بازدید 12476

رییسی: آبرسانی به نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم محقق شد؛ رفع تنش آبی ۳۵۰۰ روستا در دولت سیزدهم /بی‌بی‌گل دوباره به استقبال رییس جمهور رفت

صبح پنجشنبه (۲۵ آبان ۱۴۰۲) سید «ابراهیم رئیسی» در دور دوم سفر‌های استانی، وارد فرودگاه بین‌المللی شهرکرد شد. افتتاح ساختمان پارک علم و فناوری و بهره‌برداری از ۱۱۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری شهری و ۴۳۰ کیلومتر فیبرنوری روستایی و... از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور به این استان است.
کد خبر: ۱۲۰۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 16 November 2023

رییسی: آبرسانی به نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم محقق شد

تابناک _ روز پنجشنبه، سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری در فرودگاه بین‌المللی شهرکرد با اشاره به هدف خود از سفر به این استان اظهار داشت: توفیقی است برای بنده و همکارانم که در شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری ـ که جلوه‌ کار، تلاش و مردمانی بسیار خونگرم و وفادار است ـ حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: مردم این استان چه لُرها (بختیاری‌ها) و چه تُرک‌ها و فارس‌های استان همه مردمانی پُرتلاش، باصفا و باوفا به انقلاب اسلامی هستند.

رییس‌ جمهور همچنین به دو هزار و ۵۰۰ شهید، هفت هزار جانباز و خانواده معظم ایثارگر این استان نیز ادای احترام کرد.

آیت‌الله رئیسی به مُصوبات سفر اول خود به این استان اشاره کرد و گفت: در سفر اول مُصوباتی داشتیم که باید اجرایی می‌شد و با تلاش استاندار و مدیران پُرتلاش، این کارها روی زمین نماند و شاهد اجرای طرح‌ها و مُصوبات دور اول سفر هستیم که از جلوه‌های مهم کار در این استان، آبرسانی است.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای استعدادهای طبیعی و فرهنگی بسیاری است، تصریح کرد: این استان هم از نعمت زمین حاصلخیز برخوردار است و هم آب فراوان، مراتع و معادن قابل توجهی دارد که باید خوب بهره‌برداری شود تا مشکلات استان برطرف شود.

رییس‌ جمهور کشورمان افزود: با طرح‌های اجرا شده نیمی از مسائل آبرسانی استان حل می‌شود و این گامی است که در این دو سال برداشته شده که از این تلاش‌ها تقدیر می‌کنم و البته طرح‌های قابل توجه دیگری نیز در دست اقدام است.

آیت‌الله رئیسی یادآور شد: امید می‌رود در استانی که از استعدادهای نهفته برخوردار است شاهد محرومیت، مشکلات، بیکاری و رنج های مردم نباشیم.

وی اظهار داشت: از نماینده ولی‌فقیه در استان، مسئولان عالی، نیروهای مسلح و نمایندگان که تلاش می‌کنند برای رفع محرومیت استان نیز قدردانی می‌شود و در این سفر می‌کوشیم پیگیر مصولات اول سفر باشیم و اتفاقات خوبی رقم بخورد که هم رضای خدا را در برداشته باشد و هم اعتماد مردم را افزون کند.

آیین استقبال از آیت‌الله رئیسی از ساعت ۹ و سی دقیقه امروز از «چهارراه فردوسی» شهرکرد با حضور گسترده آحاد مختلف مردم آغاز و به مُصلای امام خمینی(ره) این شهر ختم می‌شود.

دیدار با سران طوایف، دیدار با قشرها، نشست با مسئولان آب و فاضلاب و بنیاد نُخبگان، حضور در شورای اداری و نشست مطبوعاتی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه آیت‌الله رئیسی به استان چهارمحال و بختیاری است.

بی‌بی‌گل دوباره به استقبال رییس جمهور رفت

تعداد بازدید : 831

 

بی‌بی گل سلیمانی همان بانوی که در دور اول سفر رییس‌جمهور به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نامه داده بود، این بار در فرودگاه شهرکرد به استقبال رییس‌جمهور در دور دوم سفر رییس جمهور رفت تا از وی به صورت ویژه قدردانی کند.

بی‌بی‌گل سلیمانی روز پنجشنبه در فرودگاه شهرکرد به همراه تعدادی از اهالی استان از جمله طیبه جعفری ملی پوش والیبال نشسته در فرودگاه شهرکرد به استقبال رییس‌جمهور رفتند.

بی‌بی‌گل سلیمانی از اهالی روستای لبد، بخش بازفت چهارمحال و بختیاری است که در سفر دور اول، نامه‌ای را به رییس جمهور داد و خواستار پیگیری مشکلات خود شد و پس از آن رییس‌جمهور دستور حل مشکلات این بانوی و اهالی لبد را صادر کرد.

حدود یک ماه از سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱ گذشته بود که بنای خانه بی‌بی‌گل در بازفت مستحکم شد.

بی‌بی‌گل سلیمانی خوشحال از دور دوم سفر رییس‌جمهور و خواست تا سلام و پیام تشکرش را به رییس‌جمهور برسانیم، در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در سال‌های پیش از سفر رییس‌جمهور بار‌ها از مسئولان شهرستانی و استانی این خواسته را داشته و کسی صدایش را نشنیده بود.

وی تاکید کرد: با شنیده شدن صدایم از سوی رییس‌جهور، آیت‌الله رئیسی بلافاصله برای تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از خانه نیمه‌کاره‌من، دستور مستقیم داد و عملیات اجرایی آن از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

سلیمانی با لهجه شیرین بختیاری خود تصریح کرد: امیدوارم رییس‌جمهور سلامت باشد و خداوند همواره حامیان و پشتیبانان محرومان به‌ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس‌جمهور را حفظ کند.

وی یادآور شد: تا عمر دارم مدیون و ممنون‌ آیت‌الله رئیسی هستم.

تعداد بازدید : 829

 

پانزده طرح حوزه آب و برق در چهارمحال و بختیاری با حضور رییس‌ جمهور بهره‌برداری شد

پانزده طرح در حوزه آب و برق استان چهارمحال و بختیاری با سرمایه‌گذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان روز پنجشنبه ۲۵ آبان با حضور رییس‌ جمهور بهره‌برداری شد.

وزیر نیرو در این آیین با تشریح ویژگی طرح‌های افتتاح شده گفت: امروز یکی از آرزوهای دیرینه مردم استان چهارمحال و بختیاری به منصه ظهور رسید و پانزده طرح که بیشتر در حوزه آب است و نیز تعداد معدودی طرح در حوزه برق‌رسانی بهره‌برداری شد.

علی‌اکبر محرابیان افزود: برای اجرا و تکمیل این تعداد طرح، ۲۷ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که این حجم اعتبار و پروژه در حوزه آب این استان بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: مهمترین ویژگی این طرح‌ها این است که از بالادست تا نقطه نهایی آنها از جمله احداث سد، اجرای خطوط انتقال، شبکه تصفیه‌خانه و ایستگاه پمپاژ و تصفیه فاضلاب به بهره‌برداری می‌رسد.

تنش آبی ۳۵۰۰ روستای کشور در دولت سیزدهم برطرف شد

رییس‌ جمهور کشورمان با اشاره به وجود تنش آبی در ۱۰ هزار روستای کشور گفت: در دو سال اخیر تا به امروز این چالش در سه هزار و ۵۰۰ روستا برطرف شده است.

سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دومین سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری و در آیین بهره‌برداری متمرکز از ۱۵ طرح حوزه آب و برق این استان اظهار داشت: خرسندیم از این حیث که بخش قابل ملاحظه‌ای از آنچه به مردم عزیز این استان در سفر نخست برای رفع مشکلات حوزه آب وعده داده شده بود، به ثمر رسیده است و بابت تلاش‌های صورت گرفته، هم از وزیر نیرو و هم مدیران استانی و پیمانکاران که در به سامان رساندن این طرح‌ها نقش داشتند، قدردانی می‌شود.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری، استان حاصلخیز و پُرآب است که در آن سخن از کمبود آب نیست بلکه مدیریت آب در آن باید مطمح نظر قرار بگیرد، زیرا اگر آب موجود درست مدیریت شود، منابع مورد نیاز برای بخش‌های آشامیدنی، کشاورزی و صنعت را در اختیار داریم و مشکلی هم در این زمینه شکل نمی‌گیرد.

رییس‌ جمهور با ابراز خوشحالی از رضایت مردم این استان از افتتاح طرح‌های تامین آب تصریح کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری خرسندند که بخش قابل توجهی از طرح‌های آبرسانی استان آنها حل شده و ما هم از این بابت خوشحالیم که گام های مهمی در این زمینه برداشته شده است و در آینده نیز بقیه کارها تکمیل خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی به طرح "سد غدیرِ باباحیدر" اشاره کرد و گفت: حدود ۱۴ سال از احداث این سد می‌گذرد و اگر در سال‌های گذشته این طرح بموقع افتتاح شده بود، هزینه اجرای عملیات آن بسیار کمتر می‌شد اما اکنون هزینه تکمیل این سد ده برابر افزایش یافته، با وجود این، سد مزبور هم‌اینک به سامان رسیده است و امروز شاهد آبگیری آن هستیم.

وی، رفع تنش آبی ۱۱۷ روستا را از دیگر اقدامات شاخص دولت سیزدهم در استان چهارمحال و بختیاری توصیف کرد و افزود: این مهم با همکاری مردم و قرارگاه امام حسن (ع) محقق شده است که امروز یک مجتمع آبرسانی روستایی در شهرستان لُردگان افتتاح می‌شود و خرسندیم که مردم مناطق روستایی به آب پایدار دسترسی پیدا کرده‌اند و در آینده نزدیک نیز این تعداد به ۲۰۰ روستا می‌رسد.

رییس‌ جمهور با اشاره به وجود تنش آبی در ۱۰ هزار روستای کشور یادآور شد: در دو سال اخیر تا امروز، این چالش در سه هزار و ۵۰۰ روستا برطرف شده که این مهم جز با کار جهادی، اخلاص و انگیزه مدیران و بخش‌های مختلف قابل حل نبود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در باره امیدآفرینی در کشور تاکید کرد: بر اساس آنچه رهبر معظم انقلاب توصیه کردند باید در دل مردم ایجاد امید کنیم و امید در دولت سیزدهم نیز با کار و تلاش محقق می‌شود که نمونه آن را در اجرای طرح‌های تامین آب استان چهارمحال و بختیاری شاهدیم بطوریکه سرعت اجرای طرح‌های آبی در این استان سیزده برابر سال‌های گذشته شده است.

وی، نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را از دیگر برنامه‌های مهم دولت سیزدهم در راستای امیدآفرینی در کشور برشمرد و گفت: نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، یک مساله اولویت‌دار است که آن را با قوت ادامه خواهیم داد.

آیت‌الله رئیسی یادآور شد: اگر طرح‌های عمرانی زودتر به سامان برسد و تکمیل شود از تحمیل هزینه‌ها جلوگیری می‌شود؛ بطور مثال اجرای یک طرح آبرسانی در چهارمحال و بختیاری حدود ۱۴ سال به طول انجامیده و همین موضوع باعث افزایش هزینه‌های ساخت و ساز آن شده است.

رییس‌ جمهور کشورمان تصریح کرد: هنر ما این است که رضایت مردم را در کارها برآورده کنیم و این رضایتمندی نیز با عمل و اقدام جهادی تحقق پیدا می‌کند.

آیت‌الله رییسی افزود: استان چهارمحال و بختیاری مردم ولایی، نجیب، مقاوم و عشایر غیوری دارد که اینها همه سرمایه‌های کشور هستند و نباید با طولانی کردن اجرای طرح‌ها، امید و انگیزه را در جامعه با چالش روبه‌رو کرد.

رییسی: آبرسانی به نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم محقق شد/بی‌بی‌گل دوباره به استقبال رییس جمهور رفت

رئیسی: هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد

رییس‌جمهور گفت: ایران اسلامی در صنعت نظامی به تولیدات پیشرفته نائل شده و همین موضوع برای کشور قدرت ایجاد کرده است، بطوریکه امروز هیچ کشوری نمی‌تواند در ذهن خود جُرات تعرض به این سرزمین را بپروراند.

سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در سفر به چهارمحال و بختیاری در دیدار با قشرهای مختلف مردم این استان که در مُصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، قدرت ایران اسلامی را ناشی از همراهی و حضور همیشه در صحنه مردم اعلام کرد و افزود: ما بدون پشتوانه مردمی نمی‌توانیم کاری کنیم.

وی ادامه داد: همین همراهی و حضور مردم است که به ما کارگزاران و مسئولان قدرت بخشیده و سبب شده است که در اعلام مواضع صریح جمهوری اسلامی در ریاض بدون هیچ گونه لکنت زبانی، سخن بگوییم.

رییس دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه ایران قوی در مقابل نظام سلطه ایستاده است، تصریح کرد: همچنان که وجود صنایع نظامی و نیرو‌های مسلح برای کشور قدرت‌آفرین است، قدرت اقتصادی، علم و فناروی و دانش، خون شهدا و نیز همراهی مردم نیز برای کشورمان ایجاد قدرت و اقتدار می‌کند.

آیت‌الله رئیسی، اقتدار جمهوری اسلامی را ناشی از قدرت مردم توصیف کرد و افزود: شهدا و ایثارگران در شکل‌گیری این قدرت نقش بسزایی دارند و در ادامه نیز این قدرت باید همچنان تقویت شود.

وی در ادامه با ابراز ناراحتی نسبت به ظلمی که هم اینک در سرزمین‌های اشغالی در حق مردم بی‌گناه فلسطین از سوی نظام سلطه و رژیم صهیونیستی تحمیل شده است، گفت: این روز‌ها همه شما مردم کشور، امت اسلامی و جامعه بشری برای غزه غصه‌دار هستند و تمام بشریت با همه وجود از نظام سلطه، آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها در غرب و اروپا اعلام نفرت و بیزاری می‌کنند، اما من می‌خواهم یک نوید قرآنی بدهم که این غم و غُصه به پایان خواهد رسید و به دست انتقام الهی، عمر رژیم صهیونیستی به پایان می‌رسد و مردم عزیز و مُقتدر فلسطین به حقوق خود خواهند رسید و شرافت در مقابل شرارت پیروز است.

رییس جمهور کشورمان در ادامه با قدردانی از حضور گسترده مردم استان چهارمحال و بختیاری در آیین استقبال از اعضای هیات دولت تصریح کرد: این محبت و ابراز لطف مربوط به بنده طلبه نیست بلکه مربوط به نظام و انقلاب است و بابت آن از شما مردم تشکر می‌کنم.

آیت‌الله رئیسی افزود: مردم این سرزمین همواره امتحان خود را بخوبی پس داده‌اند و با همه وجود در برابر ناملایمت‌ها ایستادگی کرده‌اند و این ادعا نشانه صدق دارد و گواه آن نیز تقدیم ۲ هزار و ۵۰۰ شهید، هفت هزار جانباز و ایثارگر و ایستادگی و مقاومت مردمان این سرزمین غیور در همه عرصه‌هاست.

وی ادامه داد: عشایر، بختیاری‌ها، لُرها، تُرک‌‎ها و فارس‌ها همواره نشان داده‌اند به کشور و ولایت وفادارند و پای ارزش‌های نظام ایستاده‌اند و خدمت به شما را ما افتخاری برای خود و همه دولتمردان می‌دانیم و معتقدیم خدمت به مردم برای همه کسانی که در کسوت خدمتگزاری به مردم و کشور قرار دارند، افتخار بزرگی است.

رییس دولت سیزدهم با اشاره به عملکرد مدیران و مسئولان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: آنچه در این مدت در این استان انجام شده، کار جهادی بوده و سرعت اجرای طرح‌های این خطه از جمله طرح‌های آبرسانی آن در طول ۲ سال اخیر سیزده برابر سال‌های گذشته بوده است.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: امروز آنچه در سفر نخست هیات دولت به این استان وعده داده شده، درباره موضوع آبرسانی تحقق یافته و ۶۵ درصد از تنش‌های آبی شهر‌ها و روستا‌های منطقه به یُمن بهره برداری از طرح‌ها رفع شده و بقیه طرح‌ها نیز در دست اجراست.

وی رفع تنش آبی در ده هزار روستای کشور را هدفگذاری دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: از این تعداد تاکنون سه هزار و ۵۰۰ روستا از تنش آبی خارج شده است و این مهم برای بقیه روستا‌ها نیز تا پایان دولت محقق می‌شود.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه ما در کشورمان کمبود آب نداریم، بیان داشت: آنچه در این زمینه باید لحاظ شود، مدیریت آب است به طوری که در سال‌های گذشته می‌شد با اعتبارات کمتری طرح‌های آبرسانی را به سرانجام رساند و بطور مثال برای احداث یک سد در سال‌های گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز بود، اما امروز این میزان به یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: سرمایه‌گذاری صنعتی در این استان در دو سال گذشته هشت برابر افزایش یافته و صادرات غیرنفتی‌اش ۲۰۰ درصد رشد داشته و ۶۸ واحد صنعتی راکد آن به چرخه تولید بازگشته است؛ هرچند به این وضعیت نیز قانع نیستیم و باید بیش از این کار شود.

وی، بیکاری را یکی از دغدغه‌های مردم استان چهارمحال و بختیاری و کشور عنوان کرد و گفت: آمار‌های موجود حاکی است که میزان بیکاری در این استان در حال کاهش است.

آیت‌الله رئیسی با بیان‌ اینکه بخش قابل توجهی از مُصوبات دور نخست سفر در این استان محقق شده است، گفت: مُصوبات باقی مانده نیز در دست اجراست و با قوت پیگیری می‌شود تا به سامان برسد.

رییس دولت سیزدهم درباره دغدغه‌های خود در باره تامین مسکن بویژه برای زوج‌های جوان و خانواده‌های دارای چند فرزند نیز گفت: تامین مسکن در کشور را روزانه پیگیری می‌کنم و طرح نهضت تولید مسکن باید با قوت در سطح استان‌ها ادامه یابد.

آیت‌الله رئیسی افزود: امروز چهار هزار مسکن روستایی در سطح استان چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود و علاه بر آن ۲۰۰ هکتار زمین نیز برای واگذاری به متقاضیان این استان آماده‌سازی شده است.

وی یادآور شد: مسکن، مساله ماست و استاندار و مدیران مربوطه می‌دانند و بیشتر هم باید بدانند که موضوع مسکن را تا حصول نتیجه کامل برای عموم مردم باید دنبال کنیم و من مساله مسکن را روزانه پیگیری می‌کنم.

رییس دولت سیزدهم در خطاب به مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری گفت: کار مردم باید بدون پارتی‌بازی در ادارات پیگیری شود چراکه مردم انتظار دارند سازمان‌ها و ادارات با دلسوزی و محبت به کارشان رسیدگی کنند.

آیت‌الله رئیسی همچنین با تاکید بر ضرورت حفظ سلامت اداری افزود: وقتی در دستگاه قضایی بودم و حالا هم که در قوه مُجریه مسئولیت دارم به همه کارکنان سازمان‌ها و ادارات می‌گویم که اگر شخصی از یک گوشه شهرستان و روستا مراجعه کرد و نه پول داشت که وکیل بگیرد و نه سواد حقوقی دارد که حق خود را بیان کند، همه ما بعنوان وکیل او و همه مردم، باید مشکل آن‌ها را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من بار دوم است که به این استان سفر می‌کنم، اما اگر لازم باشد ده بار دیگر هم به چهارمحال و بختیاری سفر خواهم کرد تا مشکلات آن برطرف شود.

رییس دولت سیزدهم با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است، تاکید کرد: دشمن تلاش دارد تا حرمان و یاس را بر دل‌ها حاکم کند، اما وظیفه ما ایجاد امید است و مدیران و خدمتگزاران که در کسوت فعالیت‌های اجرایی هستند، باید با همه وجود در دل مردم ایجاد امید کنند و هیچکس نباید ناامید شود، زیرا آینده کشور ما بسیار روشن است.

آیت‌الله رئیسی افزود: رهبر فرزانه ما فرمود حق خسته شدن و ناامیدی ندارید چراکه تا قُله موفقیت راهی نمانده و امید است به برکت حضور مردم و عنایت خدا و اهل بیت (ع)، ملت ایران همچنان در عرصه‌های مختلف موفق باشد و با اراده پولادین خود قُله‌های پیشرفت را فتح کند.


مقرر است در سفر یک روزه رئیس جمهور به این استان سی طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و علمی بهره‌‎برداری شود.

بهره‌برداری از ۵۰ کیلومتر بزرگراه، افتتاح چهار هزار واحد مسکن شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی، آغاز عملیات اجرایی ۱۲ هزار واحد مسکونی و واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و آماده‌سازی ۲۰۰ هکتار زمین، افتتاح طرح توسعه چادر مشکی حجاب در شهرکرد، توسعه صنایع فولاد، بهره‌برداری از ۲ هزار هکتار آبیاری نوین، شش طرح آبرسانی به زمین‌های کشاورزی و تعریض و ایمن‌سازی ۳۰۰ کیلومتر جاده ارتباطی در زمره برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری است. همچنین افتتاح ساختمان پارک علم و فناوری و بهره‌برداری از ۱۱۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری شهری و ۴۳۰ کیلومتر فیبرنوری روستایی، از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۷۶
نیمی از مردم ایران تا دو سال پیش آب خوردن نداشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
در سازمان هواشناسی تان را گل بگیرید.
از 2-3 ماه قبل پیش بینی آبانی پر باران را کرده بود. آبان رو به پایان است و دریغ از 10 دقیقه باراندگی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
با افتتاح این طرح ها، آخرین تیشه ها به منابع آبی کشور وارد می شوند.
یک معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
جناب عشق منی رئیسی هوای روسیه الان سرده؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
با وجود این همه ذخایر نفت و غارت منابع استان حکومت لطف کرده بعد از 40 سال آب بهشان داده
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
هم وطن های عزیز ، من به بد و خوب داستان کاری ندارم ولی تیکه انداخت به حکومت رو با کلاسی ندونید دیگه داره حال بهم زن میشه
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
آقای گلگیر پدیده ال‌نینو رو هواشناسی آمریکا پیش بینی
کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
ممل آمریکایی؟؟!!!خوش به حالت!کلا تعطیلی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
آره بابا!!از وقتی آیت الله دکتر اومده،تورم منفی شده،مشکن مفت مفت،کسب و کار پر رونق و... خلاصه همه چی گل و بلبله،اما چه کنم که بنده نمیبینم،اونایی که میبینند خوش به حالشون!
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
بنده رسماً اعلام میدارم که در خصوص این خصوص و دیگر خصوص ها هیچ نظری ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
اخر های حسن کحلید ساز تخممرغ بود 26000 الان 140000 عشق منی به کجا وصلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
رئیسی واقعا ریشه ای داره ایران رو میسازه بیشترین میزان یازداست مفسدان اقتصادی رو داشته اون گرونی اول ریاستش هم برای آزاد سازی دلار ۳۰ هزار تومانی روحانی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
تابناک ، روزی یکی از این نوع اخبار بی پایه و اساس را منتشر کنید تا حداقل جماعت نا آگاه از وضعیت موجود و ساندیس خور خوشحال بشوند.عشق منی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
۱۴:۲۵
بازداشت مفسدان کار قوه قضاییه هست و ربطی به رئیس جمهور ندارد. اگر آقای رئیسی دنبال بازداشت مفسدان بود باید در قوه قضاییه میماند. همینم نمیدونید؟
درود بر تو ای مرد بزرگ. دشمنان بدجوری دارن میسوزن از دستت به ساختن ایران ادامه بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
یک دیوار بدید تا من سرم بکوبم به ان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
بگو یه لحظه به ساختن ادامه نده داریم زیر بار تورم و آلودگی ها تلف میشیم
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
از بس آمار ساختید خودتون هم باروتون شده مفهوم ساختن ایران اینه که ماهانه هزاران میلیارد تومان پول بی پشتوانه چاپ کنه مزد نظر نویسی امنثال تو رو بده و در عوض کالاها گرانتر و تورم بیشتر و بدبختی های مردم رو دو چندان کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
درصد محبوبیت رئیسی از منفی های این پست پیداست
بیش از 90 درصد منفی
چقدر محبوب
آبرسانی به مردم چهارمحال و بختیاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۵ استان دارن از اون منطقه آب میگیرن اونوقت آقای ریسی آبرسانی کرده به چهار و محال و بختیاری ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
البته دریای مازندران هم از چهامحال آب میگیره
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
!!!!! چرا همه تو این مملکت کارشناس تشریف دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
۵ استان را نام ببر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
در جواب عزیزی که گفته استانها رو نام بیر
اول استان خوزستان
دوم استان اصفهان
سوم استان یزد
چهارم استان قم
پنجم طرح آبرسانی جدید به فلات مرکزی ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
در جواب منل آمریکایی : شما لازم نیست مطالعه کنی ، یه سرچی همین الان تو اینترنت بزنی متوجه میشه چهارمحال داره کجاها رو آب میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
کاش آب ما اصفهانی ها را میدادند نون خودشونو هم میدادند!اصفهان پر شده از لرهای غیور،البته میگن لرنیستیم و بختیاری هستیم!
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
آب از چارمحال بختیاری به اصفهان می ره البته جریان طبیعی رودخانه است و ساخته بشر نیست که ادعایی داشته باشیم اما همین آب با سوء مدیریتی که سالهاست می بینی شهر زیبای اصفهان را خشکانده و آب را از اصفهان دریغ کرده اند. سرچشمهع های کارون نیز در چارمحال و بختیاری است که باز هم با سوء مدیریت کارون را در خوزتان خشکاندند و خوزستان را نابود کردند آب از لرستان نیز برای قم فرستاده اند در حالی که خود لرستان در بخش هایی با کمبود شدید آب روبرو شده است این نمونه هنر این دولت هایی است که جز آسیب رسانی به ملک و ملت کاری نمی کنند.
خدمت واقعی به مردم ایران ستودنی است . چه اصولگرا باشد یا اصلاح طلب و ... فرقی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
خدمت واقعی کی و کجا انجام شده؟
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
واقعی رو نمیدونم ولی الان وضع بهتر از قبل شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
با خدمت واقعی قیمت اقلام خوراکی در 2 سال تا 5 برابر شده و قیمت خودرو 3 برابر و حقوق مجموعا 70 درصد زیاد شده؟
این خدمت واقعیع هست ک ملت رو در فقر مطلق فرو ببری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
۱۲:۰۷
برای ما مردم عادی همه چیز نسبت به قبل بدتر و بدتر شده
برای شما رانتی ها و کاسبان تحریم مسلما بهتر شده اصلا جای شکی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
نمیشه یک کم خدمت رسانی را کم کنه هفته گذشته تن ماهی 40000 گرانتر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
ممل؟؟!!خوش به حالت که جیره و مواجبت به موقع میرسه که اوضاع را بهتر از قبل میدونی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
دقیقاً! برای همینه که مردم به اصلاح طلب و اصولگرا ارادت ویژه دارند.
جناب رئیسی تو رو خدا به داد بافت تاریخی شهر راین واقع در استان کرمان برسید! شهرداری راین درحال نابود کردن تمامی بافت تاریخی این شهر می‌باشد.
این خبر تکمیل خواهد شد...

این جمله معمولاً در مورد خبرهای مهم و فوری استفاده می شود که مردم به صورت لحظه ای پیگیری می کنند.

واقعاً تصور می کنید مردم ایران به خبر «سفرهای استانی» این قدر علاقه دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
من که تابحال در هیچ رسانه ای اینگونه اخبار نمیخونم فقط گاها کامنتها رو میخونم برام هیچ جذابیتی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
من هم مستقیم میام سراغ کامنتها
یک پرسش ساده دارم علت آلودگی هوا آمریکاست ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

همین یک مورد را به مردم جواب بدین تا مردم بدونن با وجود اینکه ایران یکی از بالاترین ظرفیت های تولید برق خورشیدی در کره زمین را دارد که هر کدام از استان های یزد و کرمان و فارس و بلوچستان و خراسان جنوبی به تنهایی می توانند برق خورشیدی سراسر ایران را تامین کنند و با داشتن منابع بزرگ گاز چرا باید مازوت سوزی داشته باشیم و بنزین آلوده به خورد مردم بدهند؟ فقط به مردم بگویید آلودگی هوا مقصرش کیست؟
پاسخ ها
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
علت آلودگی هوا بنزین ارزونه . که اگه گرون بود امثال من و شما ماشین رو راه نمینداختیم . علت بعدی داشتن منابع سرشار نفتی هست که البته منجر به بنزین ارزون میشه علت بعدی خودرو نا مرغوب هست و علت بعدی اینکه من کارشناس نیستم همه اینا رو همین الان فکر کردم مثل تو
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
آمریکا خودش دریای مشکله ، دیگه آلودگی هوای ایران رو گردنش ننداز . البته که تحریم های آمریکا توی این داستان بی تاثیر نیست که اگر نبود حداقل مثل قبل از تحریم ماشین جدید وارد می‌شد. البته اگر داستان خروج آمریکا از برجام رو فراموش نکرده باشین
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
۱۲:۰۵
حرف مفت و چرت ننویس اصلا با این همه منابع تولید برق پاک چرا باید خوردوی سوخت فسیلی مونتاژ‌کنند بدن دست مردم؟ چرا باید بنزین الوده تولید کنند؟ چرا باید مازوت سوزی کنند؟ چرا باید زباله سوزی کنند؟ همه کشورهای متوسط به بالا رفته اند خودروی برقی و برق پاک تولید می کنند شما هنوز درگیر بنزین و گازوییل هستید؟ سرمایه های مردم رو کجا خرج کردید که این بلا رو سر مردم و کشور آوردید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
ممل آمریکایی |۱۲:۰۵
همین دو مورد رو جواب بده من دیگه بحثی ندارم: عامل استفاده از خودروی نامرغوب در کشور کی هست؟ مردم؟ یا سیستم؟
دوم: بنزین چرا ارزونه؟ به خاطر اینکه ملت برن حالش رو ببرن؟ یا به خاطر اینکه دیگه کشور کشش تورم بیشتر از این رو نداره و ممکنه شالوده کشور از هم بپاشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
ممل آمریکایی
این حرفارو همونجا پشت سیستم بزن. یه وقت تو صف نونوایی یا تو جمع ملت اینارو نگی ها. بدجور کتک میخوری چون ظرفیت مردم پر شده و تاب و تحمل حرف مفت رو ندارن
یعنی بعد از چند هزار سال حکومت های قبلی و بیش از 40 سال نظام جمهوری اسلامی تا 2 سال پیش 50 درصد مردم پرآب ترین استان کشور آب نداشتند.
پاسخ ها
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
با اجازه بزرگترها
بله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
ممل امریکای بگواز کجا پول درمیاری تابگم چطور فکر می کنی
یعنی قبل از این دولت نیمی از چهار محال آب نداشته . حالا چه میکردند خدا می داند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
احتمالا اب بارون و برف جمع اوری در طی سال استفاده میکردن
امیدوارم به بهانه ی آبرسانی نون بُری نکنید باز از مردم.
ممنون از تمام دولتها که کمر همت به نابودی اصفهان بستند و واقعا هم موفق شدند، دور بعدی سفر استاتی جشن نابودی اصفهان خواهد بود، از اصفهان فقط جان می خواستید و خون برای آبیاری که دریغ نکردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
ببخشید آیا ما مردم استان چهارمحال و بختياري حق استفاده از آب استان خودشون را ندارن؟؟؟؟؟یا برای استفاده از آب باید از اصفهانی ها اجازه بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
شهرهای شاهین شهر،نجف آباد،بهارستان،خمینی شهر و محله های پایین شهر اصفهان پر شده از لرهای غیور،البته تا بهشون میگی تو لری؟؟؟میگن نه!ما بختیاری هستیم!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
هنوز خوش خیالی. راحت باش و دریغ نکن
با این همه خدمات دولت چرا کشور هر روز عقبگرد میکنه
اب رياني به چهارمحال؟؟؟؟؟؟
اينجا هم اب ندارع؟؟؟؟تموم شد ايران
چه خبر از غزه
می بینم کلا فراموشش کردید
بعد از آب رسانی به استان چهارمحال و بختیاری نوبت آبرسانی به استان گیلان است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
دمت گرم خیلی خوب گفتی
نامه بی بی گل منجر به ساخت 43 واحد مسکونی شد.
برای ساخت یک ملیون واحد مسکن در هر سال نیاز به چند بی بی گلِ دست به قلم داریم؟

سالیانه 20هزار بی بی گل اگر دست به قلم شوند، در هر سال تنها 860هزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد و باز دولت 140 هزار واحد بدهکارِ مردم خواهد بود.

مردم این روستا بی بی گلِ شان را در حد یک نامه نگاری و ایستادن در مسیر رئیس جمهور و تحویل نامه به روستای ما قرض یا اجاره نمی دهند؟
این مرد خدا در حال جبران همه کمبودها است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
در زمینه کمبود تورم هرچی داشتیم جبران شده. پر شدیم از تورم
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
مرد خدا !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
کمبودهای کی؟
خداوندا مردم خسته شده اند از عدد سازی و آمارسازی متاسفانه شیوه مشمیز کننده عدد سازی در دوران احمدی نژاد به این دولت هم منتقل شده است. خداوندا به مسئولین ما صداقت و به مردم ما قدرت تحمل این همه رنج و مرارت عطا کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
آره روحانی خوب بود دلارو از ۳ کرد ۳۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
اطلاعات غلط نده
روحانی خوب نبود ولی:
دلار در 8 سال 3850 تحویل گرفت 24500 تحویل داد
رئیسی در 2 سال 24500 تحویل گرفته الان 52000 هست. با هیمن فرمون اگر 8 سال بمونه من قول میدم دلار 500 هزار تومن رو هم رد کنه
دولت مردمی و خدمتگزار تا قبل از شروع زمستان پروژه های آفتاب‌رسانی به استان سیستان و بلوچستان، گرد و خاک رسانی به استان خوزستان، احیای دریای عمان و لایروبی اقیانوس هند و اطلس را افتتاح می کند.
یعنی هنوز نیم دیگرشون اب ندارن ؟؟؟ اونقت به این افتخار هم میکنن ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
در قرن بیست و یکم پنجاه درصد آبرسانی دستاورد کمی نیست!
این دولت رکورد ادعاهای بی اساس و بی پایه را هزاران کیلومتر جا به کرده است یک جوری حرف می زنه انگار کویر لوت رو تحویل گرفته !!!! نیم قرن پیش ما فرودگاه و بندر مدرن و اسکله های فعال و فولادی سازی و راه آهن و دانشگاه و ورزشگاه داشتیم هیچ جا هم بی آب نبود کدام مشکل مردم را در این مدت حل کرده اید؟؟؟؟؟ جز آمار سازی و مشکل سازی برای مردم چه هنری دارید؟
۲۷ سال پیش من در تونل به طول ۶ کیلومتر در زمین کار میکردم صبح با باطری روی ریل به داخل تونل میرفتیم برای حفاری و تزریق بتون در دیواره ها چرا اینهمه زمان؟ زمانی که من انجا شروع کردم تفریبا نصف کارها انجام شده بود
می‌فرمایند اجرای یک طرح 14 ساله الان 10 برابر گران‌تر شده. در صورتیکه در واقع حتی یک سنت هم گران‌تر نشده این ریال بدبخته که بخاطر بی دانشی و بی لیاقتی مسیولینمان 100 برابر تو سرش خورده.
مفهوم این خبر اینه که با مدیریت جمهوری اسلامی یکی از پرآب ترین استان های کشور نیازمند آب رسانی شده !!!!!!
اگر در کشور ما مجلس مستقلی وجود داشت در همان سه ماهه اول رییسی استیضاح و برکنار می شد و تصویب می کردند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست