر صهیونیست‌ها پایان خواهد بخشید تا فلسطینیان به حقوق حقه خود برسند.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی و باصفای مردم چهارمحال و بختیاری و با بیان اینکه این استقبال گرم شما مربوط به بنده نیست، بلکه پاسداشت انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌های الهی و اعلام وفاداری به ولایت است، گفت: مردم این خطه امتحان خود را در ایستادگی مردانه پای انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی پس داده‌اند و ۲ هزار و ۵۰۰ شهید و ۷ هزار جانباز و ایثارگر این استان نشان صدق این ادعاست.

رئیس‌جمهور خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای خود و همه دولتمردان دانست و افزود: در ۲ سال گذشته خدمتگزاران شما کاری جهادی و خالصانه انجام دادند و سرعت انجام کارها به شکلی بود که طرح‌هایی با ۱۳ تا ۱۴ سال تاخیر در این مدت تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

رشد ۸ درصدی صنعت در چهارمحال و بختیاری

آیت‌الله رئیسی با اشاره به مسأله صنعت در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت ۸ برابر افزایش پیدا کرده است؛ یعنی صنایع استان به نسبت قبل از دولت سیزدهم رشد خوبی داشته است اما ما هنوز قانع نیستیم و معتقدیم باید کارهای بیشتری صورت بگیرد.

بازگشت ۶۸ واحد صنعتی به چرخه تولید

رئیس‌جمهور تأکید کرد: تاکنون ۶۸ واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در استان در چرخه تولید قرار گرفته و اشتغال را افزایش داده است.

وی آمار بیکاری در چهارمحال و بختیاری را کاهشی دانست و گفت: بازگشت واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه تولید، فعالیت‌ها در حوزه کشاورزی و دیگر مزایای موجود در استان می‌تواند به رشد اشتغال کمک کند.

آیت‌الله رئیسی در ادامه با تأکید بر ضرورت افزایش میزان صادرات کشور گفت: صادرات غیر نفتی در استان چهارمحال و بختیاری رشد ۲۰۰ درصدی داشته است.

رئیس‌جمهور رفع مشکل مسکن به ویژه برای خانواده‌های پرجمعیت و جوانانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند را حائز اهمیت دانست و گفت: حضور ما در استان چهار محال بختیاری با بهره‌برداری از ۴ هزار مسکن همزمان بوده و ۲۰۰ هکتار زمین نیز برای افراد متقاضی مسکن آماده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳۲
دوصد گفته چون نیم کردار نیست
پاسخ ها
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
رییس جمهور محترم در بازدید شأن از منطقه ما که الان ما مردم در هوای سرد زمستانی که در راه می باشد و ما قبل از پاییز مجبور بودیم پشم گوسفندان را بدوشیم و شاخ گاوها را بفروشیم تا گازوییل برای دیزل ژنراتورهای بخریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
کالابرگ این ماه هنوز شارز نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
ریئسی کارش اینه که بگرده و شور و نشاط در جامعه ایجاد بکنه
چه کیفی هم میکنه
چون تا حال سوار اواپیما نشده بود یکبار که شد دیگه هرروز هوس میکنه

اخه داداش من

اکر امثال رییسی بتونه دولتی را اداره بکنه و مردمیرا به زندگی و نون نوا برسونه خوب پس جرا اینهمه‌ زحمت درس د دانشگاه دود جراغ خوردن؟؟؟؟

اداره کردن مملکت‌ تخصص اکادمیک میخواد
ادم ویژه و نابغه میخواد
تئوری و نظریه پردازی میخواد
اطرافیان‌ فرهیخته و استخوان دار و مجرب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
والله بنده بسیار بلیغ تر شیوا تر و پرشور تر می توانم سخن بگویم ولی توان اداره یک نانوایی را هم ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
خدا را شکر که این دولت به فکر معیشت مردمه وگرنه چی می شد.
حتما نون سنگکک تا حالا 5000 تومن
ومرغ 40000 تومن شده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
شما میتونی!چون هم آیت الله؟؟؟!!هستی هم دکتر؟؟!!
ناشناس
| Canada |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
دقدقه دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
البته آنچه ما میبینیم دغدقه ایشان خرابتر کردن معیشت ملت هست نه بهتر کردن آن ،
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
وقتی دو ساله که دولت رئیسی طرح همسان سازی و

افزایش قانونی حقوق بازنشستگان حداقلی بگیر را که

مصوبه مجلس میباشد را بصورت غیر قانونی انجام نداده است

و چندین میلیون نفر از جمعیت کشور را به فقر مطلق

کشانده اند و بدهی ۴۵۰ هزار میلیارد تومان تامین

اجتماعی را تسویه نکرده اند متاسفم
دغدغه را خود مردم دارند .شما مسئولیت و اختیار و راهکار داشته باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
خدا را شکر که دولت سیزدهم به فکر معیشت مردم هست فقط نمی دونم چرا شیر خشک نیست و بچه های ابتدای و نوپا 2 سال همون اندازه موندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
منت سرمون گذاشتن نسبت به معیشت دغدغه دارن؟
یکی به این آقا نگفته تنها وظیفه دولت معیشت مردم هست؟ واقعا اینم نمیدونه؟!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
شما با وزیران بی لیاقتت برو کنار دغدغه مردم برطرف میشه
میشه چند تا از اقداماتی درجهت رفع آن دغدغه ها انجام دادید نام ببرید چون اگر به حرف باشد من هم می توانم سخرانی کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
حداقل متن را میخوندی
یکیش بهره برداری ۴۰۰۰ مسکن
بازگرداندن ۶۸ کارگاه تعطیل یا نیمه تعطیل به چرخه
فعالیت که نتیجه اش اشتغاله
افتتاح ۱۵ طرح آبی و برقیِ ۲۷ هزار میلیاردی و
همچنین افتتاح ساختمان پارک علم و فناوری و بهره‌برداری از ۱۱۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری شهری و ۴۳۰ کیلومتر فیبرنوری روستایی
و ....
اگر راست میگید به جای کلی گویی روی تک تک این پروژه ها نقد کنید
اما اهل نقد منصفانه نیستید
بنابراین کسی به نظرات شما جماعت ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفره کامنت گذار تابناک توجهی نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
در پاسخ 13:56
من هم الان تونستم پرواز کنم - آیا تو الان این حرف منو باور میکنی ؟ حرف زدن و منم منم کردن آسونه مثل امثال شماها ولی آیا تغییری در زندگی مردم یا کشور دیده میشود ؟ هممون میبینیم چیزی نشده حالا تو بگو شده چون نونت تو اینه . بترس ازینکه شماها 100 تا 200 نفر باشید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
ناشناس ۱۳:۵۶
به جای جزئی کویی های فریبنده سرانه‌ی صادراتی ۴۰۰ دلاری مردم ایران را با سرانه صادرات ۸۰۰۰ دلاری مردم مالزی مقایسه کنید، درآمد سرانه مردم ایران که رتبه اول منابع فسیلی دنیا هستند رتبه‌ی ۱۲۰ است، حالا چه پاسخی دارید؟.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
ناشناس۱۳:۵۶؟؟؟!!!حیف این همه انرژی،که از زدن ساندیس به بدنت،به دست اومده نیست که جواب این جماعت آلبانی نشین،غربگدا،بی بصیرت،غیرحزب الهی،واداده،خودکم بین،طرفداربرهنگی،و در اقلیت جامعه و...،که من هم یکی از اونا هستم را بدی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
بجز اون افتتاح مابقی ربطی به این دولت نداره بجز روبان
پاره کردنش بودجه و اجاش مربوط به گذشته می شه.
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
ناشناس ۱۳:۵۶
سی چهل ساله همین آمار از تلویزیون منتشر میشه اما اثرش را مردم در سفره هاشون احساس نمیکنن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
۱۳:۵۶
مثالهایی ک زدی خود نشانه فشل بودن دولته. این کارا در حد فعالیت استانی و استاندار هم نیست!
کل رزومه دولتتون همینه؟!!! میخوای یه طومار از مصیبت هایی که این دولت سر ملت آورده واست بنویسم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
آقای ۱۳:۵۶
این پروژه ها در سطح فرماندار و استاندار هست نه رئیس جمهور
اون کارگاهی هم که تعطیل شده با سیاست ها و مدیریت شاهکار خودشون به اینجا رسیده
دغدغه مردم هم با دادن زمین و این چیزا رفع نمیشه
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
تمام کامنتها فقط یدونه منفی خورده فکر کنم خود رئیس هم میخونه
همانگونه که رئیس جمهورمحترم نسبت به معیشت ماهمیشه دغدغه دارند ولی هیج اقدام عملی نمیشودو قول هابی عمل میشودماهم چون راضی به دلواپسی هیچ کس نیستیم لذا تقاضامیکنیم بجای اینهمه دغدغه ریاست محترم جمهوری لطفاًباجابجائی مدیریت محترم اقتصادی خودتان باجایگزین کردن اقتصاددانان مطلع ودلسوزوکاربلد و بدون وابستگی به اقتصادشرق وغرب که فقط نگاه ونظرشان به اقتصاد بومی خودمان باشد‌ تعویض وتکمیل فرمائید مطمئناًدغدغه ماهم حل میشود شاهدعرض مان آنستکه براساس کزارشگران اخیرا‌ً درکشورافغانستان مدتیست ارزش پول افغانی دربرابردلاربسرعت درحال ترقی است وتورم درحال کاهش اقتصاددانان ماچکارمیکنند که باوجودیکه تحریم ها کمتر شده پولها ازادشده ولی ارزش پول بیزبان ما برخلاف افغانی افغانستان دربرابر دلار مرتب درحال کاهش است انهم در کشورثروتمندی چون ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
اینها اقتصاد دان نیستند در دانشگاه امام صادق اقتصاد خوانده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
برگزاری جلسات دعای توسل و کمیل در دانشگاه امام صادق. فقط پارکینگ نروید که غیر از لکسوس. لندکروز و بنز
خودروی دیگر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
محفل سر پل‌مدیریت‌
متاسفانه خود بزرگان هم دارند ناخواسته به این موضوعات دامن می‌زنند، اساس انقلاب بر مبنای آرمان مبارزه با استکبار امپریالیسم حق طلبی و استکبار ستیزی بود انقلابی بودن با زندگی راحت عافیت طلبی جور در نمیاد انقلابی بودن و انقلابی ماندن زحمت و هزینه دارد باید پایش ایستاد .وگرنه مثل بقیه ممالک هنوز نوکر آمریکا بودیم هیچ کدام از این مشکلات هم نبود
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
یه بخش های کوچک از حرف شما درسته اون هم به خیلیربحث هاش توجه نشده. حضرت علی فرمودند از دری که فقر وارد بشه از در دیگه ایمان خارج میشه.
انقلابی ماندن به معنای در زجر ماندن نیست. آقازاده ها در ناز و نعمت و بقیه در فقر و فلاکت! این معنای انقلابی بودن نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
آقا پسر تو آنروز کجا بودی قرار بود آب و برق هم مجانی باشد با فساد هم مبارزه شود چه شد
در قضیه انقلاب پیمان شکنی شده قرار نبود اینگونه شود
۶۱
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
یا باغداری یا کلا تو باغ نیستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
حضرت علی فرمودند از دری که فقر وارد بشه از در دیگه ایمان خارج میشه اگر تقوا نباشد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
متاسفانه از ارزش‌های والای انقلاب روز به روز فاصله گرفتیم با شروع دوران سازندگی و بعد اصلاحات کلا همه چیز فراموش شد و تحت تاثیر القائات ماهواره و رسانه های ضد انقلاب هم سبک و رویه زندگی عوض شد و همه راحت طلب دنیا طلب شدند و آرزو شد مدل زندگی فاسد غربی
ناشناس
| Austria |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
الان این"اساس انقلاب» را از کجا آوردین؟ شعارها و سخنرانیهای قبل از انقلاب را اگر مبنا قرار بدهیم می بینیم که بخش زیادی از آن متمرکز بر نبود آزادی، دموکراسی، عدالت و رفاه اجتماعی برای مردم است. این "مبارزه با استکبار امپریالیسم" بعدا اضافه شد صرفا برای اینکه عده ای حرف و دلیلی برای قرار گرفتن در رأس را داشته باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
آخه تابناک جون جواب این نظر رو چی بنویسیم که توهین توش نباشه و قابل انتشار باشه؟! نه تو بگو! چی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
۱۳:۳۸
این اگر هارو شما باب میل خودتون به احادیث اضافه میکنید . از خدا بترسید
خروجی فقر چیزی جز تباهی نیست

طبق آنار موثق داخلی در ۲۰ سال گذشته به خاطر سقوط کیفیت تغذیه ضریب هوشی و قد ایرانی ها در حال کم شدن هست
این خروجی فقره
آقا رئیسی شما فقط برای کار سفر کنید نه اینکه عده ای از مردم را به میدانی بیاورید و برایشان سخنرانی کنید کجای دنیا سراغ دارید رئیس جمهور برای افتتاح یک پروژه برود و مردم را دست چین کند و به دنبال خودش راه بیندازد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
البته که ایران
رییسی جان، صرفا دغدغه داشتن و عمل نکردن به وعده ها کدام درد ملتو التیام میده؟
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
حدود 46 ساله که مسئولین مردم در خصوص معیشت ، مسکن ، کار، ... دغدغه دارند و در صدد رفع آنها هستند انشالله در صد سال دوم کل مشکلات با همت و پشتکاری که از مسئولین می بینیم . حتما رفع خواهد شد.
البته اگه تا آن زمان کسی زنده باشد.
شما ناهار هم خورده اید؟
من هم نسبت به وضعیت ایران و ایرانی دغد غه دارم...
رییسی دغدغه ش در حد بالقوه است،ولی هیچ وقت فعلی جهت رفع این حجم مشکلات صورت نمیگیرد،جز نگرانی در مورد خوردن ناهار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
همون دغدغه رو هم نداره
اینهمه استفاده از افعال معکوس، آمارسازی، قله را دره و دره را قله نمایاندن حرفهای کلی و بی ارزش، تکرار آنچه همه میدانند در حرفها کی تمام خداهد شد؟ خسته شدیم از اینهمه حرفهای صدمن یک غاز بی ارزش!
تو فقط به فکر ناهاری !
شام و صبونه هم هیچی
حدود 46 ساله که مسئولین مردم در خصوص معیشت ، مسکن ، کار، ... دغدغه دارند و در صدد رفع آنها هستند انشالله در صد سال دوم کل مشکلات با همت و پشتکاری که از مسئولین می بینیم . حتما رفع خواهد شد.
البته اگه تا آن زمان کسی زنده باشد.
کاش فقط یک صفحه برنامه کاربردی داشت
میشه لطفاً دغدغه نداشته باشین؟! تا دقیقه دقیقه همه چی گرون نشه!
فقط تدارکاتچی هستی
دغدغه هم نداری
رئیس جمهور و دولت با وجود تحریم‌های بین‌المللی و فساد گسترده داخلی چه کاری جز وعده و ارائه آمار از دستشون برمیاد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
می تواند به جای وعده های بی ارزش در راستای رفع تحریمهای بین المللی و مقابله با فساد گسترده داخلی کار کند. البته اگر خودش بخشی از علت نباشد.
ذغدغه تو برا مردم معیشت نمیشه
دغدغه مردم کجا بود
بورسیه فرزندان غزه واجبه واجبابات است
جای این حرفا برو تهدیدت رو عملی کن برا طالبان
حقابه
آقای رئیسی این حرف ها را باور نمی‌کنیم. اینها فقط و فقط حرف های قشنگ است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
که قشنگیش رامدتهاست بخاطرتکراری بودن ازدست داده
برو غزه بجنگ اگه داست میگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
چقدر جوان برای نابودی داعش به سوریه رفتند
داعشی که بازیچه اسراییل و امریکا بود

قطعن برای مبارزه با خود این ها داوطلب زیاده
البته در هیچ کدام شما جماعت نبودی و نخواهی بود
کدام دغدغه الان هر نانوایی نان را به یک قیمت می فروشند دستگاه نظارتی انگار مرده اند در صف هر نانوایی ده بیست افغانی ایستاده اند هیچ دستگاه دولتی هم جوابگو نیست .
........دولت سیزدهم نسبت به معیشت و سفره مردم دغدغه دارد.........
از همین 13 بودنش معلومه ، دیگه حرفی نمی مونه !!!
جکایت شخصی که گفته بود دلم برای فلانی کباب است پرسیدن چرا
گفته بود چون گفته کباب میخواهم
این دغدغه چقدر از مشکلات معیشتی طبقه حقوق بگیر و بازنشستگان کم کرده
جزء اینکه روزبه روز مشکلات معیشتی بازنشستگان با گران شدن مایحتاج مردم بیشتر میشود
ناهار چی داریم؟ دغدغه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
نقیییییی ناهار نخردمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
نان و دوپیازی
خدا رحم کرده دولت نسبت به معیشت مردم دغدغه دارد و ارزش پول ملی از دو سال قبل تاکنون نصف شده است.
دلار مرداد سال 1400 ، 26 هزار تومان
دلار آبان سال 1402، 51 هزار تومان
در حالیکه گفته می شود صادرات نفت افزایش یافته است !!!!!!!!!!!!!!!!!و...........
رئیس جمهور محترم فقط برای دغدغه مندی و دستورهای تو خالی اون بالا نشستند از ظاهرشون هم مشخصه اونقدر غصه ملتو خوردند آب شدند.
اگر بخواهیم شفاف و بی پرده صحبت کنیم، باید قبول کرد که از زمان آغاز ریاست جمهوری رییسی، نکبت سراسر کشور را فرا گرفته و مشکلاتی که در زمان حسن کلید ساز وجود داشت، صدچندان شده است
بله، دغدغه که حتما دارند.
احیانا قطرات اشک هم از چشمانشان جاری می شود.

اما داستانی مناسب حال وجود دارد.

در زمان قحطی بزرگ، مردی در حال بردن نان برای خانه و کاشانه بود که فرد دیگری او را مشاهده کرده و از فرط گرسنگی و درماندگی شروع به گریه میکند.
مرد نان به دست هم از غصه و ناراحتی آن گرسنه ناراحت شده و شروع به گریه و شیون می کند.

از او میپرسند مرد حسابی، چرا به جای گریه قدری نان به او نمیدهی
میگوید چون، گریه رایگان است، اما بقای عمر خانه و کاشانه به این نان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دغدغه هم ندارد
دهن مردم رو صاف کرده میگه دغدغه دارم آخه مرد حسابی وقتی این کاره نیستی چرا میای رییس جمهور میشی که همش وضعیت مردم رو بدتر کنی!؟
گوشت کیلویی 500 هزارتومان . دوران عوام فریبی سالهاست تموم شده .
عجب رئیس جمهور قبراق ناهار خورده ای
براي همين هست هشت ماه از سال با 70 درصد تورم مي گذرد و كارمند و كارگر زحكتكش را با بيست در صد حقوق اول سال ول كردي به امون خدا ريس جمهور محرومان
باور کن عمه من هم دغدغه معیشت مردومو داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
مطمئنی؟
آقای رییسی به جان عزیزت قسم امروز رفتم خرید ارزاق عمومی از پیاز وسیب زمینی بگیر برو بالا نسبت به هفته گذشته بیش از ۲۰درصد گران شده نمی‌دانم شما هم احساس میکنی یا در محل شما ارزان حداقل مثل حاج محمود آدرس بده بیایم آنجا خرید کنیم.
دغدغه اصلی مسئولین فلسطین و جبهه بندی خارجیه و مردم دارن زیر بار فقر وفلاکت نابود میشن ما داریم هر لحظه چیزی که باصطلاح دغدغه شما هست رو تحمل می کنیم هر چند دیگه قابل تحمل هم نیست بهتره مسائل جهانی رو واگذارید و هر چند خیلی خیلی دیر ولی به داد مردم ایران برسید وعده های غذایی دارن یکی یکی حذف میشن و نوبت به حذف لباس رسیده
بدترین آدم تاریخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
بی انصاف ترین آدم است
دغدغه دارن!؟
مسؤلیت و وظیفه ایشون به‌عنوان رئیس قوه‌ مجریه اینکه دغدغه داشته باشن و بس ملت بابت دغدغه شما بسیار مشعوف و شاد و راضی و سپاسگذار و دعاگویند واقعا ایشون بابت این همه دغدغه که دارن خسته نباشن
سال افزایش تورم و کاهش تولید...
دغدغه دارن فقط
مهم اینه که عمل ندارن
زندگی مردم را با این دغه دغه ت نابود کردی لا مصب،از خدا بترسید حداقل ،اندازه صد سال اجناس را گران کردی دست بردار هم نیستی از این بدتر هم خواهد شد
آقا ریسی بند یکی از طرفداران سرسخت بودم فکر می کردیم دولت فقرا هستی خدا ازگناه مابگذره که تبلیغ شما را کردیم شما و بخصوص وزبر نالایق خائن کشور و بعضی از مسولان دولت مسول افغانی ها هستی دغدغه مشکلات مردم افغانستان داری که با ورود ده ها میلیون افغانی آشغال کردن تمام شغل های آزاد خانه نشین بدبخت کردن پنج شش میلیون جوان ایرانی
فقط خواستم بگم تابناک برای همیشه خدا حافظ به این نتیجه رسیدم از طریق مطبوعات در این مملکت به جایی نمی رسیم. مشکلم از طریق رشوه حل شد
میترسم این دغدغه ها آسیب به سلامتی این رئیس جمهور بزنه. مراقب سلامتی خودت باش نگرانی خوب نیست ...ملت بجای شما دارن تلف میشن شما حرف نزن سکوت کن ...
به عمل کار براید به سخندانی نیست
که البته متاسفانه رئیس دولت نه اهل عمله و نه سخنور و سخندان خوبیه
تا حالا به نحسی عدد سیزده اعتقاد نداشتم اما با آمدن دولت سیزدهم فهمیدم " تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها " به نظر بعضی از سیزده ها بد جوری نحس هستن !
دغدغه دولت و رییس جمهور به رسیدن دست مردم به گوشت و برنج ونان وخانه ماشین و بطور کل آسایش است نه نرسیدن آن.
دغدغه واژه غریبیه! و فقط بر مشکلات مردم در این 44 سال افزوده!
من‌مطمئنم با صد تا سفر دیگر استانی رئیسی هیچ‌چیز به نفع‌مردم‌تغیر نمی کند ختم‌کلام‌
تو از پس بورس برنیومدی دعدعه معیشت داری..ناتوانیت ثابت شده
به خدا قسم تنها دغدغه ای که نداره معیشت مردمه ،و اینکه هر روز مالیات مردم را زیادتر کنه
اگر مردم ایران ، جزو شهروند یک کشور محسوب میشدند و مثل همه جای دنیا حق و حقوقی داشتند ، الان باید رئیسی رو بخاطر اون همه وعده وعید دروغی که سه سال پیش داد و به عنوان رئیس جمهور منصوب شد ، عزل و محاکمه میشد نه اینکه بازهم به همون ها متوسل بشه و به ریش مردم بی پناه ایران بخنده ، خدا هم که انگار چشماشو بسته
هیچ دستاوردی به جز حیف و میل بیت المال نداشته و ندارد هزینه سفر و تیم امنیتی چقدر شده ؟؟؟،
دغدغه داره تورم 50 درصده نداشت تورم چقدر می شد
حتی یک نفر از مردم شهرکرد و خبرنگاران ، از جناب رئیسی سوال نکردند ، پس اون وعده ای که در مورد درست کردن یک ماهه ی بورس به مردم دادید ولی بعد از گذشت حدود ۲ سال از ریاست جمهوری ، جنابعالی نه تنها بورس را درست نکردید بلکه آن را نابود کردید و علت خلف وعده را چگونه تبیین می کنید ؟!!!!!!!!
آقا اجازه ! می گم نمی شه قوانین ریاست جمهوری ایران تغیر کنه که بنده به جای ۸سال ۱۶ سال بشه، که بنده بیشتر دراین جایگاه بمونم؟؟!
احتمالا دغدغه اش اینه که چرا تو سفره مردم همان یک قرص نان خشک وجود داره که باید تبدیل به ثلث بشه
از نظر رئیسی و سایر مقامات تورم کم شده اما در دنیای واقعی قیمت ها افزایش یافته
نیازی به دغدغه مندی نیست، وظایف قانونی تان را انجام دهید.

سالی یک ملیون مسکن بسازید.
مدارس کپری را جمع کنید

به جای انتساب دولت های قبل به آمریکا و صهیونیزم و حکومت پهلوی، مسئولیت ضعف نیروی انسانی کارآمد در سطوح عالی مدیریتی را بپذیرید.
تنها دغدغه معیشت مردم را ندارد بلکه برای نمونه الان بیش از چهارده ماه است که بعنوان رییس دولت حاکم و مستقر با تاخیر در پرداخت حق مسلم ۵۰.۰۰۰ نفر بازنشسته آموزش و پرورش به آنها و خانواده هایشان ظلم و اجحاف نموده و باعث تنگ شدن اوضاع معیشت و زندگیشان شده و از طرف دیگر توانایی مهار و کنترل تورم را هم نداشته و روز به روز ارزش پول ملی کمتر وکمتر شده به نحوی که مبلغ پاداشی که سال قبل باید پرداخت می‌شده با ارزش فعلی آن تفاوت فاحش و چشمگیری پیدا کرده است و عملا ارزش پول نصف شده، حالا هی زور بزند
حداقل دستمزد در آمریکا ساعتی ۱۵ دلار است در ایران ماهیانه ۱۴۰ دلار است یعنی یک روز حقوق کارگر در آمریکا با یکماه حقوق کارگر در ایران برابر است و ریس جمهور دم از حفظ ارزش پول ملی می زند
من هم نسبت به دغدغه های دولت سیزدهم دغدغه دارم
آقای ریس جمهور توی این ۸سال چه گلی به سراین مردم زدید واقعا شما دغدعه معیشت دارید چرا تبلیغ به کالا برگ می کنید چرا جلوی این اقدامات ضعیف کش را نمی گیرید هرکس هر کاری میخواهد میکندایا از رهن های سرسام آور خبر دارید آیا از گرانی اجناس خبر دارید ولاه ندارید خیلی ها با تین یارانه معیشت دارند زندگی را اداره پی کند لااقل گوشه ای از زندگیشان را می گیرد به بچه نمی شود گفت بیا روغن بگیر بجای کفش یا لباس یا دفتر و کیف ۰۰۰۰
آقای رئیسی قیمت ۹قلم کالای اساسی را که هر روز هموطنانم استفاده می کنند .امروز از ۱۰۰تا۱۵۰درصد نسبت به روزی که شما در پست ریاست جمهوری جلوس کردید افزایش قیمت داشته است حالا شما دغدغه چه چیزی را دارید!!!!!!!
آب منطقه بختیاری را به بقیه نقاط نبرید....اشتغال پیشکش
آقای رئیسی ناخوداگاه یاد گفته شما افتادم که خوبه ما رئیس جمهور نشدیم دلار ۵۰۰۰ تومان بشه حالا هم خوبه دغدغه معیشت مردم را دارید و اوضاع اینچنین است اگر دغدغه نداشتید قرار بود چه بلایی سرمان بیابد وشاید هم هنوز زود است و شما آقای روحانی را روسفید خواهید کرد
ایشون تشریف بردند و ضربه دیگری بر تن نحیف خشکیده زاینده رود زدند
جوك نگو
آقای رئیسی لطفا بس کنید اینقدر شعار ندهيد حالا که هیچکاری نمیکنید حداقل حرف نزنید شما با این مدیران اجرایی بیسواد و متاسفانه بی تعهدی که سر کار آورده اید هیچکاری نه انجام میدهید نه میتوانید انجام بدهید خواهش میکنم بس کنید.
دغدغه مندی ابراهیم رئیسی برای سفره مردم مصداق این ضرب المثل است
هر آنکس که دندان دهد نان دهد.

ولی فقط نان خشک میدهد

به قول آن شاعر
اگر دستم رسد بر چرخ گردون
از او پرسم که این چون است و آن چون
یکی را داده ای صد گونه نعمت
یکی را قرص جو آلوده در خون

اصولاً هدف مردم از انقلاب و بر منصب قدرت نشاندن فقیهان، این بود که این سیستم نظام طبیعت و خورده شدن ضعیفان توسط اقویا را تغییر دهیم. یا همه با هم در رفاه باشیم و یا همه با هم در سختی

اما الان چه شده: دختر فلان مقام سابق به سفیر ایران در کانادا سفارش لباس میدهد (این برای خیلی سال قبل است و ربطی به دولت کنونی ندارد) و دیگری سیسمونی نوه اش را از خارجه وارد می کند و آن دیگری ....
سال ۱۴۰۲اولین سالی است که قطعا بسیاری از خانواده ها حتی نتوانسته اند تا الان که اواخر آبان است ۱کیلو گوشت بخرند....
لازم نیست دغدغه سفره مردم توسط شما مجددا بیان شود.
طی یک سال و نیم اول از حضور شما در دفتر ریاست جمهوری شاهد بوده ایم که با شیوه افزایش پلکانی، چگونه حقوق افرادی که کمی بیشتر از حداقل حقوق دریافت میکردند را با ناجوانمردی کامل به زیر خط مرگ و فلاکت رسانده اید و از این حیث همه را بدون در نظر گرفتن سابقه و مدرک و سنوات و غیره در بیچارگی مثلهم کردید چرا که اگه هنر این را نداشتید که حقوق حداقل بگیر هارو تقویت کنید در عوض با در جا زدن حقوق بقیه همه را در زیر خط فلاکت مثل هم کرده اید!!! البته با سوی استفاده از نام عدالت.
گرانی هاکمرمردم راشکست
آقای رییس جمهور به جدت قسم آنقدر شعار نده همت کن چهارتاوزیر درست حساب بیار اقتصاد را سرسام بده طی مدیرت ما از گرانی بیچاره کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
واقعاً شما فکر می کنی دست وزیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
بی عرضه ترین دولت دوران ها
مگر زندگی فقط معیشت است ؟پس اشتغال !ازدواج ،مسکن ،ورفع افسردگی وتحصیل وآینده بعهده کی است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
فعلاً که آقایون یه کاری کردن ما فقط صبح تا شب جون بکنیم واسه یه لقمه نون کاش این یه لقمه نون هم نباشه بمیریم چون چه معنی داره صبح تا شب آدم زحمت بکشه که فقط زنده بمونه می خوام صد سال سیاه زنده نباشم
شما کناره گیری کنی خیلی بهتره این همه هزینه هم روی دست ملت ایران نمیزاری
رئیسی : دولت سیزدهم نسبت به معیشت و سفره مردم دغدغه دارد

اقای رئیس جمهور

دغدغه های شما و جبهه پایداری هایتان سفره مردم را به این روز انداخته
رئیسی : دولت سیزدهم نسبت به معیشت و سفره مردم دغدغه دارد.

جواب: اين حرف كه تكراري هست، بهتر نيست شما و كابينه محترمتان هيچ نكنيد تورم خودش مياد پايين چون شما دست رو هر چيزي ميزاريد بلافاصله گند ميزنيد بهش.
نزدیک دو سال و نیم از عمر این دولت فشل میگذره، هنوز دغدغه داره؟مدرک با کارهای نمایشی پدر مردم در اومده کمر مردم کشته زیر بار این گرونی اونوقت هنوز دغدغه داره؟!
آخه بابا تابناک اینکه راهکاردادیم چیکارکنید تا مشکل معیشت حل بشه غیر قابل انتشار شد اگر می گفتیم رییسی باید با کابینش استعفابده و از این جور چرت و پرت ها قابل پخش بود .
شما هم نمی گفتی ما کاملاً متوجه بودیم که دغدغه شما زندگی مردمه نه چیز دیگه
امیدوارم مردم بدونن و دیگه به این رای ندن
حالا خوبه دغدغه سفره ملت رو دارید و ملت رو به خاک سیاه نشوندین
اگه دغدغه داری وضع معیشت مردم اینه همان بهتر نداشته باشی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست