بازدید 3175

پلمب ۱۱ استخر شنا در خوزستان

هیات نجات غریق خوزستان در راستای وظایف و مسئولیت های قانونی خود اسامی ۱۱ استخر را که علی رغم فرصت و کمک در جهت رفع مشکلات تا کنون نتوانسته اند تاییدیه فنی لازم را دریافت کنند به اداره کل ورزش و جوانان استان جهت جلوگیری از فعالیت ارسال کرد و طی نامه ای از سوی مدیرکل ورزش خوزستان به اداره اماکن نیز مقرر شد، این ۱۱ استخر در سطح استان پلمب شده و از فعالیت آن ها جلوگیری شود.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 16 November 2023

به گزارش تابناک، رییس هیات نجات غریق خوزستان از پلمب و جلوگیری از فعالیت ۱۱ استخر شنا در سطح استان خبر داد.
 
امید جشان زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اساس فعالیت ایمن یک استخر بکارگیری منجی غریق است اما علی رغم تلاش فراوان در جهت ساماندهی استخرها هنوز تعدادی از استخرها تاییدیه ایمنی و فنی را از نظر این هیات ندارند.
 
وی ادامه داد: هیات نجات غریق خوزستان در راستای وظایف و مسئولیت های قانونی خود اسامی ۱۱ استخر را که علی رغم فرصت و کمک در جهت رفع مشکلات تا کنون نتوانسته اند تاییدیه فنی لازم را دریافت کنند به اداره کل ورزش و جوانان استان جهت جلوگیری از فعالیت ارسال کرد و طی نامه ای از سوی مدیرکل ورزش خوزستان به اداره اماکن نیز مقرر شد، این ۱۱ استخر در سطح استان پلمب شده و از فعالیت آن ها جلوگیری شود.
 
رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: متاسفانه برخی از استخرها در برابر اعمال موارد قانونی از جمله داشتن تجهیزات ایمنی، قرارداد و بیمه نجات غریق و بکارگیری مدیر استخر مجرب مقاومت می‌کنند.
 
وی عنوان کرد: البته در کل شرایط استخرها در بخش تاییدیه فنی و مجوز فعالیت، نسبت ابتدای امسال شرایط مطلوبی دارد و امیدواریم این ۱۱ استخر هم در جهت رفع مشکلات خود اقدام کنند. همچنین جا دارد از مدیرمحترم ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش این اداره کل و رییس حراست اداره کل ورزش خوزستان به خاطر حمایت از هیات نجات غریق تشکر کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی